2008
|
|
Eguneratzerik badagoen ikusteko eta blogetako eta egunkari digitaletako eduki berriak irakurtzeko modu arina da. Haren ezaugarri guztiak hobeto aprobetxatzeko, hainbat web zerbitzuk RSSetako
|
edukiak
antolatzeko modu berriak sortu dituzte.
|
2009
|
|
Ausubel ek zehaztu zuen bezala, edozein hezitzailerentzako lehenengo premisa ikasleak dakiena ezagutzea da, eta, horren ondorioz, ikasgelako helburuak eta plan didaktikoak diseinatzea, hau da, ikasleek curriculumeko edukiei buruz dituzten ezagutza teoriko eta praktikoetatik abiatuta. Bestalde, garrantzitsua da hezkuntza materiala eta
|
edukiak
antolatzea, gero esanahiak erlazioz eraikitzeko aukera emango duen barne egitura antolatua izan dezaten. Edukiak ordena logiko eta koherentean ematen badira, ikasleen ezagutzei erreparatuz, familiakoak izan daitezen, errazagoa izango da edukiak onartu eta gordetzea.
|
2010
|
|
Mapak hezitzailearen eta ikaslearen arteko harremanetarako tresna egokiak dira, eta ikaskuntzaprozesuan duten protagonismoa ulertzen laguntzen diote. Kontzeptu mapek balio dute, halaber, irakasleak curriculumeko
|
edukiak
antolatzeko eta bere irakaskuntza prozesuan egitura koherentea izateko. Berak egin ditzake ematen duen irakasgaiaren kontzeptu mapak, eta zabaldu, ikasturtea aurrera doan heinean.
|
2011
|
|
Ondoren helburuak zehaztu behar dira, eta estrategia digitala zehaztu, markaren eta CRMaren ikuspegitik (Bezeroaren Harremanetarako Kudeaketa). Komunikazio planak
|
edukiak
antolatu behar ditu, eta taldea eta abilezia zehatzak behar dira. Taldearen ideia azpimarratuko nuke.
|
|
Erabiltzaileek sortutako ezagutza eta
|
edukiak
antolatzeko plataforma talde baten buru da Quora.
|
2012
|
|
Hemen araudiaren arabera ezarritako
|
edukiak
antolatzeko era bat azaldu dugu, baina gogoan izan behar dugu programazioa ikasgelan bakoitzak egingo duena antolatzeko prozesua dela, eta, beraz, hezitzailerentzat, hau da, haurrei transmititzeaz arduratzen denarentzat zentzua izan behar duela.
|
2016
|
|
Probak egin ondoren, idatzi ondorioak txosten batean. Ondorioen
|
edukiak
antolatzeko, Gowinen eskema
|
|
mota. Bigarrenik, egizue lanaren
|
edukiak
antolatzeko eskema argi bat.
|
2017
|
|
Probak egin ondoren, idatzi ondorioak txosten batean. Ondorioen
|
edukiak
antolatzeko, Gowinen
|
|
2 Lehenik, ados ezazue, taldekideen artean, zein izango den informazioa komunikatzeko dokumentu mota. Bigarrenik, egizue lanaren
|
edukiak
antolatzeko eskema argi bat.
|
|
2 Lehenik, adostu ezazue, taldekideen artean, informazioa komunikatzeko dokumentu mota eta bere egitura. Bigarrenik, har ezazue kontuan lanaren
|
edukiak
antolatzeko honako eskema hau:
|
|
Probak egin ondoren, idatzi ondorioak txosten batean. Ondorioen
|
edukiak
antolatzeko, Gowinen eskema oso lagungarria izan daiteke.
|
|
sondika.net domeinutik sondika.eus era igaro da, eta bertan hainbat aldaketa egin ditu edukien alorrean: irudi aldaketa,
|
edukiak
antolatzea eta Sondika Zabaltzen izeneko plataforma berria. Azken horrek mobilerako app a dauka.
|
2018
|
|
Metodo izenarekin saltzen duten arren, Singapur ez da curriculumaren antolaketa bat besterik: matematikaren
|
edukiak
antolatzeko jardueren hurrenkera bat da. Metodo batek, edukien antolaketa jakin batez eta ikas-materialez gain, prozeduren edota tekniken multzo bat ere barne bildu lituzke, pedagogia bat osatuz eta helburu jakin batekin.
|
2019
|
|
Horretan lagun diezagukete plataforma hauek: Trello Oso erabilgarria da lanak lehenestea eta gaiak eta
|
edukiak
antolatzea ikasteko. Azterketak prestatzeko Azterketen gaia aztertzeko modu egoki bat ezagutzak praktikan jartzea da.
|