Emaitzak: 9
2001 | ||
izeneko CONSUMEReko seigarren Gida Praktikoa bi helburu betetzeko sortu da: batetik, ariketa fisikoaz eta honek osasunarekin duen loturaz gaur egun aurkitu daitekeen informaziorik osatuena eskaintzea; bestetik, herritar guztiok ariketa | egin dezagun animatzea, gure gorpuzkera eta gainerako ezaugarri pertsonalei egokituriko kirola praktikatzeak ongizate fisikoa eta psikologikoa sustatzen laguntzen duelako. | |
2007 | ||
Kuneva ren helburuetako bat partaidetza publikoa sustatzen laguntzea eta kontsumitzaileak bere kezka eta premiak azaldu eta hitz | egin dezan animatzea da, era horretan konponbide bihurtuko diren lan ildoak adierazteko. | |
2008 | ||
Bartolome Ertzilla eta Bogorditsie abesbatzetako kidea da.Goi mailako Lanbide Heziketako Berariazko Institutuak jakin eragin duenez, goi mailako kantu ikasketak egitera Madrilera joatea da 30 urteko gazte honen helburua. Administrazio Kudeaketa erdi mailako heziketa zikloa egin zuen Iurretan Edurne Egiak, eta sariarekin, bere musika ikasketekin aurrera | egin dezan animatu gura du institutuak. | |
2010 | ||
Kermanen helburua euskaldun berri guztiak gauza bera | egin dezaten animatzea da: lotsak alde batera uztea eta edozer egoera baliatzea euskara hitzetik hortzera erabiltzeko. | |
2015 | ||
— Ebaluazioa ikasteko prozesua da, hau da, ikaslea ahozkoan baloratu eta motibatu egin behar da. Esate baterako, lotsatia dena hasieran gehiegi ez behartu, eta, konfiantza hartu ahala, aurrera | egin dezan animatu, ikasleak lasaitu eta abar. Erlatiboa da, hau da, zenbait ataletan gehienok ados egon gaitezke eta antzera ebaluatu, baina, kontuan | |
2019 | ||
Beno, euskaraz baino gehiago, euskañolez, zehaztu zidan. Emozionatuta, beraien inguruan ibiltzen omen zen jolas orduetan ere, esaten zituztenak zuzentzen eta euskañolez baino gehiago euskaraz | egin zezaten animatuz. Handik hilabete batzuetara talde guztia erdaraz ari omen zen? | |
2023 | ||
Bestalde, ahozkoaren lanketan eta ebaluazioan, oinarrizkoa da ikaslearen izaera kontuan hartzea. Esate baterako, lotsatia dena hasieran ez gehiegi behartu eta, konfiantza hartu ahala, aurrera | egin dezan animatu, edo, grabazioen aurrean, ikasleak lasaitu, hasieran zaila bazaie ere, normalean erraz ohitzen baitira. | |
Eta kontuan izan urrats batzuk egiteak ez duela esan nahi haurrak ibiltzen dakienik. Hasieran, altzariei helduta egiten du, eskuetan, horietako batean… Aurrera | egin dezan animatzen ahal zara. Nahi baduzu, aholku hauek baliagarriak izango zaizkizu umeari oinez ibiltzen laguntzeko, baita uhalak ere, modu autonomoan ibiltzen denean konfiantza gehiago har dezan. | |
Eta egun daukaten espazioa kontuan hartuta, ezinbestean goraka egin behar da, solairu gehiagorekin. Guk hori | egin dezaten animatzen diegu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 9 (0,06) |
Lehen forma
egin | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ezan | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ezan animatu | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |