Emaitzak: 5
2008 | ||
Hala ere, hizkuntzaren alderdi formalak berariaz landu behar dira ikasgelan. 1Hren garrantzia ikusi dugunean aipatu dugu hizkuntza bakoitzeko | eduki batzuk berariaz landu behar direla lehen hizkuntza ezberdina dutenekin. ereduko ikasleen ezaugarri linguistikoak, bada, ikasgelan aintzat hartu behar dira zuzentasun irizpideak lantzen ditugunean hizkuntza gaitasunean, ez dakigun gerta bi helburu ezberdin dituzten ikasleak batera eskolaratzeak dituen duda gabeko abantailek itzal egitea ikusi ditugun desabantailei. | |
2010 | ||
Bestalde, gogoratutako informazio nagusiaren erdia baino gehiago ekintzak izan ziren; ondoren, pertsonekin erlazionaturiko ezaugarriak, eta, azkenik, detaileak gogoratu ziren. Ekintza nagusiek beste | eduki batzuek baino arreta handiagoa jasotzen dutela behatu izan da (Yuille eta Tollestrup, 1992) eta, ondorioz, lekukoen kontakizunak neurri handi batean ekintzetan oinarritzen direla (Fisher eta haren laguntzaileak, 1987; Woolnough eta MacLeod, 2001). Informazio periferikoaren oroimena, batez ere, detaileekin erlazionatu zen. | |
2012 | ||
Literaturaren historia irakasten denean, irakasleek testuliburua izan ohi dute euskarri nagusi; horrela, literaturaren historiako pasarte garrantzitsuenak zeintzuk izan diren irakasten zaie ikasleei, eta horrekin batera, zenbait testuren iruzkinak egiten dira (gehienetan iruzkin horiek ikuspegi linguistikoa izaten dute, eta ez dira egoten bideratuta testuen ulermena sakontzera). Bestalde, ikasturtean zehar literaturak daukan presentzia urriak ezinbesteko bihurtzen du literaturaren historia irakastean | eduki batzuk aukeratu eta besteak baztertzea. Ondorioz, testuliburuetatik pasarte gutxi batzuk lantzen dira, eta oro har, irakasleek narrazioari dagozkion edukiak hautatzen dituzte (id. | |
Matematikako curriculumak aldaketak eduki ditu denbora horretan, lehendabizi HLOren indarraldiaren barruan, eta sakonagoak, HSAOLrekin. Nahiz eta aldaketa nagusiak metodologikoak izan eta | eduki batzuk besteen gainetik gailendu, edukiok ondoko mugen barruan mantendu dira: aljebra (ekuazioak), geometria analitikoa (bi eta hiru dimentsiokoa), funtzioen ikasketa (grafikoak eta deribatuak) eta estatistika eta probabilitatea. | |
2013 | ||
4 Kontuan hartuta nortzuk diren gure artikuluaren jasotzaileak (kontabilitatean adituak ez diren profesionalak), egoki ikusi dugu kudeaketa kontrolaren eta kontabilitatearen inguruko oinarrizko | eduki batzuk azaltzea (3 atala). Gauza bera, EFQM eta Balanced Scorecard tresnen kasuan (5 eta 9 atalak). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 5 (0,03) |
Lehen forma
eduki | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki batzuk | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki batzuk aukeratu | 1 (0,01) |
eduki batzuk azaldu | 1 (0,01) |
eduki batzuk baino | 1 (0,01) |
eduki batzuk berariaz | 1 (0,01) |
eduki batzuk beste | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |