Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 60

2002
‎Aisia, zerbitzuak eta informazioa, eta etengabe berriturik. Hori da Sareko Argiako lan taldearen helburua, euskal kulturaren iraganeko eta oraingo berriak eta edukiak eskaintzea
‎Nafarroako emisora euskaldun ezagunena. Iruñean kokatua, denetariko edukiak eskaintzen ditu.
2004
‎2002az geroztik TVE eta TVE, Canal+, Antena eta Tele kateek LTDerako ere emititzen dute, Espainiako Gobernuak hala eskatuta, baita Veo TV eta Net TV kateek ere. Baina arazoak dituzte kalitatezko edukiak eskaintzeko, besteak beste, lehenengo bostek multiplex bera partekatzen baitute eta ondorioz, ez daukate nahikoa leku. ETB ere frogetan ari da emititzen ETB, ETB, Canal Vasco eta ETB Sat.
‎Oraingoz, zerbitzu honek lau atal ditu: Gaiak, irakasgaiei buruzko edukiak eskaintzen dituztenak Matematika, Fisika, Kimika, Biologia, Gaztelania, Literatura, Historia…; Hobeto bizitzea, Administrazioaren zerbitzuei, aisialdiko jarduerei, ohitura osasungarriei, eskolarako laguntzari eta abarri buruzko atalekin; Aisia eta Denbora Libreko atal bat, eta Kontsultei buruzko beste bat, hiztegi eta entziklopedietara sarbidea ematen duena. “On line” tutoretza Datorren ikasturtetik aurrera, nobedade nagusia irakasle talde bat izango da, eta arratsaldeetan egongo da eskuragarri, ziurrenik 17:30etik 21:00etara, astelehenetik ostiralera, gurasoek beren seme alaben betebeharrekin zerikusia duen edozein arazo “txataren bidez” artatzeko.
‎Izan ere, gertutasuna oinarri, esparru lokala, komunikazioaren ikuspegitik behintzat, aukera eremu bat bezala ikusi izan da betidanik, beste komunikazio mota bat eraikitzea posible egin zezakeena, estatu edo nazioarte mailako komunikabideek hedatzen duten komunikazio ereduaren aurrean. Aukera hori elementu ezberdinen gainean oinarrituko litzateke, hala nola hurbileko edukiak eskaintzeko ahalmenean, gizartearen nahi eta beharretara (komunikatiboak, linguistikoak, politikoak...) egokituagoak; edo baita gizartea renpartehartzea komunikazio prozesuetan sustatzeko gaitasunean ere, ahotsa izateko aukera emanez bestela komunikazioa jasotzera mugatuta dauden gizarte sektore eta taldeei.
‎Nire iritziz, telebista lokalen merkatuan komunikazio talde handiak sartu izanaren ondorioz, hedabide horien berezko nortasuna desitxuratu egiten da. Egia da programazio eta publizitate lokalari lekua eginez parrilla generalista baten baitan diharduten telebista lokalak beren berezko nortasuna sustatzen eta azpimarratzen saiatzen direla euskal esparruan, euskarazko edukiak emitituz eta tokian tokiko ikus entzuleen premiei erantzuten dieten esparru lokaleko edukiak eskaintzeari garrantzi berezia emanez. Beraz, komunikazio talde handietara lotutako euskal telebista lokalek berezko euskal nortasuna galtzen dute, espazio gutxiago daukate nortasun hori proiektatzeko, eta, aldiz, autonomoki eta independentziaz diharduten euskal telebistek sortu zirenetik daukaten euskal nortasunari eusten diote.
2005
‎• Garbi dago, eskaintzaren barruan, beren gustuko saioak aukeratzen dituztela. Onartzen dute euren intereseko edukiak eskaintzen dituela telebistak (%76k). Gogora dezagun lehen esandakoa:
2008
‎Beste berrogei urtez sona eta ospea jaso eta gordeko baditu, ezinbestekotzat hartzen dut antzokiko atea herriari irekitzea; edukietan eta edukiak eskaintzeko eran, musikaren esparruan bizi ez direnen gozamenerako formulak eskaintzea. Horren zabalkuntzan komunikabideetara jotzea ere ez da aukera txarra.
2009
‎Euskaraz bizi diren 8 urtetik aurrerako gaztetxoei zuzendutako ataria da. Hasiberria izan arren, Facebook, Tuenti edota Twitter bezalako sare sozial handiek dituzten zerbitzu eta edukiak eskaintzen ditu.
‎Etxeko irratiak ez dira atzean geratuko eta, aurkezpenaren egunetik aurrera, kausarekin bat egingo dute saio guztiek; nola parte hartu ahal den gogoratuko dute, eta erreportajeak, elkarrizketak zein gaixotasun kardiobaskularrekin erlazionatutako bestelako edukiak eskainiko dituzte. Telebistan bezala, abenduaren 17an konektatuko dute deiak jasotzeko gunearekin; egun horretan, Maratoian erabat oinarritutako programazioa gauzatuko da.
‎Horrela, jarraian jorratuko ditugungaiek informazio interesgarri eta baliagarria eskain diezaiokete haur eta nerabeekinlanean diharduen profesionalari, batez ere osasun mentalaren alorrean diharduenari? edota haurtzaro nahiz nerabezaroko psikopatologian interesa duen edonori, esate baterako, psikopatologiei aurre egingo dieten programak abian jarri ahalizateko edukiak eskainiz.
‎Matematika, Fisika, Kimika edo Biologia bezalako irakasgaietako edukiak eskaintzen ditu, gaztelaniaz eta ingelesez.
‎Educatic eta Intel enpresek jarri dute abian, eta helburua da “informazioaren teknologiak hezkuntzaren eremuan sartzen laguntzea, hezkuntza komunitatearen zerbitzura jarriz 2.0 webguneko tresnak”. Atari berria lankidetzazko irakaskuntzari eta ikaskuntzari buruzkoa da, eta hainbat irakasgairen edukiak eskaintzen ditu, gaztelaniaz eta ingelesez: Matematika, Ingurunearen Ezagutza, Fisika, Kimika, Biologia eta Kultura Klasikoa.
‎Ordainketa SMS bidez edo telefonoz egin daiteke 905, Paypal edo kreditu txartela. Sareko bideoklub horiek DVD kalitateko edukiak eskaintzen dituzte eta, oro har, ordainpekoak dira. ADNStream plataforma bat da streaming bidezko bideoa, erabiltzaileei beren lanak egiteko aukera ematen diena erreprodukzio zerrendak eta edukietara sartu zure lehentasunen eta bozketen arabera pertsonalizatua.
2010
‎Egun berezi honen inguruko edukiak eskainiko dituzte irrati eta telebistako albistegietan eta saio ezberdinetan.
‎Bi ziren bideo proiektu haren helburuak. Batetik, bideo euskarriaren bitartez erraz barneratzeko moduko edukiak eskaintzea ikastolako ikasleari, harengan ikasteko gogoa sortuz eta pentsamendu kritikoaren garapena sustatuz. Bestetik, ikastolako irakaslegoaren prestakuntzari begira bideoa euskarria izatea, edukiak transmititzeko baino, irakasleari alde metodologikoetan sakontzeko aukera eskaintzeko.
‎ETEetako areto horiek atari berri honetan edukiak kontratatu ahal izango dituzte (zinematografikoak eta alternatiboak), laguntza teknikoa jaso, publizitatea merkaturatzeko teknologia berriak erabili eta aretoko bisitariei doan nabigatzeko aukera emango dien wifi sistema izan ahal izango dute. Industria Sailak aurreikusten du ETEetako 300 aretok teknologia hori integratu dutela urtea amaitzean, eta, aldizka, publikoaren ordezko edukiak eskainiko dituztela. Horri esker, negozio eredua zabaldu eta horien iraupena ahalbidetu ahal izango da.
‎Ikaslearen esperientzia eta interesei buruz ari garela, ezin dugu aipatu gabe utzi haur eta gazte literatura, eta literatura mota horrek irakaskuntzarekin duen lotura ondo ulertzeko, haren sorrera ezagutu beharra dago. XVIII. mendearen hasieran Europako herrialde nagusietan ikerketa pedagogikoarekiko kezkak sortu ziren; horrela, Rousseau, Basedow eta beste hainbat pentsalariren lanari esker, XVIII. mendearen amaierarako haurrei ez zitzaien" heldu txikiak" bailiran irakasten, pedagogoen ustez haurrei beren ezaugarrien araberako edukiak eskaini behar zitzaizkien. Aldaketa haren ondorioz, literatura espezifiko baten ideia sortu zen, haur eta gazteei zuzendutakoa (Escarpit, 1981: 615).
2011
‎Gaiek entzule kolektiboarekiko lotura zuzena dutenean, irratiaren kalitatea handiagoa da. Entzuleei interesatzen zaizkien edukiak eskaini behar dira.Euskadi Irratiak 29 urte bete ditu aste honetan. Zure ikerketaren arabera, zertan asmatu du, eta zertan ez. Jakin izan du euskaraz edozer gauzez hitz egiten.
‎10 urte baino gehiagoko ibilbide batekin, bere historiako urterik onena bete du 2010ean, batezbeste 725.000 erabiltzaile bakar dituela hilero. Telebista eta irratia zuzenean, multimedia eskaintza zabala eta informazioan, entretenimenduan eta zerbitzu publikoan oinarritutako edukiak eskaintzen ditu, parte hartzea eta sare sozialen presentzia ere kontuan hartuz.
‎Helburua ikus entzunezkoen ekoizpen, hedapen eta kontsumo ereduetan izaten ari diren aldaketen inguruan hausnarketa sustatzea izan da, eta proiektu horien egileen eskutik, edukiak formatu eta plataforma anitzen bitartez zabaltzeko modu berriak aztertu dituzte. Sarearen indarra, kalitatezko programen eta edukiak eskaintzen dituzten komunikabideen beharra eta publikoaren gero eta botere handiagoa dira aditu eta profesionalek gaur landu dituzten gaietako batzuk.
‎Kaixo.com 1997an sortu zuten, eta, bere garaian, lehen euskal bilatzailea izan zen Sarean; euskarazko eta gaztelaniazko zerbitzu eta edukiak eskaintzeko lan egin du beti, eta herri atari berriekin ildo horretatik jarraituko du.
‎Bada, kontua da Financial Times ek ez diela men egin baldintza horiei, eta ez duela iPaderako aplikaziorik garatu: horren ordez, harpidetzak eta edukiak eskaintzeko, HTML5en webgune interaktiboa garatu du. Geroago, Amazon ek ere garatu du bere HTML5 webgunea, liburu eta aldizkariak bertan erosi eta bertatik irakurtzeko, gauden gailuan gaudela eta aplikazio beharrik gabe, nabigatzailetik.
‎Helburua, hedabideguztien eta bakoitzaren sareen zerbitzariek elkar ikustea zen, sare erraldoi bat osatuz.Egun telebistak bere rn/ Trosistemaren bitartez ETB osoko bideoak parteka ditzake, bai Bilbon bai Miramonen. MAM (Media Asset Manager) izeneko sistema sendobaten bitartez, erabiltzaileek MAM interfaze bilatzaile horri galdetu eta sistemakmomentuan erantzuten die, eskatutako edukiak eskainiz. Edukiok bideoak etaaudioak izan daitezke, Bilbon dagoen audio sarea Miramon eta Gasteizkoarekinlotuta baitago edukiak gorde eta partekatzeko sarea eratuz.
‎Web orrialdea agertu zenean, bertan edukiak eskaintzearen lana hartu zuen beregain Komunikazio Kabineteak, aisialdirako proposamenei balio erantsia ezarriz.
‎Aztertutako denboraldian, audientziaren partaidetza bide nagusien bidez garatuda: eduki eta zerbitzuak erabilita edo eskatuta (horietako asko konbentzionalak: webcama, trafikoa, burtsa, farmaziak...); audientziak sortutako edukiak eskainita (Kazetaritza Herritarra, argazkien bidalketa...); irratiaren eta erabiltzaileen artekoeta erabiltzaileen arteko elkarrizketa zuzenak ahalbidetuta, inkesten bidez, blogen5bidez, eta, azken aldian, nagusiki, sare sozialen bidez. Azkeneko bide hori EITBtaldearen joera gisa ezartzen ari da, eta plataforma interaktibo gisa, sarearenaprobetxamendu hobea lortzea du xede. Beste tresna batzuk desagertu egin dira, esaterako, elkarrizketa digitalak eta txata; baina horrek ez du erabiltzaile kopuruamurriztu, eta erakundeak eta erabiltzaileek elkarri eragiten jarraitzen dute.
‎Eusko Jaurlaritzak Kulturklik8 webgunea zabaldu du, herritarrek, sortzaileek, eta bitartekariek parte har dezaten. Kultur ekitaldien berri ematen duen agendaz gain, albisteak, dokumentuak eta kultur edukiak eskaintzen ditu atari digital horrek.
2012
‎Ingurumena ere entzuten da. Hainbat irratsaio programak biodibertsitatearekin, energia berriztagarriekin, landa munduarekin, arriskuan dauden espezieekin eta abarrekin zerikusia duten era guztietako edukiak eskaintzen dituzte, herritarrek ingurua hobeto ezagutu eta hura zaintzeko kontzientzia har dezaten. Artikulu honetan ingurumenari buruzko irratsaio onenak eskaintzen dira, noiznahi entzuteko estekak dituztenak, eta arduradunetako batzuen iruzkinak, ingurumen horrek “giro natural” gehiago izan dezan.
2013
‎Ez zuen lortu, eta 2009an ekoizteari utzi zion. Herenegun, erreproduzitzailearentzat edukiak eskaintzen zituen Interneteko denda itxi zuen. Bitarlan informatika eta web zerbitzuak enpresako Jabi Asurmendik azaldutakoaren arabera, halako gailuen arrakastan eragin handia dute marketin kanpainiek, eta kasu batzuetan enpresek ez dute asmatzen.
‎Jorratzeko dugu gai hori. Batez ere, publiko gazteari interesgarri zaien edukiak eskaintzea. Ulertzen dut egiten duguna hezitzaileago ikusten dela ludiko baino, baina ez da horrela, eta jendea ongi pasatzera etor dadin nahi dugu.
‎Internetek aldaketa asko ekarri ditu, eta profesional hauen lana saretik etorritako informazioa antolatzea izango da, erabiltzaileei zerbitzu hobea emateko. «Liburuzainok edukiak eskaini behar ditugu. Interneten informazio ikaragarria dago, eta gero eta gehiago bitartekari izaten jarraituko dugu, jendeak gaur egun ez baitauka ezertarako astirik; gure langileen profesionaltasunari esker, kalitatezko informazioa emango dugu, adibidez, gai baten inguruko liburu onak zer webgunetan dauden, informazioa non bilatu...».
2014
‎Ikuspuntu sexualetik, gizarteak identitate eta rol jakin bat esleitzen die mutilei eta neskei, zenbait sozializazio agenteren bidez (gurasoak, irakasleak, lagunak, komunikabideak, haur literatura, eskola praktikak eta antzekoak). Bestalde, jokaera sexuala kontrolatzen du (adierazpen sexual jakinak sarituz edo zigortuz); eskolaren bitartez, sexudun edukiak eskaintzen dizkie (eskola, batzuetan, sexista da, neskak negatiboki baztertzen baititu), eta haien jokaera sexuala modelatzen du (gurasoek, maisuek, haur literaturako pertsonaiek eta komunikabideetako aktoreek eskainitako ereduaren bidez). Aldi horretan, beraz, heziketa presio handia egiten da alor sexualean.
2015
‎Era berean, komunikabideak beharrizan arruntak (ordinary social gratifications) asetzeko erabiltzen dituztenentzat (Aksoy eta Robins, 2006) tankera bateko proiektuak landu dira, eta bestelakoak izan dute hedabideen bitartez identitateari eta hizkuntzari lotutako beharrizanak (ethnolinguistic uses and gratifications; Vincze eta Moring, 2013) ase nahi dituztenei zuzendutakoak. Hots, askotariko ikuspegiak eta edukiak eskaintzen dituzten komunikabideak behar ditugu erabiltzaile potentzial anitzak euskara (zkoeta) ra erakartzeko.
‎Baina, Gorkak esaten duena gogoan hartuz, komunikabideek ere esfortzu berezia egin dute, gazteei egokitutako formatu erakargarri bat sortzen, euren behar eta nahiei nolabaiteko erantzun bat emateko, eta gazte horien errealitateetara gerturatzeko. Hots, gakoak diren moduak askotariko ikuspegiak eta edukiak eskaintzen dituzten komunikabideak behar ditugu, erabiltzaile potentzial anitzak euskarazkoetara erakartzeko.
‎Bien bitartean, orain arte hartzaile soil izandako jendarteak portaera aktiboa bereganatu du. Horri erantzuteko, aurrerantzean, plataforma anitzez osatutako kalitatezko edukiak eskaintzea dagokigu, ekoizpenaren ondorengo hedapena ere landuko duen edukia argitaratzea, produktuak parte hartzea aintzat hartuta diseinatzea eta edukia garatzerakoan, igorle zein hartzaileen arteko norabide biko harreman hori ahalik eta egokien ustiatzea.
‎Ibil2d, ETB1ek ibilbideei buruz abiatutako programa. Saio horrek espazio berezitu bat izan zuen taldearen webgunean ?Blogseitb.net/ibilbide?; eta web orri horretan, telebistako bertsioaren aldean balio gehigarria zuten berariazko aplikazio eta edukiak eskaini ziren, hala nola antenan erakutsitako ibilbideen GPSrako deskargak edo ibilbideei buruzko informazio birtuala, errealitate gehituaren teknika baliatuta.
‎Izan ere, egilearen aburuz, gaur egun komunikazio konpainiak gehiago kezkatzen dira gastuak nola edo hala murrizteaz, berrikuntzak diseinatzeaz baino. Egile horrek AEBn hainbat kazetak darabilen freemium formula (hau da, ordainpeko eta doako edukiak eskaintzea) balioesten du alternatiba egoki gisa. Kayek eta Quinnek (2010) beste nonbait paratu dituzte fokuak:
‎Argia astekaria idatzizko astekaria du oinarri, baina webgunean ere aritzen da, egunero, eta multimedia kanala ere abiatu du. 2006an ekin zion ikus entzunezkoen ekoizpenari, eta biltegi lana egiteko hautua ere egin zuen «erreferentzia guneak finkatzeko, bai erabiltzaileari kalitatezko edukiak eskaintzeko. Film laburrak biltzeari ekin genion, gero dokumentalak eta ondoren ekitaldiak, batez ere hitzaldiak.
‎Gainera, Google bilatzailearen eta Facebook sare sozialaren ondoren munduan gehien bisitatzen den hirugarren webgunea da. Munduko txoko guztietatik, batez beste, 300 orduko bideo bat igotzen da minutuko, YOutubek era guztietako edukiak eskaintzen ditu: bideo musikalak, telebista programak, filmak… Baina bideo amateurrek edo baserritarrek eragiten dute benetako fenomeno bat Interneten.
2016
‎Sakelako telefonoetako audientziak gora doaz etengabe, arlo askotan ordenagailu arruntetako audientziak baino handiagoak baitira. Horrek ere berezko bideak ireki ditu, jokoentzako eremu berri bat, edukiak eskaintzeko formatu berriak eta baita komunikaziorako eta narraziorako proposamen berrituak.
‎Donostia 2016ren baitan proposatzen diren geo ibilbide gidatu hauen helburua jendartea heztea eta kontzientziatzea da. Gida bat izanen da ibilaldia zuzendu eta kultur edukiak eskaintzeko. Lurraldeko gune natural hauen ezagutzeko molde ludikoak eskaini nahi ditu Jaizkibel Amaharri elkarteak ekimen honen bidez. Proposatzen dituzten bi ibilbide hauek, harri forma konplexuak, anitz ekosistema mota, paisaia miresgarriak eta gure herriaren historia lotzen dituzte.
2017
‎Iaz, 14.000 bisitari baino gehiago hartu zituzten Algorri zentroan, erdiak baino gehixeago ikastetxeetakoak (%53). " Eskolan lantzen ari diren unitate didaktikoaren araberako edukiak eskaintzen dizkiegu. Adibidez:
‎Hitz gutxitan, Montessoriren ildotik, heziketa auto heziketa da ezinbestean, ezin da bestela ulertu. Ume eta gazteen bat bateko aktibitatea esnatzea izanik, hezitzaileak ez du irakatsi (bezatu hezitu) behar, ume eta gazteak behatu eta beraien ekintza eta garapen psikologikoan gidari laguntzaile lanak egin baizik marko kognitibo eta edukiak eskaintzearekin batera, noski, irakaslea ez baita ikusle, begirale edo burokrata hutsa izan; are gutxiago pailazoa! —; hots, trebatu. Bestelako zubi erritu askotan bezala, irakasleak gidatu behar du, Txamanen moduan lagundu, gazteak bere bidea bere kabuz egin dezan, arrisku handiak saihestuz, ordea.
2019
‎Proiektu parte­hartzaile, ireki eta askotarikoa izateko helburuarekin jaiotako hedabidea garela argi izanda, gure jomuga da euskararen komunitateak gure kanalak erabili ditzala. Horrenbestez, jendearen interesa erakarri eta bertako prentsan erreferente bilakatu ahal izateko, erakargarriak diren edukiak eskaini dizkiogu irakurleari.
‎Gazteek eta nerabeek ikus entzunezko edukiak eskaintzen dituzten plataforma interesgarriak aurkitzen dituzte, hala nola YouTube eta Tok Ton ek (lehen Musical.ly). YouTube k, edozeini bere edukia sortu eta kontsumitzeko aukera ematen diona, gaur egun 1.000 milioi erabiltzaile baino gehiago ditu.
‎Sorrerako helburuetako bat euskarazko edukien kontsumoan beste euskarri batzuk probatzea zen. " Kasu honetan, mugikorrean edo tabletan irakurle ikusle entzuleek erraz kontsumitu ahal izateko kalitatezko edukiak eskaintzea. Hau da, autobusean, etxean, trenean edo beste edozein lekutan euskaraz kontsumitzea", adierazi du Jone Guenetxeak, Aldizkari Digital Multimediak enpresako presidenteak.
‎43 zenbaki kaleratu ditu orain arte Ttap aldizkari digital multimediak, eta, guztira, 85 bat elkarrizketa. Azken hauez gain, orotariko edukiak eskaintzen ditu aldizkari Ttap ek, eta 65 bat lagunen kolaborazioarekin osatzen dute asteroko zenbakia: elkarrizketatzaileak, zutabegileak, moda adituak, zinema adituak, argazkilariak, ilustratzaileak, eta abar.
‎Etorkizunean aurreikusten duzue hedabide txiki eta lokalak ere sartzea horretan? Zertan oinarritzen da app a hedabide bateko edo beste bateko edukiak eskaintzeko?
2020
‎Eta hori guztia zein hizkuntzatan? Erantzuna, hein batean, edukiak eskaintzen ziren hizkuntzaren araberakoa izan zen. Horrela, hizkuntza aukera zabalagoa den heinean, kontsumo hizkuntza ere anitzagoa izango da.
2021
‎2011n bdb.bertsozale.eus jarri zuten martxan, Xenpelar Dokumentazio Zentroak jaso eta atondutako edukiak eskaintzen dituena: "[...] Xenpelarrek kudeatzen du.
‎Azken hiru hamarkadetan bertsolaritzaren hedabideratzerako formula guztiak planteatu, esploratu eta jorratu ditu bertso munduak. Bere kanalak ireki ditu, eta hedabideekin elkarlana sustatu du, bai horiei ekoitzitako edukiak eskainiz eta baita beste maila askotako lankidetza eskainiz ere. Elkarteak bere sorreratik egin zuen hedabideratzeko apustu sendoari tinko eutsi zaio, bertsolaritza geroratzeko funtsezkoa delakoan, eta geroz eta indar handiagoa jarri du zeregin horretan.
‎Edozein kasutan eta oztopoak oztopo, kontrako politika ororen gainetik, herri ekimeneko euskal komunikabideok euskal hiztun komunitateari informazioa eta edukiak eskaintzen jarraituko dugu, besterik ezean, komunitate horren beraren sostengu eta bultzadari esker.
2022
‎Hala espero dugu. Urtarrilean, Amazon Prime Videoko Espainiako arduradunak adierazi zuen hasiko direla katalanezko, euskarazko eta galegozko edukiak eskaintzen. Orain, Netflixen iragarpena etorri da.
‎«Aldatu dira egiteko moduak, aldatu da negozioa, baina bada konstante bat argitaletxearen egitekoan: unean uneko gizartearen beharrak, premiak, grinak, auziak eta erronkak zein diren aztertu, eta horiei erantzuteko lagungarriak diren kultur edukiak eskaintzeko egindako ahalegina».
‎Aurreko urteetan baino baliabide ekonomiko gehiagorekin, ahalegin teknologiko handia eginez, eta askotariko edukiak eskainiz, Kataluniako telebista publikoak neska mutikoei zuzendutako kanala berritu du. SX3 du izena kate berriak, eta atzo goizean hasi zituen emankizunak.
‎Viaplay zerbitzua 2007an jarri zuten martxan, Suedian —Modern Times Group zen hasierako jabea, eta Nordic Entertainment Group hasierako izena— Sortu zutenean Finlandian, Norvegian eta Danimarkan ere zabaldu zuten. Herrialde horietako askotariko edukiak eskaintzen ditu: filmak, telesailak, dokumentalak eta kirol emankizunak.
‎Zerbitzu publikoaren izaera onartuta ere, oinarrietan ideologia eta erlijio askatasuna jasotzen duen hedabide publiko batek doktrinamendu erlijiosoaren tresna diren edukiak eskaintzeak justifikazio txikia du; are gutxiago, gero eta laikoagoa den gizarte batean elkarrekin bizi diren sinesmenen aniztasunaren gainetik tradizio katolikoaren errituari soilik ematen bazaio lekua.
2023
‎Seriesmaniaplus.com atarian izena eman behar da horretarako. Martxoaren 16an hasiko dira edukiak eskaintzen.
‎Hori guztia era automatiko batean egiten du, gizakiak parte hartu gabe. Gainera, entzulearen gustuak ezagutzeko gaitasuna du, bai eta horren arabera edukiak eskaini ere —algoritmo famatu hori, zeinak gure desioak eta interesak askotan guk baino hobeto ezagutzen dituen—.
‎alegia, errotutako komunitate bat izan behar du, Goienakideekin osatutakoa. Hori guztia lortzeko baina, pertsonalizazioaren alde egin beharra dago, norberaren intereseko edukiak eskaini, gustuko formatuan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia