Emaitzak: 4
2004 | ||
Normalean hezkuntzako egitarauan (edozein ikasgairen egitarauan) kontzeptuzko, prozedurazko eta jarrerazko | edukiak bereizten dira. Kontzeptuak ikasi beharreko eduki edo datuei dagozkie, hots, historiako epealdi, ideia, gertaera eta pertsonaiak ikastea litzateke; Prozedurek ikasgai baten metodologiak, arloa lantzeko trebetasunak, eta funtsean ikasten ikasteko teknikak irakasten dituzte (dokumentu historiko bat nola iruzkindu eta analizatu, nola antolatu diagrama batean historiako datuak...); eta azkenik jarrerak ikasgai batek, arlo akademikotik kanpo,, bizitzarako?, transmititu behar dituen balioei egiten dio erreferentzia (historiak, adibidez, jarrera kritikoa bultza dezake, bizi dugun errealitatearen eta munduaren konplexutasunaz ohartzen lagun diezaguke, etab.). Beraz, historialariak liburuetan darabilen narrazio edo kontakizun moldea, irakasleak eskolako narrazio edo kontakizun molde berezira, itzuli? | |
2009 | ||
analisi historikoek ideia erlijiosoetan beretan. Jainkoaren ideian, adibidez? | edukiak bereizten, eta horietako bakoitzaren eboluzioa eta joan etorri historikoak, batzuetan politikoak, etorki profetiko edo herritarrekoak, edo instituzioen interesen influentziaz mamituak, etab., banatuki arakatzen irakatsi digute. Izan ere, Jainkoa esaten dugun horretan, Jainko diferente asko dago: | |
2012 | ||
Programatzea ez da gauza asko egitea, zentzudun eta helburuen araberako gauzak egitea baizik. Horregatik, garrantzitsuena da egin nahi dena antolatzea eta egin daitezkeen gauzak irudikatzea, eta dena curriculuma kontuan hartuta, norabidea ez galtzeko eta, haurraren eboluzio eskala ezagututa, curriculumean 18 hilabeteko haurrentzat eta 30 hilabeteko haurrentzat ezartzen diren | edukiak bereizteko, zeren curriculum diseinua bi multzotan aurkezten baita: 03 urtekoak eta 36 urtekoak deritzen multzoetan. | |
Ikus entzunezko komunikazioaren 2010eko Lege Orokorra ere kategorikoa da gai horri dagokionez. Ikus entzunezko komunikazio argia jasotzeko eskubidea jasotzen du; zehazki, komunikazio komertziala eta gainerako ikus entzunezko | edukiak bereizita jasotzeko eskubidea jasotzen du. Hori guztia kontuan hartuta, ez dago argi zer lotura duen iruzurrezko publizitatearekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 4 (0,03) |
Lehen forma
edukiak | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
eduki bereizi | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki bereizi jaso | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |