Emaitzak: 7
2001 | ||
Oihal mugagabeko txatalak | eduki nahiz  ez eduki, luzarora, josten den gauza oro zaharki  tzen dela irudituko zaizu. Begitanduko zaizu, gaztea zinenean pozik eta ilusioz estreinatu zenuen halako soineko hura ere gastatu, higatu, zulatu edo modaz pasatu zaizula. | |
2002 | ||
Beren asmoari indar emateko, sinadurekin batera Europako zenbait naziotan egiten dena azaldu dute. Britainia Handian, Italian, Suedian, Suitzan... lege zorrotzak daude animaliak zapuztu, sufriarazi, lan gogorrak egitera behartu, toki txarretan | eduki nahiz borrokarako erabiltzen dituztenentzat. | |
2007 | ||
Hori horrela, zehaztapen ugari egiteko aukera dugu: batetik, zientziaridagozkion | eduki nahiz emaitzak asmo jakinek baldintzaturik formateatu etaigortzen ahal dira (Hannigan, 1995; Lash eta Urry, 1994); bigarrenik, heziketajasotzen duenak zientziarekin duen harremana testuinguru soziokultural bateanizaten duelarik (Hajer, 1995), gure bizipenekin ikastetxean jasotako aldebakarrekoheziketa moldatua gertatzen ahal da (Michael eta Carter, 2001; Solomon, 1993); hirugarrenik, eremu zienti... Ideia guztiok kontuan hartu behar ditugu. | |
2011 | ||
2003ko udazkenean, hedabide berrietan parte hartzean malgutasun handiagoalortzeko asmoz, taldeak EITBNET8 sortu zuen. Handik aurrera, Sozietate Anonimohorrek Interneteko kanalen ekoizpena modu autonomoan kudeatu zuen, eta Eitb.comwebgunean gero eta | eduki nahiz programa gehiago sartzeaz arduratu zen. Halaber, kanal berriak sustatu zituen, hala nola Betizu.com eta Gaztea.com. | |
2014 | ||
Aipu honi jarraiki, helburu argia neukan: | eduki nahiz metodologia aldetik gazteei dagokien esparru eta ahotsa eskaintzea. Ikerketa xume honen bitartez izan bada ere, hona hemen erabilitako metodologia: | |
2015 | ||
Gorabeheratsua bezain betea izan zen ELArentzat 1997ko ekainean izan zen IX. Kongresura arteko biurtekoa: ...n topo egin ere— Espainiako legeriaren izenean akordio hura errespetarazten ahalegindu zenean; erakundeek politika sozialagoa egin zezaten proposamen zehatzak aurkeztu zituen —enplegua, babes soziala eta fiskalitatea bezalako gaietan— eta, aldi berean, kontzientziatze eta mobilizazio kanpaina zabalak burutu zituen erakundeak ezartzen ari ziren politiken aurka; negoziazio kolektiboa, | eduki nahiz prozeduraz, lan munduaren aldaketetara egokitzen saiatu zen; eta, hori guztia egin ahal izateko, barne egitura eta baliabideen antolaketa eta aribidea doitu eta azkartu zituen. | |
2016 | ||
Era berean, hitzaurreak bere horretan balio teoriko handia du. Aitzitik, azpimarratzekoa da liburuaren osotasunak eskaintzen duen ikuspegia gertatzen dela aberasgarrien, hitzaurrean ezartzen diren hatsarreetatik abiatuta artikuluen | eduki nahiz posizionamenduen artean jazotzen den elkarrizketagatik bereziki, bai eta irakurleari bertatik sortzen zaizkion galderengatik ere: euskal memoria kultural kolektiboan Gerra Zibilaren memoria lekua (k) noiz/ non hasi eta amaitzen d (ir) a? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 7 (0,05) |
Lehen forma
eduki | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki nahiz | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki nahiz borroka | 1 (0,01) |
eduki nahiz emaitza | 1 (0,01) |
eduki nahiz metodologia | 1 (0,01) |
eduki nahiz posizionamendu | 1 (0,01) |
eduki nahiz programa | 1 (0,01) |
eduki nahiz prozedura | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |