Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 28

2017
‎PICO txantiloia erabiltzen dugunean galdera zehatz bat egiteko, galdera sailkatu egin behar dugu: tratamendu bati buruzkoa da?
‎Galdera egin eta bilaketa estrategia burutu ondoren, erabaki egin behar dugu non bilatu edo nondik hasi bilatzen. 2001 urtean, Haynes ek informazio baliabideak antolatu zituen «4S» deituriko ereduaren barruan (urte batzuenburuan«5S» eredua argitaratu zuen eta 2009 urtean, berriz, «6S»).
2018
‎Programa horren helburuak hauek izan ziren: patologiak jarduera fisikoaren bitartez hobetzea, jarduera fisikoa egiteko ohitura sustatzea, zer nolako jarduera fisiko mota egin behar zuten erakustea, eta, horrela, programa bukatzean beren kabuz jarduera fisiko egokia egiteko gai izatea. Patologiak hauek ziren:
‎Modurik ohikoena gernu egite programatuak dira: gernu egiteko egunerokoan oinarriturik gernu egiteen arteko hasierako tartea zehazten da, momentu horretan pazienteak txiza egin behar duelarik gogoa izan ala ez. Aste batean zehar pazientea gai denean tarteak errespetatzeko txiza galerarik gabe, horiek 15 minutu luzatzen dira tarte normaletara heldu arte (normalki 3 ordukoak) (A GG).
‎Teknika hau mediku espezializatu batek egin behar du, prozedura honetan jantzia dagoenak eta esperientziadunak.
2019
‎Balbulopatiak: kirol praktikak miokardioari lan gehiago eskatzen dionez, lana azkar eta egoki egin behar dute bihotzeko kamerak lotzen dituzten balbulek. Balbula arazoren bat duen kirolariak, gutxiegitasuna edo estenosia?
2020
‎Inhibizio efektua gauzatu ahal izateko, PD1ek bere lotugaiekin bat egin behar du. Ehun gehienek, tumore zelulak barne, PD L1 adierazten dute.
‎Azken ondorio gisa, pazienteen ezagutza, erantzunkidetasuna eta ongizatea sustatzeko asmoz, Osasun Karpetaren bitartez eskainitako zerbitzu eredu berrien alde egin behar dugu zalantzarik gabe, datozkigun garai berrietara egokituz, osasun zerbitzuen erabiltzaileen gustuak aintzat hartuz eta efizientzia lehenetsiz.
‎Inhibizio efektua gauzatu ahal izateko, PD1ek bere lotugaiekin bat egin behar du. Ehun gehienek, tumore zelulak barne, PD L1 adierazten dute.
‎Jazarleak eta jazarriak, biak dira jazarpenaren biktimak. Jakinda haur gehienek ez dutela ontzat hartzen jazarpena, ikasleek ulertu egin behar dute euren jokabidea lagungarria dela jazarpenari aurre egiteko.
‎Bestalde, euren seme alabengan konfiantza daukagula eta jazarpen egoera mozteko gai izango direla sentiarazi behar diegu familiei. Hori dela eta, distantzia minimo bat eskatuko diegu, euren seme alabek aukera izan dezaten egin behar dutena egiteko.
2021
‎Botulismoa lotura neuromuskularreko inplikazioa duten patologien konglomeratuaren barruan kokatzen da. Botulismo kasu susmagarri bat aurkitzen dugun bakoitzean, diagnostiko bereizle bat egin behar dugu antzeko sintoma klinikoak dituzten patologiekin: guillain barre sindromea, miastenia gravis, iktusa, nerbio sistemarako kaltegarriak diren substantzien intoxikazioa, lambert eaton sindromea, nerbio sistema zentraleko (NSZ) infekzioak, NSZko tumorea, hanturazko miopatiak, diabetesaren konplikazioak eta hipotiroidismoa, horien artean.
2022
‎Gogoan dut hartu nuen lehenengo deia; argi azaldu zidan zein zen bizi zen egoera. " Hitzordua lortzeko zer egin behar dut poliziari deitu. Ez dago eskubiderik!
‎Gogoan dut hartu nuen lehenengo deia; argi azaldu zidan zein zen bizi zen egoera. " Hitzordua lortzeko zer egin behar dut poliziari deitu. Ez dago eskubiderik!
‎" Aldunditik informazio bat iristen zitzaigun, beste informazio bat Osakidetzatik, leku batean susmagarrien unitate bat egin behar genuela esaten ziguten, egiten genuenean Aldunditik esaten ziguten ez genuela egin behar, orduan buelta gora, buelta behera."
‎Horrela deskribatzen du Juan erizainak: " Ordua amaitzen denean, alde egin behar dutela esaten zaie, ezin dutela musurik eman eta eskuarekin agur egin behar dutela. Agur bat urrunean eta buelta erdi bat eta bakoitza bere lekura". d. Zaintza babes neurriekin:
‎Horrela deskribatzen du Juan erizainak: " Ordua amaitzen denean, alde egin behar dutela esaten zaie, ezin dutela musurik eman eta eskuarekin agur egin behar dutela. Agur bat urrunean eta buelta erdi bat eta bakoitza bere lekura". d. Zaintza babes neurriekin:
‎hasierako uneak harridura, jakin mina, laguntzeko nahia, ikusmina, beldurra sortarazi zuten. Ez genekien zer egin behar genuen, eta nola.
‎Paziente guztiak erizainaren aurretik pasatu behar badira, triajea egin behar badugu, eta beste ardura gehiago gureganatu, erizain gehiago da, bestela, ez dugu gure lana egiteko astirik izanen.
‎sistemara sartzeko lehenengo atea, non arazo gehienak konpontzen diren. Prebentzioa ere egin behar dugu. Eta hezkuntza.
‎Elkarrekin lan egin behar dugu, osasuna beste modu batean pentsatu behar dugu, ikuspegi biopsikosoziala eta komunitarioa bultzatuz. Osasun mental komunitarioaren arreta eta desberdintasun soziala sortzen duten faktoreen gainean jardutea, pertsonen osasuna ere babesteko modu eraginkorra da.
‎" Aldunditik informazio bat iristen zitzaigun, beste informazio bat Osakidetzatik, leku batean susmagarrien unitate bat egin behar genuela esaten ziguten, egiten genuenean Aldunditik esaten ziguten ez genuela egin behar, orduan buelta gora, buelta behera."
‎Horrela deskribatzen du Juan erizainak: " Ordua amaitzen denean, alde egin behar dutela esaten zaie, ezin dutela musurik eman eta eskuarekin agur egin behar dutela. Agur bat urrunean eta buelta erdi bat eta bakoitza bere lekura". d. Zaintza babes neurriekin:
‎Horrela deskribatzen du Juan erizainak: " Ordua amaitzen denean, alde egin behar dutela esaten zaie, ezin dutela musurik eman eta eskuarekin agur egin behar dutela. Agur bat urrunean eta buelta erdi bat eta bakoitza bere lekura". d. Zaintza babes neurriekin:
‎hasierako uneak harridura, jakin mina, laguntzeko nahia, ikusmina, beldurra sortarazi zuten. Ez genekien zer egin behar genuen, eta nola.
‎Paziente guztiak erizainaren aurretik pasatu behar badira, triajea egin behar badugu, eta beste ardura gehiago gureganatu, erizain gehiago da, bestela, ez dugu gure lana egiteko astirik izanen.
‎sistemara sartzeko lehenengo atea, non arazo gehienak konpontzen diren. Prebentzioa ere egin behar dugu. Eta hezkuntza.
2023
‎Programa honek, aurrekari indartsuak ditu gainera. Auzozaintza programa nondik datorren ulertzeko 7 urte egin behar ditugu atzera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia