Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 43

2001
‎4 ► 5 km-ren egiteko, lasterkari batek kirol zelaiaren 12 itzuli egin behar du. Zenbat itzuli egin du 15 km-ren egiteko?
2002
‎Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
2012
‎Orduz geroztik, Estatua kleroaren ontasunen jabe zen; apezak estatuak pagatzen zituen eta konstituzioari leial egonen zirela zin egin behar zuten. Errefusatzen zutenek (apez" hezigaitzek" edo" ukogileek") Aita Sainduaren sostengua zuten.
2016
‎◦ Gazelek: beren izena entzutean, aterpera ihes egin behar dute, lehoiek harrapatu aitzin.
‎◦ Hegazkin gidariaren seinalean, paraxutistek hegazkinetik jauzi egin behar dute.
‎Haurrek egin behar dutenaren arabera azalduak dira (helburu bat ematea: Zoaz...,... xerka,... bete,... hunki).
‎◦ Eguzkiaren inguruan orbita duen planeta zara (estadio, futbol zelai edo besteren inguruan laster egin behar duzu). Seinalean, eguzkira joan behar duzu, ahal bezain zalu (zelaiaren erdira).
‎◦ Talde ttipitan laster egin behar duzue, lehenari jarraikiz eta elkarren gibelean egonez.
‎◦ irakasleak kronometratzen du, eta 7 segundoren buruan txistu egiten. So egileak emaitzak idazten ditu (motrizitate jokamoldeen behaketa eta marka idaztea bereizi behar dira, beraz haur bakoitzak bi aldiz laster egin behar du).
‎◦ irakasleak kronometratzen du, eta 7 segundoren buruan txistu egiten. So egileak emaitzak idazten ditu (motrizitate jokamoldeen behaketa eta marka idaztea bereizi behar dira, beraz haur bakoitzak bi aldiz laster egin behar du).
‎• irakasleak ipuin bat kontatzen du, edo animalia zerrenda bat ematen. Gazelek, beren izena entzutean, aterperaino ihes egin behar dute, ondotik dituzten lehoiek harrapatu aitzin.
‎◦ 400 metroko zirkuitua 2 aldiz egin behar dute: adituak eta hasiberriak abiapuntuan dira, eta trebeak abiapuntutik 200 metrora.
‎Aginduak inperatiboan formulatuak dira, haurrek egin behar dituzten eginkizunen arabera: hunki, xerka, bete, aurtiki, harrapa ezazu, gibela zaitez, etab. laburrak dira, zehatzak eta jarduera praktikoari egokituak.
‎A bukatzean itzuli erdi bat egin behar du, eta BB’ denboran lekualdaketarik gabeko figura bat. Sekuentzia bera egin, musika gelditu arte.
‎Emaitzak idazten ditu (mugimendu jarrerei so egitea eta emaitzaren idaztea bereizi behar dira: haur bakoitzak bi aldiz laster egin behar du).
‎Emaitzak idazten ditu (motrizitate jokamoldeei so egitea eta emaitzaren idaztea bereizi behar dira: haur bakoitzak bi aldiz laster egin behar du).
‎• 3 pilotakada 1 eremuan egin behar dituzte, eta 3 pilotakada 3 eremuan, • jokalariek nahiago duten bezala, 1 eremuko eta
‎Vibratorik gabeko erranaldi honek erakusten du biolin joileak intonazioari begira egin behar duen lanaren zailtasuna.
2017
‎Hipotesi baten frogatzeko: problema bat baitezpada zehaztu behar dut. esperientzia bat baitezpada egin behar dut. dokumentu bilaketa egin dezaket. dokumentu bilaketa baitezpada egin behar dut.
‎Hipotesi baten frogatzeko: problema bat baitezpada zehaztu behar dut. esperientzia bat baitezpada egin behar dut. dokumentu bilaketa egin dezaket. dokumentu bilaketa baitezpada egin behar dut.
‎Mugimenduak eta gorputzaren ihardukitzeak indar bat egin behar duelarik. atxikitzen dut gogoan.
2020
‎35 –Errazu! Zer egin behar dut orain?
‎Hori eginez, tinta xurgatzen eta lehortzen genuen. Papera izigarri kario baitzen kasu egin behar genuen... Ariketa lehen alditik garbiki idatzi behar genuen.
‎" Ikasleek ikasi dutena erabiltzeko, egin behar dutenari lotzeko eta arreta lanean jartzeko proposamen bat da."
2021
‎Asmoa genuen bezala, Libiara heldu gara bidaia luzearen ondotik... eta orain zer? Lan egin behar dugula diru pixka baten biltzeko. Eta bai, goazen beraz!
‎Lan gehiago eta pausarik ez; beste lankideek, aldiz, bai. Eta lana bukatzean, nagusiaren eta lankideen zerbitzuko lan egin behar zuten: haien autoak edo jantziak garbitu, jatekoa prestatu...
‎Zer dun hik? Neska batek erranen digu zer egin behar dugun? —irriz hasi zen autobus gidaria— E, neska, ez haiz Europara heldua; Hemen Afrikan haiz, ez ahantz...
‎Nura.—Zer egin behar dugu beraz, giNearra.—Besteek bezala...
2022
‎–Nire ustez, lehenengo eguna denez, hauxe egin behar duzu: zure izena esan, eta non bizi zaren eta nolakoa zaren azaldu.
‎Atzeman ezazu lehen zatiaren laburpen zuzena. Ondotik errazu zergatik hautatu duzun. a. Kristalur planetan, zazpi urtetik goitiko guziek, izarrekin komunikatzen zuten pentsamenduen bidez. Erlantzek zazpi urte bete zituelarik, bere maisuari galdegin zion nola egin behar zuen. Maisuak erakutsi zion eta prest ziren bestaren ospatzeko. c.
‎Zer egin behar zuen Euskal Herriko haur euskaldunen ezagutzeko?
‎Peio: –Eta zergatik egin behar duzu korrika osoa?
‎Ez gara egunero joaten eskolara. Batzuetan bizpahiru kilometro egin behar ditugu ondoko herriko ikasgelara joateko. Zenbaitetan, irakasleak kanpoan ematen du kurtsoa.
‎2 – Dassinek eta Aharrek bizpahiru b – ongietorriaren egiteko. kilometro egin behar dituzte...
‎◦ Kakotxa ikustean, zer egin behar duzu?
‎Primaderan, gibelerateko bidaia egiten dute eta ugaltzen dira. Beste txori batzuk, diren tokian egoten dira eta neguan janariaren kausitzeko eginahalak egin behar dituzte: txori sedentarioak dira.
‎–Zer egin behar dugu orain?
‎–Zer egin behar dugu orain. Zer egin behar dugu orain?
‎–Zer egin behar dugu orain? Zer egin behar dugu orain?
‎Beti galdezka ari ziren: Zer egin behar dugu orain. Zer egin behar dugu orain?
‎Zer egin behar dugu orain? Zer egin behar dugu orain?
2023
‎Indigenek lan behartua egin behar zuten, eta lehengaiak metropolira esportatzen ziren. Tokiko populazioen kontrolatzeko eta errepresioaren antolatzeko, Frantziak Indigenaren kodea deitu lege bilduma erabiltzen zuen.
‎egunean 10 eta 12 orenen artean lan egiten zuten. Trebetasun eta zaletasun handiz lan egin behar zuten, gizon langileburuaren zaintzapean. Lanean ezin zen mintzatu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia