Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2008
‎Vigotskik giza garapena testuinguru sozialaren barruan kokatzen zuen eta testuinguruzko ikuspegia planteatu zuen lehen aldiz. Vigotskiren lanaren oinarrizko edukiak ulertzeko, ezinbestekoa da haren formazio akademikoari buruz eta haren testuinguru historiko politikoari buruz zenbait argibide ematea. Vigotski maila ekonomiko ertaineko eta kultura maila handiko familia judu batean jaio zen 1896an.
‎Ikastea bai, baina metodoaren bidez ikastea. Ikasi beharreko irakasgaiaren edukiak ulertzea eta barneratzea funtsezkoa da ikasten emandako denbora ikasketa bihurtzeko, baina nola lortzen da. Galdera hori bera egin izan dute pedagogo eta ikaskuntzan aditu diren askok, eta hainbat estrategia, metodo edo teknika garatzera eraman dituzte, ikasteko metodologia desberdinak dakartzatenak, behar bezala aplikatuta ikasleen lana erraztu dezaketenak.
2010
‎Izan ere, filosofoak, oinarrizko sailkapen horretatik abiatuta, geureak ez ditugun zeregin guztiak alde batera uzten ditu, eta burutapenen, bulkaden eta irriken inguruko diziplina garatzeari ekiten dio. Bestalde, testua ez da filosofoei zuzendua, dizipuluei eta, orokorrean, bere egunerokotasunean bizimodu zuzena eraman nahi dutenei baizik, eta zenbait pasartetan filosofo estoikoak erabilitako hiztegia teknikoa bada ere, edonor da gai edukiak ulertzeko eta gogoan erraz gordetzeko. Horrela, Epiktetoren Enkhiridion garai helenistikoko tradizio batean koka dezakegu, Epikuroren Menekeorentzako gutuna eta Iritzi gorenak testu laburren ondoan.
2011
‎Hezkuntzan, infografia beti egon da eskolako testuliburuetan, curriculumeko edukiak osatzeko eta ikasleei modu erakargarriagoan aurkezteko, edo ikasgeletako hainbat gunetan estrategikoki kokatzen diren lamina ilustratzaile gisa. Haren potentziala argia da, eta irakasleen artean asko estimatzen den tresna didaktikoa da, batez ere, ezagutza arlo konplexuagoak irakasten dituztenentzat, non irudiak funtsezko zeregina baitu edukiak ulertzeko. Infografiak eraginkorrak dira mota guztietako informazioa transmititzeko.
‎Arreta ikasgelan: ikaslea irakaslearengandik hurbil jartzea, klaseko zereginak etengabe gainbegiratzea eta edukiak ulertzen dituela egiaztatzea, motibazio handiagoko eta txikiagoko lanak konbinatzea, idatzizko prestakuntzan errefortzuak eta ikusizko laguntzak erabiltzea, laneko jarraibideak zabaltzea eta taldeko gainerakoen aurrean dituen gabeziak saihestea dira irakasleek ikasgeletan hartu beharreko neurrietako batzuk. Azterketak:
2013
‎DAFO azterketa da, Espainiako Turismo Kontseiluak egina eta. Turismo 2020 Plan del Turismo Español Horizonte 2020? argitalpenean jasoa, ikasleak bederatzi unitateak ikasi eta hango edukiak ulertu eta barneratu eta gero, gai izan dadin haiek praktikan jartzeko eta honelako azterketen irakurketan aplikatzeko, eta, hala, Espainiako turismo sektorearen errealitateari buruzko ikuspegi orokor bat izateko.
2014
‎“Inolako zentzurik gabe buruz ikastea alde batera utzi eta edukiak ulertzea dugu helburu”
‎Ildo horretatik eta ulertzeko gaitasun hori sakontzearren, behaketa, iritzi, iradokizunen… bidez, ikasleak dira ezagutzak erakutsi eta frogatzen dituztenak. “Inolako zentzurik gabe buruz ikastea alde batera utzi eta edukiak ulertzea dugu helburu” dio Sergio Fernandezek.
2016
‎Hori dela eta, 180 graduko bira eman diote ikastolako irakaskuntza sistemari. Zentzurik barik buruz ikastea alde batera utzi, eta ikasleek edukiak ulertzea dute orain helburu, ikasitako hori, gero, beste testuinguru batean erabiltzeko gai izateko.
2019
‎And deadly" (Cazden CB 2003: ...la neurtzea izan da benetako helburua. metodo ezin hobea litzateke Skypez, telefonoz, twitterrez, Facebookez eta bestelako komunikazioak eskuratzea eta dagokion hizkuntzaren proportzioa kalkulatzea; gainera, gaur egungo teknologiak ebatzi du hizkuntza identifikatzeko arazoa; adibidez, Crúbadán proiektuak (Scannell kp, 2007) halako softwarea eraikitzen du hizkuntza bakoitzerako. teknologia horrek edukiak ulertzeari uko egiten dionez, konfidentzialtasunaren inguruko arazoak minimizatuta geratzen dira, eta bizindar digitala neurtzea erronka metodologikoa da nagusiki: testuak anonimoak izan daitezen bidea landu behar da, komunikatzen diren pertsonen baimena ere behar da eta beste hainbat lan. halako azterketa exhaustibo bat osatu arte, eskuragarri den material publikoa erabili dugu (abantaila hori dugu:
2021
‎Teknologiaren bidez, azpidatziak automatikoki sor daitezke. «Horrekin, arazoak dituzten pertsonek ahozko edukiak ulertzeko aukera izango dute. Edo euskaraz ulertzeko mugak dituzten pertsonek ere ikus entzunezkoak ulertu eta barneratzeko aukera errazagoa izango dute.
2022
‎Artikulu honek baliozkotze prozesu bat biltzen du, zeinak egiaztatu nahi izan duen Lehen Hezkuntzako ikasleek matematikako edukiak ulertzeko Txikipedia lagungarri izan duten ala ez, bai testuari zein testuaren osagarri diren ikus entzunezkoei erreparatuta. Txikipediako matematikako edukiak Mondragon Unibertsitateko Lehen Hezkuntza Graduan irakasle izateko ikasketak egiten ari diren ikasleek sortu dituzte eta Euskal Herriko sei ikastetxetan baliozkotu dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia