Emaitzak: 6
2000 | ||
Moneta hau denbora tarte batean (laburra, ertainaedo luzea) produktu batek bere era monetarioan irauteak definitzen du. Errepikadezagun ezen, banku bateko gordailu baten edozein tituludun eduki erreala daramanmoneta kopuru baten jabea dela, | eduki hori saldua, beraz, askatua, izateko produktu batek osatu duelarik. | |
2002 | ||
G. Genber autoreak esandakoaren arabera, komunikazio ekintza orotan, nola txikika hala handika gauzatu ohi diren harreman komunikatiboetan, norbaitek zerbait (gertakariren bat edo adierazpenen bat) pertzibitu edo hautematen du, eta erreakzionatu egiten du. Egoera jakin batean, zenbait medioren bidez, zenbait material zabaldu gura du, bidaltzen duen | eduki horrek ondorioren bat izango duen itxaropenarekin. | |
2004 | ||
deritza (10) eta (11) bereizten dituen ezaugarriari. Gukbiok ez dugu berdin hartzen | eduki hori: nik neure buruari cgozten diot edukia (ni naizzezenak harrapatuko duena) eta zuk, berriz, ez (beste bat da zczenak harrapatuko duena). Bereizketa horrek azaltzen du gure jokamoldeen desberdintasuna ere. | |
2012 | ||
Autodeterminaziorako eskubide orokorra plano abstraktu batean mugitzenda, baina eduki sozioekonomiko edo politikorik gabe; izan ere, | eduki hori herrilangileak berak bere estatua eraikitzeko duen beharretik soilik etor daiteke. Gureerantzuna argudioaren lehenengo zatira soilik mugatzen badugu, zati orokor etaabstraktuan geratzen bagara, ez dugu jakingo proiektu independentista edukizbetetzen, eta, hortaz, ezabatuko dugu argudio konkretu, arrazoitu eta bideragarribezala, sektore zabalak konbentzitzeko eta beharretik askatasunera doan jauziaegiteko beharrezkoak diren indar demokratiko eta aurrerakoiak batzeko gai denargudio bezala. | |
2015 | ||
Proiektu horretan, eta softwarea lan tresna gisa baliatuz, geometriako zenbait aspektu esploratu behar izan dituzte. Esplorazio horren helburua bikoitza da eta aldez aurretik finkaturik dago, hau da, taldearen aurrean matematikaren aspektu bat aurkeztu dute eta azaldu dute nola landu daitekeen | eduki hori LHko gela batean. | |
2017 | ||
Ikus entzunezkoekiko praktiken eta Interneten bideoak kontsumitzen gazteek ematen duten denboraren arteko erlazioari dagokionez (ikus 4 taula), harreman esanguratsua dago bideoak Interneten ikusteari eskainitako denboraren eta | eduki hori sarean partekatzeko ohituraren artean (8 os.). Era berean, harreman esanguratsua dago Interneteko ikus entzunezko edukien kontsumoaren eta telebistako edukiak eta fikzioa sarean ikusteko ohituraren artean (3 os.). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 6 (0,04) |
Lehen forma
eduki | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki hori | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki hori LH | 1 (0,01) |
eduki hori ondorio | 1 (0,01) |
eduki hori saldu | 1 (0,01) |
eduki hori sare | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |