Emaitzak: 7
2010 | ||
Internetek aldatu egiten du kazetaritzaren oinarri den negozioa eta kazetaritza gizartean agertzeko modua. Ingurune horretan, kazetaritzaren kostuak asko murrizten dira, eta, erraz asko, herritarrek beren lehentasunak eta ikuspuntuak adieraz ditzakete, beren | edukia sortu eta modu globalean erlaziona daitezke, lehen kazetari profesionalen eta haien enpresen eskura zegoen moduan. Baina erraztasun hori ez da nahikoa kazetari izateko. | |
2014 | ||
COCEMFEren web orriak irisgarritasunari buruzko araudia betetzen du eta espazio «sozial eta interaktiboa» da Konfederazioari buruzko informazioaz gain (misioa, ikuspegia, printzipioak eta balioak), lan memoriak ere sartzen dira, bai eta lan egiten duten erakundeak ezagutu nahi dituzten pertsonentzako gai praktikoak ere. Helburua da sarbide oztopo guztiak ezabatzea, eta, beraz, WCAG 2.0 irisgarritasunari buruzko araudia betetzen da, erabiltzaile guztientzat egokia izan dadin web | edukia sortzeko. Mario García COCEMFeko presidenteak behar du. | |
2016 | ||
Behin erabiltzaileak Facebook en mugez eta argitalpen bat gehiago edo gutxiago izan dadin eragiten duten faktoreez jabetzen denean, bi aukera eskaintzen dira: aztertu eta ezagutu egiten ditu, kalitate | edukia sortzeko, eta, Facebook Ads en zerbitzuaren bidez, argitalpena sustatzea, erabiltzaile gehiagorengana irits dadin, jarraitzaileak izan edo ez. Irudia: | |
Bideo plataforma ezagunenetik bizitzeko, beharrezkoa da kalitatezko | edukia sortzea, argitalpenean konstanteak izatea, gako hitzak zaintzea eta negozioa zabaltzen jakitea | |
2019 | ||
1 Egiaztatu iturria fidagarria den. Edukia nork bidali duen edo non dagoen hausnartzea, eta | edukia sortu duen pertsona edo erakundea izendatzen den egiaztatzea. 2 Zergatik sortu dituzte eduki horiek? | |
Gazteek eta nerabeek ikus entzunezko edukiak eskaintzen dituzten plataforma interesgarriak aurkitzen dituzte, hala nola YouTube eta Tok Ton ek (lehen Musical.ly). YouTube k, edozeini bere | edukia sortu eta kontsumitzeko aukera ematen diona, gaur egun 1.000 milioi erabiltzaile baino gehiago ditu. Bitartean, Ikutek ekin bideo laburrak sortu eta partekatu daitezke, aplikaziotik bertatik erraz argitaratzen direnak, eta gainera musika eta efektuak gehitu. | |
Sare sozialek erabilera positibo ugari dituzte. Hala, Tik Tok eta YouTuben | edukia sortzeak sormena eta gaitasun artistikoak bultza ditzake, hala nola interpretazioa eta dantza. Plataforma horiek aisialdirako ere erabiltzen dira, berdinen artean harremanak izateko, zaletasunak eta kezkak partekatzeko eta sentimenduak eta ideiak adierazteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 7 (0,05) |
Lehen forma
edukia | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki sortu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki sortu sormen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |