Emaitzak: 7
2015 | ||
Primerako giroa sortzen dugu kuadrillok. Egia da taldeetan ardi beltzak daudela, nahi | dutena egin dezaketela pentsatzen dutenak, baina pertsona horiek ez dute kolektibo osoa ordezkatzen. Haien kuadrillaren irudia ondo ordezkatzeko eskatuko nieke, blusen eginkizuna hauxe delako: | |
Guzti horien nahasketa bat. Askorentzat, aukera bat da normalean urtean zehar egin ezin | dutena egiteko: jantzi ikusgarriagoak, agian gero kalean ezin daitezkeenak jantzi baina horietako zerbait kaleko diseinuetara eraman dezakezuna, adibidez ehuna, edo estanpatua, edo oinarrizko lerro batzuk. | |
2016 | ||
Berez, ez du zertan kezkagarria izan behar. Kanpotik iritsitako pertsonek, eta euren seme alabek, gizartean ikusten | dutena egingo dute: euskaldunak zuzenean gaztelaniaz mintzatzen bagatzaie, pentsatuko dute euskara ez dela beharrezkoa, ez dela mesedegarria, eta gu izango gara bizkarra ematen ari gatzaien lehenak. | |
Eguneroko jardueretan guztiok batzeko uneak eta jolas librea garatzeko uneak tartekatzen dituzte. Hamaiketakoa, ekintza proposatua eta ipuina bezalako ekintzak antolatzen dituzte eta, tartean, umeak aske dira nahi | dutena egiteko, “haurrek erabakitzen dute nola kudeatu denbora hori, norekin egon; horrela, mundua ulertzeko duten modua eta haien nortasuna garatzen dute”. | |
2018 | ||
Ohitura guztiak errepikapenez eta berehalako sariez sortzen omen dira. Betidanik, obeditzen dudanean edo etxeko lanak, administrazioekiko tramiteak denboran betetzen ditudanean edo ondokoek espero | dutena egiten dudanean, berehalako saria jasotzen dut, onartua sentitzen naiz, eroso, maitatua baita. Horregatik hauetan jartzen dut kemena. | |
Nahiko adierazgarriak izan dira haien jarrera eta gezurrak. Ez nago autogestioaren kontra, baina arau batzuk bete behar ditugu denok, eta badaude gutxi batzuk nahi | dutena egin dezaketena. Ez dut ulertzen berdintasunaren kontzeptu hori, eta ez naiz eredu horren aldekoa. | |
2020 | ||
Bakoitzak baloratu dezala. Pentsatu nahi dut ahal | dutena egiten ari direla, guztiok bezalaxe, baina kontua da erantzukizun bat dutela eta horregatik izan luketela autokritikarako gaitasuna eta umiltasun apur bat. Dena den, haiei eskatzen dieguna geure buruari ere exijitu behar diogu, kontu honetan guztiok gara-eta partaide eta erantzule. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dutena | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
alea.eus | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan egin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan egin ezan | 2 (0,01) |
ukan egin ari | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |