Emaitzak: 4
2008 | ||
Norberak bere estilo eta erritmo bereziak ditu ikasteko, eta norberaren berezitasun horiei egoki nola erantzuten zaien asmatzea da aspaldion hezkuntzak duen arazo nagusietako bat. Egia da eskolan lantzen diren soziolinguistika klusterra martin ugalde, kp/ 20140 andoain 149 | eduki batzuk ariketetan trebatuz edo buruz ikasiz barneratzen direla, eta aspektu horietan ere alde handia izaten dela ikasle batetik bestera, izan ere, ikasle guztien premiak ez dira berdinak. Dena dela, zenbat aldiz errepikatu behar da jarduera bat kontzeptu, definizio edo arau konkretu batez gogoratzeko? | |
2013 | ||
Lorpenei erreparatu baino areago, lortu gabekoari begiratzeak indar handiagoa hartu izan du zenbait irakaslerengan. Aitzitik, aurre testu eta ondo testuen azterketa diskurtsiboan argi gelditu da SDan landutako edukietan hobekuntzak gertatu direla; ez hori bakarrik, zenbait egoeratan landu gabeko beste | eduki batzuetan ere aurrerapenak gertatu direla ohartu gara. Ebidentzia honetan sakonduz, gogora ekarri nahi dugu SDn lantzen den edukia bakarrik ebaluatzen dela metodologia honetan, eta hizkuntzaren didaktikan ere horixe bultzatu nahi dela, izan ere," Sekuentzia Didaktiko batek ez ditu lantzen testu bat egoki eta zuzen ekoizteko behar diren ezagutza guztiak" (Mielgo al., 2012: | |
2018 | ||
EAEko Administrazio Orokorraren aurka aurkeztutako kexen arrazoi nagusien artean honakoak daude: ahoz zein idatziz, aukeratutako hizkuntzan harremanak gauzatu ezin izatea; web guneetako | eduki batzuetan elebitasuna bermatu ez izana; eta errotulazioan eta seinaleetan antzemandako hutsuneak. | |
2020 | ||
Eskura dituzten gailuen kopuruak kontsumo paraleloak ahalbidetzen dituzte eta aukera hori konplexurik gabe baliatzen da. Sare sozialen multzoko plataformak (Instagram, Twitter, Facebook, Youtube...) izan ziren horren adibide, gazteek etengabe izan baitzituzten aktibatuta, eta beste | eduki batzuen kontsumoekin batera partekatu zituzten edota eduki berberaren elkarreraginerako erreminta gisa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 4 (0,03) |
Lehen forma
eduki | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
eduki batzuk | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki batzuk ariketa | 1 (0,01) |
eduki batzuk elebitasun | 1 (0,01) |
eduki batzuk ere | 1 (0,01) |
eduki batzuk kontsumo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |