Emaitzak: 5
2010 | ||
osasun kontuak, haurren elikadura, kredituak, bankuak, telefonoak... Jendeak kalean bizi dituen benetako arazoak azalduko dira eta, noski, aholku erabilgarriak ematea da gakoa, zer | egin jakin dezagun, engaina ez gaitzaten edo gure eskubideak errespeta ditzaten. Informazio maila handia dago, baita teknikoa ere, baina oso modu didaktikoan kontatuta. | |
Edonola ere, garrantzitsuena hondamendia gertatu aurretik egin behar dela gaineratu du Eslabak. Haren hitzetan, komunitatearen prestakuntza oso garrantzitsua da horrelako gertaera bati aurre egiteko; jende guztiaren prestakuntza, suhiltzaileak eta liderrak barne, hondamendia gertatzen denean zer | egin jakin dezaten eta giza taldea zuzendu dezaten: «Aipagarria izan zen 2008n Kariben izan zuten urakana. | |
2012 | ||
Izan ere, eraldaketa prozesuetan norbanakoaren eta taldearen posizionamendua eraldatu behar bada, ezinbestekoa da kide bakoitza zein talde osoa aintzat hartzea. erronka horri aurre egiteko bi gako daude gutxienez. Bata, ikastetxean normalkuntza proiektuaren hedapena edo komunikazio plana egitea; ahal dela, hezkuntza komunitateko kide guztiek proiektuaren nondik norakoak ezagutu eta ekarpenak edo kritikak, kezkak edo proposamenak nola | egin jakin dezaten. Bestea, aurrekoa bezain erabakigarria, normalkuntza arduradunen zintzotasuna da. zintzotasuna diogunean eguneroko jarduna betetzean ondo jokatzea adierazi nahi da; hau da, egiten dena egiten dela, beti, eskola elkarteko kide guztien onura bilatzea. dagoeneko aipatu denez, euskal ereduek aurrera egin dute ikastetxeetan kalitatezko hezkuntza irakatsi delako, eta, bezeriak –gurasoek– euskaraz ikasteak onurak baino ez dakartzala ikusita, horren hautua egiten jarraitu duelako. | |
2014 | ||
bertsoa txertatzen saiatzen gara? . Dena dela, txanda guztietan izaten da bertsolaritza tailer bat,, behin ere egin ez dutenek bertsoa nola | egin jakin dezaten?. Beste zenbait hitzordu finko ere izaten dituzte; nagusia, bertsolariekin partekatzen duten eguna: | |
2015 | ||
eta oso argi ikusten dut, gainera, hau ez zetorrela nigandik, obra egitea Jainkoak nahi zuela baizik, eta bere gauza zenez lagundu egiten zidala eta mesede hau egiten. Asmo honekin diot, ene alabak, Harengana behartuago zaudetela uler dezazuen eta orain arte inoren kaltetan ez direla | egin jakin dezazuen. Bedeinkatua izan bedi guztia egin duena, eta lagundu diguten pertsonen karitatea piztu duena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 5 (0,03) |
Lehen forma
egin | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Aizu! | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin jakin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin jakin ezan | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |