Emaitzak: 6
2011 | ||
Eta tximinoak Iliadaren bertsio doi doia idazteko gai badira, are arrazoi gehiagorekin idatz zezakeen edozein idazlek egunen batean gerta zitezkeen jazoeren antzeko bertsioak. Azken batean, bizi izandakoa idatzi | dutenen taldean eta bizikizun dagoena hizpide hartzen dutenen taldean ere sailka litezke idazleak. Zer egiten dute, bestela, horoskopoek (hainbeste jenderen uste osoa jasotzen dutenak, bide batez)? | |
Eta tximinoak Iliadaren bertsio doi doia idazteko gai badira, are arrazoi gehiagorekin idatz zezakeen edozein idazlek egunen batean gerta zitezkeen jazoeren antzeko bertsioak. Azken batean, bizi izandakoa idatzi dutenen taldean eta bizikizun dagoena hizpide hartzen | dutenen taldean ere sailka litezke idazleak. Zer egiten dute, bestela, horoskopoek (hainbeste jenderen uste osoa jasotzen dutenak, bide batez)? | |
2021 | ||
Ni neu ere bere burua esplotatzen | dutenen taldearen barne egon naiz luzaroan, taldeak egon baitaude, irakasle guztiek ez baitute beren burua esplotatzen borondatez. Azken horien taldekoek," funtzionarioaren" topikoari fidel izanik —sare publikoan zein itunpekoan izan, minimoak baino ez dituzte betetzen; eta, horietariko batzuk, muturrean, minimoetara ere ez dira heltzen. | |
Artaldeko gainontzeko kide galdu eta harrituak, arazorik sor ez dezaten, behar bezala zainduak izan behar dute, ikusle huts bilakatu daitezen eta benetan garrantzitsuak ez diren gaien inguruan baino ez dezaten hausnartu. Alabaina, irakasleren batek zalantzak agertu, ikuspegiari kritikak egin edo bere autonomia eta askatasuna aldarrikatuko balitu, pribilegiodunen klubetik kanporatua litzateke ipso facto, eta esaten eta egiten duten guztia justifikatu eta azaldu behar | dutenen taldean sartu luke; eta, hala eta guztiz ere, kritikoa eta independentea izaten jarraituko balu, jarraitzen du Chomskyk, talde guztietatik at geratuko litzateke, masa orotatik, bakardadean, ikasle, guraso, lankide eta zuzendariaren kritiken eta atakeen mende. Eskola hipermodernoak ez du disidente rik —irakasle autonomo eta kritikoak— nahi. | |
Edo, letrei esker, inoiz izan den burmuinik handien eta argienaren parte garela. Borges bigarren eran pentsatzen | dutenen taldekoa zen eta honela idatzi zuen: " Gizakiaren tresna guztietan harrigarriena, zalantzarik gabe, liburua da. | |
2022 | ||
Une batean, solasaldiaren erdian, baimena eskatu diet lagin lan txiki bat egiteko hogeita hamar ikasleko taldean, multzo esanguratsua iruditu baitzait, Yucataneko bazter desberdinetatik etorritako maia gazteak direnez, magisteritza elebiduna ikastea erabaki | dutenen taldea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dutenen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Pamiela | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan talde | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan talde sartu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |