2013
|
|
3 Zer ezagutu eta zer
|
egin
proposatzen digu unitateak eskaera horri erantzuteko. Galderari erantzuteko kontuan har itzazue bigarren zereginean adierazitako zehaztapenak.
|
|
3 Zer ezagutu eta zer
|
egin
proposatzen digu unitateak eskaera horri erantzuteko. Galderari erantzuteko, har itzazue kontuan bigarren zereginean adierazitako zehaztapenak.
|
|
1 Azter ezazue, talde txikitan, jarri dizugun informazioa, erakusketa horretako panel batean dagoena. Testu hori arretaz irakurri, aztertu eta
|
egin
proposatutako zereginak, unitateko aurreneko osagaian ikasitakoa erabiliz.
|
|
1 Irakurri arretaz Distantziak unibertsoan informazio artikulua, eta bildu ideia nagusiak. Ondoren, erantzun galderei eta
|
egin
proposatutako zereginak.
|
|
Hasteko, hasierako egoeran finkatutako galderei erantzuna ematea dagokizue. Horretarako,
|
egin
proposatutako ariketak, eta eman honako urrats hauek.
|
|
1 Irakurri jardueraren amaiera aldera datorren informazio testua, aztertu beste zenbait informazio iturri (Ekiguneko informazio gehigarria barne), eta
|
egin
proposatzen zaizkizun eskemak.
|
2014
|
|
1 Irakur ezazue Berreketa eta erroketa: alderantzizko eragiketak informazio testua bikoteka, eta, ondoren,
|
egin
proposatzen zaizkizun zereginak.
|
2015
|
|
Zer moduz moldatzen zarete? Osatu taldeak eta
|
egin
proposatutakoa elkar
|
|
1 Segida hauetatik abiatuz,
|
egin
proposatzen diren eragiketak, eta adierazi lortzen den segida berriaren
|
2016
|
|
|
egin
proposatzen den zeregina.
|
|
Zer moduz moldatzen zarete? Osatu taldeak eta
|
egin
proposatutakoa elkar hobeto ezagutzeko.
|
2020
|
|
Euskal Herriko «kulturgintzaren ekosistema» ere aktibatu nahi dute deitzaileek, eta, itxialdia bukatzean, topaketa batera deitu dituzte eragile guztiak. «Gabezia eta premia larriei aurre egiteko zer
|
egin
proposatu, eztabaidatu, adostu eta gauzatzeko».
|
|
Euskal Herriko «kulturgintzaren ekosistema» ere aktibatu nahi dute deitzaileek, eta, itxialdia bukatzen denean, topaketa batera deitu nahi dituzte eragile guztiak. «Euskal kulturgintzaren gabezia eta premia larriei aurre egiteko zer
|
egin
proposatu, eztabaidatu, adostu eta gauzatzeko».
|
|
Hezkuntza alorrari dagokionez, Isabel Zelaa Espainiako Hezkuntza ministroak hainbat neurri iragarriko ditu bihar. Erkidegoetako hezkuntza sailburuekin bilduko da telematikoki, eta, besteak beste, ikasturte amaierari nola aurre
|
egin
proposatuko die. Izan ere, gaur gaurkoz, irakasleek ez dute jaso beren ikasleak ebaluatzeko moduari buruzko jarraibiderik, eta gaia kezka iturri bilakatu da irakasle zein ikasleentzat.
|
|
Bestalde, itxialdia bukatzean, kulturaren ekosistemako eragileei sektorearen “gabezia eta premia larriei” aurre egiteko zer
|
egin
proposatzeko, eztabaidatzeko, adosteko eta gauzatzeko mahai edo topaketa bat osatzeko deia ere egin dute grebarekin bat egin duten kulturgileek. Eta erakunde publikoei mahai tekniko bat osatzea ere eskatu diete:
|
|
Euskal Herri osoko kulturgintzaren ekosistema osatzen dugun eragile guztioi dei egitea larrialdi egoerak ahalbidetzen digunean mahai/ bilera/ topaketa... bat gauzatu dezagun euskal kulturgintzaren gabezia eta premia larriei aurre egiteko zer
|
egin
proposatu, eztabaidatu, adostu eta gauzatzeko. Deia beren beregi antolatuta dauden kulturgintzako eragileei luzatzea bilkura horren antolaketa lana euren gain har dezaten:
|
2023
|
|
Artikuluaren bukaeran zera diote Watsonek eta Crickek: «Ez digu ihes
|
egin
proposatu dugun parekatze espezifikoak [A eta T, eta C eta G] material genetikoaren kopia mekanismo bat iradokitzen duela berehala».
|