2002
|
|
talk showak eta bihotzeko programak. Telenobelek, film luzeek eta albistegiek, hasiera batean helduentzat pentsatutako baina neurri handi batean haurrek kontsumitutako
|
edukiak
osatzen dituzte. Hau ez da berria.
|
2011
|
|
Infografia ohikoa izan da eskolako testuliburuetan Baina haien erabilerak ez dira komunikazio esparrura mugatzen. Hezkuntzan, infografia beti egon da eskolako testuliburuetan, curriculumeko
|
edukiak
osatzeko eta ikasleei modu erakargarriagoan aurkezteko, edo ikasgeletako hainbat gunetan estrategikoki kokatzen diren lamina ilustratzaile gisa. Haren potentziala argia da, eta irakasleen artean asko estimatzen den tresna didaktikoa da, batez ere, ezagutza arlo konplexuagoak irakasten dituztenentzat, non irudiak funtsezko zeregina baitu edukiak ulertzeko.
|
2012
|
|
Azken horrek baditu atazak, ikasleek aztertutako gaiari buruzko galdera batzuei erantzun ahal izateko. Unibertsitateko azterketak Unibertsitate ikasketetako ikasleek Sarea aprobetxatzen dute ikasgelako irakasgai bakoitzaren
|
edukiak
osatzeko, eta, horrez gain, ezagutzak handitzen dituzte, baina dagozkien probak prestatzeko azterketa ereduak ere badituzte. Urrutiko Hezkuntzarako Unibertsitate Nazionalaren (UHUN) azterketa gordailuak, Calatayudeko zentroan, aurreko urteko deialdietan egindako probak gordetzen ditu.
|
|
Horri aurre egiteko modurik onena da eskolan ohitura osasungarriak erakustea. Sistema ona izan daiteke Internet bidez testuliburuetako
|
edukiak
osatzeko aukera ematen duten multimedia aplikazioak.
|
|
Aplikazioa webgune honetan dago eskuragarri. Laborategi honen helburua da Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) eta Batxilergoko azken mailetako zientzietako irakasgaiekin lotutako
|
edukiak
osatzea, modu atsegin, interaktibo, praktiko eta, aldi berean, zorrotz batean. “Teknologia berriek eskaintzen dizkiguten tresnak aprobetxatu nahi izan ditugu testuliburuen edukiak atseginago egiteko, bestela, ulertzeko eta ikusteko zailak izango liratekeelako”, azaldu du Álex Argemí biologo eta Bartzelonako Idibap en Komunikazioaren arduradunak.
|
2014
|
|
Hodi motei buruko UNE arauak ongi interpretatzeko, argitu egin behar da EKTko HO4ak berak ezarritako
|
edukiak
osatzen dituzten (eta batzuetan ezinbestekoa da osatzea) dokumentu horietan eta aplikazio orokorreko edo espezifikoko arauetan erabiltzen den terminologia.
|
2016
|
|
Adibide gisa, ingurumen partaidetzako prozesu batzuk aipatuko ditugu: Tokiko eta Eskolako Agenda 21; naturagune babestuen kudeaketan, BNAP; kudeaketa planetan, paisaien katalogazio eta legearen
|
edukiak
osatzea (Euskadiko Paisaiari buruzko ekimenak ikusteko, https://www.euskadi.net/r49 paisaia/ eu/); etab.
|
2019
|
|
Goizeko saio arrakastatsu bat zuzentzen du, nagusiki gertaera sozialak ardatz dituena eta erreportaje, elkarrizketa eta tertulia formatua erabiltzen duena. Liburu honen laugarren atalean zehatzago aztertuko dugun moduan, hark, La Sexta telebista kate espainiarrak bezalaxe, erruz erabili zuen Iruñeko bortxaketatik heldutako informazioa bere saioko
|
edukiak
osatu eta audientziak igotzeko.
|
2022
|
|
datu baseak, corpusak, baliabide informatikoak... Lehenbiziko bi liburukietan lan handia zegoen hango
|
edukiak
osatzeko, zuzentzeko eta eguneratzeko.
|