Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 30

2013
‎1 Galdera egin baino lehen, garbi izango dut zein den behar dudan; hau da ez ditut galderak nolanahi egingo.
‎Lehenengo osagai honetan, informazioa eskatzeko eta emateko galdera erantzun zuzenak eta egokiak formulatzen ikasten aritu zara. Baina, aurrera egin baino lehen, egin ezazu eten bat bidean, eta azter ezazu zure ikasketa prozesua.
‎1 Baina, aurrera egin baino lehen, egin itzazu proposatzen dizkizugun honako hausnarketa hauek:
‎1 Hurrengo ikaskuntzetan aurrera egin baino lehen, egin ezazu eten bat eta azter ezazu zure ikaskuntza prozesua. Horretarako, bete honako taula hau:
‎1 Aurrera egin baino lehen, azken integrazio jardueran egindakoaren lorpen maila aztertzea komeni zaizu.
‎1 Aurrera egin baino lehen, unitatean egindako ibilbidearen hausnarketa egitea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu taulak:
‎4 Zabaldu GeoGebra aplikazioa eta egin itzazu honako zeregin hauek. Hori egin baino lehen, gogora itzazu Geogebra 03 tutoretza bideoaren jarraibideak.
‎c) Zientzietako fenomeno bati buruz galderak egin baino lehen, gertaera horrekin lotzen diren teoriak ondo ezagutu behar dira.
‎a) Bete bigarren zutabea bakarka, eta, aurrera egin baino lehen, egiaztatu egindakoa, gelakideen artean eta irakaslearen laguntzaz.
‎Udazkeneko zeruan azaltzen diren konstelazioak eta izar nagusiak identifikatzen saiatuko zara, eta, horretarako, zuzeneko behaketa egin baino lehen, oso lagungarria izango zaizu udazkeneko hilabeteetako zeruko mapen irudiak aztertzea.
‎Bigarren zutabea norberak (bakarka) bete, eta aurrera egin baino lehen, kontrastatu egindakoa gelakideen artean, irakaslearen laguntzaz.
2014
‎Irakurriko dituzun hurrengo eleberrietan ere horrela izan dadin, aurrera egin baino lehen, azter ezazu nola moldatuko zaren hipotesiak zure kabuz formulatzen.
‎1 Aurrera egin baino lehen, unitatean egindako ibilbidearen gainean hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎1 Aurrera egin baino lehen, komeni zaizu unitatean egindako ibilbidearen hausnarketa egitea. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎1 Horretarako, osa ezazu hemen beheko taula hau. Bete bigarren zutabea bakarka, eta, aurrera egin baino lehen, egiaztatu egindakoa gelakideen artean, irakaslearen laguntzaz.
‎1 Horretarako, osa ezazu hemen beheko taula hau. Bete bigarren zutabea bakarka, eta, aurrera egin baino lehen, egiaztatu egindakoa gelakideen artean, irakaslearen laguntzaz.
2016
‎Aurrera egin baino lehen, gaiarekin lotutako zenbait kontzeptu argituko ditugu.
‎Bigarren eta hirugarren sektoreko ezaugarri batzuk ikusi ditugu. Finka ditzagun ikasitakoak aurrera egin baino lehen. Ekigunean dituzu ariketak egiteko txantiloiak.
‎suntsitzailea ala iraunkorra? artikulua eta ikusi bideoa, ondorengo ariketak egin baino lehen.
‎2 Egiazta itzazue zeregin guztiak ondo bete dituzuela. Hala ez balitz, saia zaitezte hobetzen aurrera egin baino lehen.
‎2 Aztertu zeregin guztiak nola bete dituzuen. Ez badituzue ondo egin, saia zaitezte hobetzen aurrera egin baino lehen.
‎4 Aztertu zeregin guztiak ondo bete dituzuen. Ez badituzue ondo egin, saia zaitezte hobetzen aurrera egin baino lehen.
‎Aurrera egin baino lehen, hausnartu, bakarka, nerabeen arteko genero indarkeriak eragiten dizkizun sentimenduez.
‎Horrekin batera, Ingelesean, mineralek hainbat gatazka eragin ditzaketela ikusi duzu, bereziki Kongo inguruan. Unitate honetan Kongoko gatazkarekin jarraituko dugunez, aurrera egin baino lehen, jaso dezagun gatazka horren testuinguruaren berri.
‎1 Aurrera egin baino lehen, komeni zaizu aurreko jardueran egindako ibilbidearen gainean hausnartzea. Taulan dituzu zereginak ondo egiteko kontuan hartu beharreko adierazleak.
‎1 Aurrera egin baino lehen, komeni zaizu aurreko jardueran egindako ibilbidearen gainean hausnartzea. Taulan dituzue zereginak ondo egiteko kontuan hartu beharreko adierazleak.
‎(Esperimentua egin baino lehen aurreikusi eta adierazi zer gerta daitekeen).
2017
‎a) Partekatu Ekigunean dituzuen iturriak eta osatu taula. Hori egin baino lehen, irakurri hurrengo orrialdean dagoen informazioa okupazioa eta erresistentziari buruz.
‎1 Aurrera egin baino lehen, komeni zaizue aurreko jardueran egindako ibilbidearen gainean hausnartzea. Taulan dituzue zereginak ondo egiteko kontuan hartu beharreko adierazleak.
‎1 Aurrera egin baino lehen, integrazio jardueran egindako lanaz hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia