Emaitzak: 6
2000 | ||
baina karrantzarrak ia erabat abeltzaintzara dedikatzen direnez, esne behiek eskatzen | duten zainketarekin jarrai dezakete. Bestalde, esneak merkatuan duen egoera kaskarra, esne behiak uzteko arrazoi garrantzitsua izan da; baina karrantzarrek, esnea saltzeko kooperatiba dutenez, jarduerari eutsi diote. | |
2012 | ||
Gaixotasun terminalak aurrera egin ahala, aldatu egiten da pertsonari eman behar dizkiogun zainketen mota; sendatzeko tratamenduetatik arintzeko tratamenduetara pasatu behar dugu, tratamendu sintomatikoa areagotuta, eta oinarri espiritualagoa eta psikoemozionalagoa | duten zainketak eskainita. Beste hitzez, zainketek ez hain teknikoak eta gizatiarragoak izan behar dute. | |
Egoera zail hori jasan ahal izateko, lagungarria izango da gurasoei, gaixo dagoen haurrari eta anai arrebei informazioa ematea (beren adinera egokituta), ulermena erakustea, gurasoak animatzea, lehen zaintzaileak baitira? seme alabarengan eragina | duten zainketetan eta erabakietan parte har dezaten, etab. | |
2015 | ||
Aginte publikoek minusbaliatu fisiko, sentimenezkoeta psikikoentzako prebentzio, tratamendu, birgaitze eta gizarteratze politika egingo dute. Behar | duten zainketa espezializatua eskainiko die, eta laguntza berezia emango die, izenburu honetan hiritar guztientzat ezarri diren eskubideak izan ditzaten. | |
2017 | ||
Gainera, haurrek jakingo dute zein den protagonistak aukeratutako superboterea, eta mundua salbatzen lagunduko diote.’ 7 Eskolako zuhaitza Badira indarrez betetako gaiak gordetzen dituzten liburuak, irakurlea istorio txiki baten bidez iristen zaienak eta itxurak erakusten duena baino askoz gehiago ikustera bultzatzen dutenak. Ale hau, Antonio Sandovalek idatzia, Emilio Urberuagak irudiztatua 2016 urtean eta Kalandrakak argitaratua, aukera bat da zuhaitzak estimatzeko, behar | duten zainketan pentsatzeko eta haiekiko errespetuzko tratua izateko. Eskola patioak nola diren eta zer gertatzen den ere birpentsatzea eragin dezake, baita hirietan zuhaitzak edukitzeko garrantzia eta arrazoiak ere. | |
2019 | ||
Osasunaren Mundu Erakundearen (OME) arabera, zainketa aringarri pediatrikoak haurraren eta bere familiaren bizi kalitatea hobetzea helburu | duten zainketa integral eta aktiboak dira (2,6). Zainketa integral moduan definitzen dira, gaixoaren behar guztiak osotasunean hartuz eskainiriko zainketak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan zainketa | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan zainketa eskaini | 1 (0,01) |
ukan zainketa espezializatu | 1 (0,01) |
ukan zainketa integral | 1 (0,01) |
ukan zainketa pentsatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |