Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2001
‎izeneko CONSUMEReko seigarren Gida Praktikoa bi helburu betetzeko sortu da: batetik, ariketa fisikoaz eta honek osasunarekin duen loturaz gaur egun aurkitu daitekeen informaziorik osatuena eskaintzea; bestetik, herritar guztiok ariketa egin dezagun animatzea, gure gorpuzkera eta gainerako ezaugarri pertsonalei egokituriko kirola praktikatzeak ongizate fisikoa eta psikologikoa sustatzen laguntzen duelako.
2007
‎Kuneva ren helburuetako bat partaidetza publikoa sustatzen laguntzea eta kontsumitzaileak bere kezka eta premiak azaldu eta hitz egin dezan animatzea da, era horretan konponbide bihurtuko diren lan ildoak adierazteko.
2008
‎Bartolome Ertzilla eta Bogorditsie abesbatzetako kidea da.Goi mailako Lanbide Heziketako Berariazko Institutuak jakin eragin duenez, goi mailako kantu ikasketak egitera Madrilera joatea da 30 urteko gazte honen helburua. Administrazio Kudeaketa erdi mailako heziketa zikloa egin zuen Iurretan Edurne Egiak, eta sariarekin, bere musika ikasketekin aurrera egin dezan animatu gura du institutuak.
2010
‎Kermanen helburua euskaldun berri guztiak gauza bera egin dezaten animatzea da: lotsak alde batera uztea eta edozer egoera baliatzea euskara hitzetik hortzera erabiltzeko.
2015
‎— Ebaluazioa ikasteko prozesua da, hau da, ikaslea ahozkoan baloratu eta motibatu egin behar da. Esate baterako, lotsatia dena hasieran gehiegi ez behartu, eta, konfiantza hartu ahala, aurrera egin dezan animatu, ikasleak lasaitu eta abar. Erlatiboa da, hau da, zenbait ataletan gehienok ados egon gaitezke eta antzera ebaluatu, baina, kontuan
2019
‎Beno, euskaraz baino gehiago, euskañolez, zehaztu zidan. Emozionatuta, beraien inguruan ibiltzen omen zen jolas orduetan ere, esaten zituztenak zuzentzen eta euskañolez baino gehiago euskaraz egin zezaten animatuz. Handik hilabete batzuetara talde guztia erdaraz ari omen zen?
2023
‎Bestalde, ahozkoaren lanketan eta ebaluazioan, oinarrizkoa da ikaslearen izaera kontuan hartzea. Esate baterako, lotsatia dena hasieran ez gehiegi behartu eta, konfiantza hartu ahala, aurrera egin dezan animatu, edo, grabazioen aurrean, ikasleak lasaitu, hasieran zaila bazaie ere, normalean erraz ohitzen baitira.
‎Eta kontuan izan urrats batzuk egiteak ez duela esan nahi haurrak ibiltzen dakienik. Hasieran, altzariei helduta egiten du, eskuetan, horietako batean… Aurrera egin dezan animatzen ahal zara. Nahi baduzu, aholku hauek baliagarriak izango zaizkizu umeari oinez ibiltzen laguntzeko, baita uhalak ere, modu autonomoan ibiltzen denean konfiantza gehiago har dezan.
‎Eta egun daukaten espazioa kontuan hartuta, ezinbestean goraka egin behar da, solairu gehiagorekin. Guk hori egin dezaten animatzen diegu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia