Emaitzak: 10
2003 | ||
Hori gutxi balitz, Arantxarekin zuen harremana definitzeko hitzik egokiena ez zen" ona" ez horren eratorriren bat, inondik ere. Eta neskatilak ez zuen ahalegin berezirik | egin hori hobetzeko, batez ere andereñoak Unaxi zuzentzen zizkion begirada eta irriñoak igarri zituenetik. | |
Emakumeok beti uste dozue aldatuko gaituzuela. Ezin dot ezer | egin horren aurka. Baina agindu be, ezin deutsut ezer agindu, saiatuko nazanik bere ez. | |
2007 | ||
Gutxi dakinak asko ezin | egin ori guztiok dakigu. | |
2018 | ||
Konformitate handikoa azaltzen zen. Eta Augustok berak ere sekula ez zuela ele bat | egin horrezaz, jabetua zen Elba. Hala ere, emazteak ondo zekien bere buruarekiko erabateko ziurtasuna zuela senarrak, oso osoko iritzia; gizon gizontzat zuela bere burua. | |
Bera, ordea, beti zegoela preso, zuen buruan sartuta. Sarritan, bere ustetan, inork edukitzen zuelako harrapaturik, baina bere bizitzako denbora gehienean, berak ipintzen zuelako bere burua preso; katerik gehienak berak jartzen zizkiolako gainean bere buruari, eta ezin zuelako berriz ezer | egin hori horrela izan ez zedin. | |
2021 | ||
" Nire ustez ideala ez dut uste lor daitekeenik sekula, zeren eta unanimitatea ez baitut uste ona denik, baina denen gustua litzateke ahal dela bilatu beharrekoa. Nola | egin hori. Ba inposaketak, nire ustez, arrisku handiak harrarazten dizkio bai irakasleari, helburua ez baitu baitezpada lortuko, bai ikasleari, ikasle batzuek sufritu egiten baitute inposaturiko testu bat irakurri beharrarekin. | |
Eta nola. Nola | egin hori. Bestela bakoitzaren esku geratzen da eta hor nik uste dut nahiko galduta gabiltzala". | |
" Orduan inportantea da ikuspegi zabala izatea eta nola | egin hori jakitea. Edo orientabide batzuk, jarraibide batzuk izatea. | |
Ez dakit nola egin daitekeen hori, baina bai pentsatu testuak ulertzetik nola eraman sorkuntzaraino. Hori irakasleek ez dakitelako, eta hor hanka motz daudela, ez dutelako nahi, baizik eta ez dakitelako nola | egin hori. Orduan askotan jartzen ditugu ikasleak sortzen baina oinarririk gabe; bestela, oso teoriatik baina gero ezin sorkuntzara iritsi. | |
Irakasleak ziurtatu behar du ikaslea jarri duela jarri behar zuen tokian. Gero norbera da nor erabakitzeko zer | egin horrekin. Gaitasunei dagokienez, 18 urterekin ateratzen den neska mutiko batek gai izan behar du adierazteko adierazi behar duena euskaraz, idazteko idatzi beharrekoa euskaraz, eta nik uste dut hori lortzen dela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 10 (0,07) |
Lehen forma
egin | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Labayru | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
egin hori | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
egin hori guzti | 1 (0,01) |
egin hori hobetu | 1 (0,01) |
egin hori horrela | 1 (0,01) |
egin hori jakin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |