Emaitzak: 10
2009 | ||
Itxura kontrolatzen da Atari berri horietan, erabiltzaileak hautatzen du zer zerbitzu integratzen dituen eta nola agertzen diren pantailan. Atari berri horietan, | edukiak nola txertatzen diren kontrolatzen du erabiltzaileak. Hautatu zer zerbitzu osatzen dituzten eta pantailan nola agertzen diren. | |
Gastu horiez gain, Wikipedia Academies izeneko ekimena ere egingo da. Horiek, Wikipedia nola erabili eta bertan | edukiak nola editatu erakutsiko duten mintegiak izango dira. | |
2010 | ||
Horri hogeita bat ekintza dagozkio, eta hiru zatitan banatua dago: publikoaren sentsibilizazioa (komunikabideetan informazio zientifikoa helaraztea, hala | edukiak nola ikerketak ezagutzeko; Zientzia Asteak antolatzea); heziketa eta profesio zientifikoa (zientzia kolektiboa edukitze aldera, irakaskuntzan neurriak hartzea); eta herritarrekin elkarrizketa (instituzioen neurriak gerturatzea eta zientzialariek foro publikoetan parte hartzea). | |
2012 | ||
Lan jarduera koherentea izan dadin, hezitzaile taldeak, lehenbizi, Haur Hezkuntzako ziklo bakoitzeko adin talde bakoitzari dagozkion | edukiak nola banatu erabaki behar du. Gero, erabaki behar da eduki bakoitzari zer garrantzi emango zaion eta ikasturtean zehar eduki bakoitza lantzeko zenbat denbora den. | |
2013 | ||
Bigarrenak, berriz, Sekuentzia Didaktikoaren nondik norakoak aztertu ditu (Dolz et. al, 2001): ikaskuntza irakaskuntza objektuaren egitura eta | edukiak nola osatu argitu du. | |
2014 | ||
Azken batean, gu ez gara Sare. Sare nolakoa izatea nahi dugun eta gutxiengo | edukiak nola landuko diren eztabaidatu nahi da. Gu sortze prozesua jarraitu dugun herritar talde bat besterik ez gara. | |
2015 | ||
Hori dela-eta, transmedia kazetaritzari buruzko hausnarketa konbergentziarako bidea hasi duten informazio enpresetan egiten ari da bereziki. Horietan, berregituraketa teknologikoak eta digitalizazioak kontzeptu malguagoak bultzatu dituzte hainbat aspektutan, besteak beste, erredakzioen arteko antolaketan, lankidetzan eta, azken finean, | edukiak nola landu behar diren uste eta ereduetan. | |
Hori bai, agerian gelditu da digitalizazioaren alderdi teknologikoa azpimarragarria den bezala, ez dela txikiagoa teknologia horien bereganatzean jendeak jokatzen duen papera (Prado, 2009). Populazioak berrikuntza horiek zelan egiten dituen bere eta | edukiak nola, zein tresnaren bidez, zergatik, noiz eta non erabiltzen dituen baldintzatzen dute ikus entzunezko sistema osoaren etorkizuna. | |
2017 | ||
Ikerketa Informatikaren Hezkuntzaren Ikerkuntzaren barruan kokatzen da. Informatikako curriculumetandauden | edukiak nola ikasten eta irakasten diren aztertu da bertan. Dena den, ez dira erreferentzia askoaurkitu konputagailuen S/ I azpisistemaren inguruan. | |
2023 | ||
Eragile bakoitzak proiektu bat garatzeko asmoz parte hartzen du: Lazarraga elkartea Kafe Antzokiaren inguruko | edukiak nola garatu bilatzen ari da, haiek kudeaketa mundutik baitatoz, eta ez horrenbeste sorkuntzatik. Baratzak proiektu berri bat dauka, Topa izenekoa, coworking espazio bat, lokala beste eragile batzuekin partekatzeko, eta modu horretan auzoan eragin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 10 (0,07) |
Lehen forma
edukiak | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki nola | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki nola landu | 2 (0,01) |
eduki nola banatu | 1 (0,01) |
eduki nola editatu | 1 (0,01) |
eduki nola garatu | 1 (0,01) |
eduki nola ikasi | 1 (0,01) |
eduki nola ikerketa | 1 (0,01) |
eduki nola osatu | 1 (0,01) |
eduki nola txertatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |