2013
|
|
Hainbat eta hainbat informazio jaso
|
duzu
unitatearen atal honetan. Hemen hainbat ariketa dauzkazu, informazio horretaz guztiaz jabetzeko gai izan zaren jakiteko.
|
|
Eragiketa horiek egiteko modua, haien propietateak eta kontuan hartu behar diren bestelako ezaugarriak aztertuko dituzu unitatearen atal honetan. Azkenik, gaur egun bitarteko digitalek eragiketak modu azkarrean egitea ahalbidetzen dute, eta horiek egoki erabiltzen ere ikasiko
|
duzu
unitatearen atal honetan.
|
|
Batzuetan urri, besteetan ugari...
|
duzu
unitatearen izenburua, irudiak ere adierazgarriak dira& Gauza gutxi, baina zenbat informazio!
|
|
Oso garrantzitsua da ikerketaren helburuak ondo zehaztea eta ikerketaren ildo nagusiak argitzea. Hori guztia aztertuko
|
duzu
unitatearen atal honetan.
|
|
1 Informazioa eskuratzeari amaiera eman diozu, eta, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, dagoeneko urrats handia egina
|
duzu
unitatean lortu nahi zenuena lortzen. Aurrera jarraitu baino lehen, ordea, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea.
|
|
Gizakiaren bizi funtzioak eta bizi ohiturek geure gorputzean duten eragina aztertu dituzu. Orain, ikasitakoaren inguruan hausnartu behar
|
duzu
unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz.
|
|
Bizidunak, bizidunen dibertsitatea, bizi funtzioak, bizi ohiturak& bide luzea egin
|
duzu
unitatearen hasieratik. Bi ikerketa txosten ere egin dituzu (25 eta 41 jardueretan), eta haietan txukun jasota dituzu ateratako ondorioak.
|
2014
|
|
Atal honetan zenbaki osoak eta zatikiak, letren esanahia eta erabilera, eta probabilitatea eta banaketa proportzionalak aztertu dituzu. Hori guztia oso baliagarria izango
|
duzu
unitatean aurrera egiteko.
|
|
Atal honetan, gorputz geometrikoen azalerak eta bolumenak kalkulatzen aritu zara, eta, horrekin batera, berreketa eta idazkera zientifikoa ere bai. Hori guztia oso baliagarria izango
|
duzu
unitatean aurrera egiteko.
|
|
Atal honetan, irudi lauekin eta gorputz geometrikoekin aritu zara lanean. Hori guztia oso baliagarria izango
|
duzu
unitatean aurrera egiteko.
|
2015
|
|
Amaitzear
|
duzu
unitatea eta aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren adieraziko
|
|
ikasi
|
duzu
unitate didaktikoaren aurreko osagaian. Era
|
2016
|
|
Ia amaitu
|
duzu
unitatea. Adierazi, orain, nola moldatu zaren proposatutako integrazio jarduera
|
|
Amaitzear
|
duzu
unitatea. Aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren zehaztu
|
|
izango
|
duzu
unitatean zehar. Azter ditzagun elementu guztien propietateak, kokapena eta beste
|
|
arloan, eta beharrezkoa izango
|
duzu
unitate didaktiko honetako erronka nagusiari erantzuteko
|
|
4 Zuen kanpaina ahalik eta ondoen antolatzeko, zer ikasi behar
|
duzu
unitatean?
|
|
kalkulatzeko ere. Hori guztia zain
|
duzu
unitate berri honetan!
|
|
Amaitzear
|
duzu
unitatea eta aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren adieraziko duzu. Horretarako, egin gogoeta bakarka, eta bete taula hau.
|
|
ateriaren aldaketa fisikoak azaltzeko teoria zinetiko molekularra ikasi
|
duzu
unitate didaktikoaren aurreko osagaian. Era berean, gasen portaera ikertu duzu, beraien bolumena, tenperatura eta presioa aldagaitzat hartuta.
|
|
4 Zuen kanpaina ahalik eta ondoen antolatzeko, zer ikasi behar
|
duzu
unitatean?
|
2017
|
|
1 Zer ikasi behar
|
duzu
unitatean?
|
|
Amaitzear
|
duzu
unitatea. Aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren zehaztu behar duzu.
|
|
Ia amaitu
|
duzu
unitatea. Adierazi, orain, nola moldatu zaren proposatutako integrazio jarduera konplexuan.
|
|
Gogoratzen al
|
duzu
unitatearen hasieran, 7 planifikazio jardueran, egindako lana. Orduan egindakoa berriz hartu eta hausnarketa egiteko garaia da:
|
|
Lagin batek duen materia kantitatea laborategian kalkulatzen jakitea oso interesgarria da kimikaren arloan, eta beharrezkoa izango
|
duzu
unitate didaktiko honetako erronka nagusiari erantzuteko ere. Hori dela eta, kalkulu hori nola adierazten den jorratuko dugu jarduera honetan.
|
|
Telefonoetan agertzen diren elementu kimikoak eta beste zenbait ere aztertu dituzu jadanik, baina zenbat elementu daude? Taula periodikoa ezaguna da zuretzat, eta hemendik aurrera, bidelagun izango
|
duzu
unitatean zehar. Azter ditzagun elementu guztien propietateak, kokapena eta beste zenbait ezaugarri ere!
|
|
Bi aldagaien arteko erlazioa neurtzea erabakiak hartzeko lagungarria izaten da askotan.Ibilbide horretan baliabide digitalek ere asko laguntzen dute, oso emankorrak baitira datuak biltzeko, ordenatzeko, kuantifikatzeko eta irudikatzeko eta baita parametro estatistikoak kalkulatzeko ere. Hori guztia zain
|
duzu
unitate berri honetan! 1 Kokatze jardueraModa kontuetan ere, matematika nagusiEgin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.1 Irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Noiz esan ohi da zerbait modan dagoela, b) Zerk eragin dezake produktu batek merkatuan arrakasta lortzea, c) Zer faktore hartu behar dira kontuan arropa bat diseinatzerakoan, d) Moda kontuetan ere matematika nagusi dio jardueraren sarrerak.
|