Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2008
‎Eguneratzerik badagoen ikusteko eta blogetako eta egunkari digitaletako eduki berriak irakurtzeko modu arina da. Haren ezaugarri guztiak hobeto aprobetxatzeko, hainbat web zerbitzuk RSSetako edukiak antolatzeko modu berriak sortu dituzte.
2009
‎Ausubel ek zehaztu zuen bezala, edozein hezitzailerentzako lehenengo premisa ikasleak dakiena ezagutzea da, eta, horren ondorioz, ikasgelako helburuak eta plan didaktikoak diseinatzea, hau da, ikasleek curriculumeko edukiei buruz dituzten ezagutza teoriko eta praktikoetatik abiatuta. Bestalde, garrantzitsua da hezkuntza materiala eta edukiak antolatzea, gero esanahiak erlazioz eraikitzeko aukera emango duen barne egitura antolatua izan dezaten. Edukiak ordena logiko eta koherentean ematen badira, ikasleen ezagutzei erreparatuz, familiakoak izan daitezen, errazagoa izango da edukiak onartu eta gordetzea.
2010
‎Mapak hezitzailearen eta ikaslearen arteko harremanetarako tresna egokiak dira, eta ikaskuntzaprozesuan duten protagonismoa ulertzen laguntzen diote. Kontzeptu mapek balio dute, halaber, irakasleak curriculumeko edukiak antolatzeko eta bere irakaskuntza prozesuan egitura koherentea izateko. Berak egin ditzake ematen duen irakasgaiaren kontzeptu mapak, eta zabaldu, ikasturtea aurrera doan heinean.
2011
‎Ondoren helburuak zehaztu behar dira, eta estrategia digitala zehaztu, markaren eta CRMaren ikuspegitik (Bezeroaren Harremanetarako Kudeaketa). Komunikazio planak edukiak antolatu behar ditu, eta taldea eta abilezia zehatzak behar dira. Taldearen ideia azpimarratuko nuke.
‎Erabiltzaileek sortutako ezagutza eta edukiak antolatzeko plataforma talde baten buru da Quora.
2012
‎Hemen araudiaren arabera ezarritako edukiak antolatzeko era bat azaldu dugu, baina gogoan izan behar dugu programazioa ikasgelan bakoitzak egingo duena antolatzeko prozesua dela, eta, beraz, hezitzailerentzat, hau da, haurrei transmititzeaz arduratzen denarentzat zentzua izan behar duela.
2016
‎Probak egin ondoren, idatzi ondorioak txosten batean. Ondorioen edukiak antolatzeko, Gowinen eskema
‎mota. Bigarrenik, egizue lanaren edukiak antolatzeko eskema argi bat.
2017
‎Probak egin ondoren, idatzi ondorioak txosten batean. Ondorioen edukiak antolatzeko, Gowinen
‎2 Lehenik, ados ezazue, taldekideen artean, zein izango den informazioa komunikatzeko dokumentu mota. Bigarrenik, egizue lanaren edukiak antolatzeko eskema argi bat.
‎2 Lehenik, adostu ezazue, taldekideen artean, informazioa komunikatzeko dokumentu mota eta bere egitura. Bigarrenik, har ezazue kontuan lanaren edukiak antolatzeko honako eskema hau:
‎Probak egin ondoren, idatzi ondorioak txosten batean. Ondorioen edukiak antolatzeko, Gowinen eskema oso lagungarria izan daiteke.
‎sondika.net domeinutik sondika.eus era igaro da, eta bertan hainbat aldaketa egin ditu edukien alorrean: irudi aldaketa, edukiak antolatzea eta Sondika Zabaltzen izeneko plataforma berria. Azken horrek mobilerako app a dauka.
2018
‎Metodo izenarekin saltzen duten arren, Singapur ez da curriculumaren antolaketa bat besterik: matematikaren edukiak antolatzeko jardueren hurrenkera bat da. Metodo batek, edukien antolaketa jakin batez eta ikas-materialez gain, prozeduren edota tekniken multzo bat ere barne bildu lituzke, pedagogia bat osatuz eta helburu jakin batekin.
2019
‎Horretan lagun diezagukete plataforma hauek: Trello Oso erabilgarria da lanak lehenestea eta gaiak eta edukiak antolatzea ikasteko. Azterketak prestatzeko Azterketen gaia aztertzeko modu egoki bat ezagutzak praktikan jartzea da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia