Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2009
‎Itxura kontrolatzen da Atari berri horietan, erabiltzaileak hautatzen du zer zerbitzu integratzen dituen eta nola agertzen diren pantailan. Atari berri horietan, edukiak nola txertatzen diren kontrolatzen du erabiltzaileak. Hautatu zer zerbitzu osatzen dituzten eta pantailan nola agertzen diren.
‎Gastu horiez gain, Wikipedia Academies izeneko ekimena ere egingo da. Horiek, Wikipedia nola erabili eta bertan edukiak nola editatu erakutsiko duten mintegiak izango dira.
2010
‎Horri hogeita bat ekintza dagozkio, eta hiru zatitan banatua dago: publikoaren sentsibilizazioa (komunikabideetan informazio zientifikoa helaraztea, hala edukiak nola ikerketak ezagutzeko; Zientzia Asteak antolatzea); heziketa eta profesio zientifikoa (zientzia kolektiboa edukitze aldera, irakaskuntzan neurriak hartzea); eta herritarrekin elkarrizketa (instituzioen neurriak gerturatzea eta zientzialariek foro publikoetan parte hartzea).
2012
‎Lan jarduera koherentea izan dadin, hezitzaile taldeak, lehenbizi, Haur Hezkuntzako ziklo bakoitzeko adin talde bakoitzari dagozkion edukiak nola banatu erabaki behar du. Gero, erabaki behar da eduki bakoitzari zer garrantzi emango zaion eta ikasturtean zehar eduki bakoitza lantzeko zenbat denbora den.
2013
‎Bigarrenak, berriz, Sekuentzia Didaktikoaren nondik norakoak aztertu ditu (Dolz et. al, 2001): ikaskuntza irakaskuntza objektuaren egitura eta edukiak nola osatu argitu du.
2014
‎Azken batean, gu ez gara Sare. Sare nolakoa izatea nahi dugun eta gutxiengo edukiak nola landuko diren eztabaidatu nahi da. Gu sortze prozesua jarraitu dugun herritar talde bat besterik ez gara.
2015
‎Hori dela-eta, transmedia kazetaritzari buruzko hausnarketa konbergentziarako bidea hasi duten informazio enpresetan egiten ari da bereziki. Horietan, berregituraketa teknologikoak eta digitalizazioak kontzeptu malguagoak bultzatu dituzte hainbat aspektutan, besteak beste, erredakzioen arteko antolaketan, lankidetzan eta, azken finean, edukiak nola landu behar diren uste eta ereduetan.
‎Hori bai, agerian gelditu da digitalizazioaren alderdi teknologikoa azpimarragarria den bezala, ez dela txikiagoa teknologia horien bereganatzean jendeak jokatzen duen papera (Prado, 2009). Populazioak berrikuntza horiek zelan egiten dituen bere eta edukiak nola, zein tresnaren bidez, zergatik, noiz eta non erabiltzen dituen baldintzatzen dute ikus entzunezko sistema osoaren etorkizuna.
2017
‎Ikerketa Informatikaren Hezkuntzaren Ikerkuntzaren barruan kokatzen da. Informatikako curriculumetandauden edukiak nola ikasten eta irakasten diren aztertu da bertan. Dena den, ez dira erreferentzia askoaurkitu konputagailuen S/ I azpisistemaren inguruan.
2023
‎Eragile bakoitzak proiektu bat garatzeko asmoz parte hartzen du: Lazarraga elkartea Kafe Antzokiaren inguruko edukiak nola garatu bilatzen ari da, haiek kudeaketa mundutik baitatoz, eta ez horrenbeste sorkuntzatik. Baratzak proiektu berri bat dauka, Topa izenekoa, coworking espazio bat, lokala beste eragile batzuekin partekatzeko, eta modu horretan auzoan eragin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia