Emaitzak: 6
2002 | ||
Venezuelatik eskainitako emanaldiak gauez eskaintzen ziren, 21:30etik 23:30era, eta ez zegoen hasteko ordu finkorik, hasiera ordutegia arazo teknikoen edo estrategikoen arabera aldatzen baitzen. Programazioan, musikak eta informazioak garrantzi handia zuten, eta lehenengo garaian antzeko | edukiek osatzen zuten emankizuna; era berean, Leizaola lehendakariak behin baino gehiagotan bidali zituen grabaturiko diskurtsoak, irratitik zabal zitzaten (Ibidem: 269), eta Jaurlaritzak erbestean egiten zituen ekitaldiak ezagutarazten ziren. | |
2015 | ||
— Hiruki didaktikoa giltzarria da hizkuntzaren didaktikan, hau da: irakasleek, ikasleek eta | edukiek osatutako egitura zein ondoren egiten den edukien transposizio didaktikoa. (Dolz, Gagnon & Mosquera, 2009). | |
2021 | ||
Kontzeptu hori da Freirek (1980) pedagogia askatzaile moduan kontzeptualizatzen duena, eta" pedagogía de depósitos" edo" pedagogía bancaria" ezagunari gaztelaniaz, kasu honetan kontrajartzen diona (op.: 179): " Kontzeptualizazio" bankarioan"(...) irakasleak ikasleak inposatutako | edukiek osatzen duten ezagutza faltsuez" betetzen" doan bitartean, praktika problematizatzailean, aldiz, ikasleak mundua ulertzeko eta jasotzeko euren gaitasuna garatzen doaz. Mundu horrekiko harremana ez zaie errealitate mugiezin gisa aurkezten, baizik eta eraldatzen ari den edo prozesuan dagoen errealitate gisa". | |
Bestalde, Soraluze izeneko atala ere nabarmendu nahiko genuke. Modu azkarrean herriaren ideia txukun bat egiteko balio duten | edukiek osatzen dute. Beste gai batzuetan, berriz, eduki nahikoa izan arren, gauza asko daude lantzeko: | |
2022 | ||
Hitzaldiak, ibilaldiak, zine emanaldiak, afariak, performanceak eta mahai inguruak. Askotariko | edukiek osatzen dute aurtengo Feministaldiko egitaraua, zeina 25 artistak, aktibistak eta pentsalarik baino gehiagok osatzen duten. Aurtengoa hamazazpigarrena da, eta datorren asteazkenetik larunbatera bitarte izanen da, Donostiako Tabakaleran. | |
2023 | ||
Bestalde, hizkuntzaren didaktikan irakasleek, ikasleek eta | edukiek osatzen duten egitura didaktikoa (hiruki didaktikoa) giltzarria da, baita ondoren egiten den eduki horien transposizio didaktikoa ere. Chevallarden hitzetan, transposizio didaktikoa, hau da, eduki bat irakasteko objektu bihurtzeko prozesua ezinbestekoa da irakasteko erabiltzen diren dispositiboetan (Dolz, Gagnon & Mosquera, 2009). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 6 (0,04) |
Lehen forma
edukiek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
plaentxia.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki osatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki osatu egitura | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |