Emaitzak: 7
2011 | ||
Horien guztien eremu hurbila, harreman sarea, familia, lana... euskalduna da neurri handi batean, baina hiria erdalduntzat dute. Horren gako batzuk aztertzeko, jo dezagun elkarrizketatutako bi bizkaieradunek (Andoni —6 urte Bilbon— eta Maitane —6 urte Bilbon—) azaldutako eta gaur egun gainditurik | duten praktika bat aztertzera. Zein praktika? | |
2013 | ||
Beste alde batetik, piramidearen irudiarekin errazago ikus dezakegu hizkuntza izaki bizidun bat ere ez dela, izaki bizidun batzuk beste batzuekin izaten | duten praktika multzo bat baizik. Horrek berekin dakar uko egitea aniztasun linguistikoaren eta biologikoaren arteko baliokidetasun naifegi batzuei, zehatzak ez direlako eta iruzur egiten dutelako (ikus Bastardas 2004a, 2004b). | |
2015 | ||
Lau ikasturtetan zehar egindako landa lanak izan ditu emaitza jakin batzuk. Lehendik argitaratutako datuak errepikatu gabe (Zabala 2013, 2014), ahozko hizkuntza garatzen laguntzen | duten praktika onetan murgilduko gara. | |
Ahozko hizkuntza eremu akademikoan lantzen laguntzen | duten praktika onak bildu eta aurkezten ahalegindu gara artikulu honetan. Tolosan lau urteetan izandako esperientziak erakutsi digu, oraindik orain, ahozkotasunaren presentzia txikia dela ikastetxeetan eta irakasleak baliatzen dituen testu-liburuetan. | |
2021 | ||
Lana, esan bezala, Jendaurrean Erabili praktika komunitatean egindako gogoeta baten emaitza da. Praktika Komunitatearen zeregin nagusia partaideek komun edo erkide | duten praktikan elkarrengandik ikastea da, eta ikaste praktikoaren alderdi esanguratsua eta ezinbestekoa da krisietan nola erantzun eta zer gorde behar den barneratzea. Hartan, eragileek norberaren esperientzia eta gogoeta komun eginez, praktika komunitateak ikaste eta elkarri laguntzeko sare gisa jardun du. | |
Praktika Komunitatearen zeregin nagusia partaideek komun edo erkide | duten praktikan elkarrengandik ikastea da eta krisietan nola erantzun eta zer gorde behar den barneratzea. | |
2022 | ||
hain zuzen, hizkuntzaren inguruan garatzen diren praktika eta errepresentazioetan. Gure iritzian, hizkuntzaren biziberritzea bultzatzeko hizkuntza inguratzen | duten praktika eta errepresentazioetan eragin behar da, finean, hauek osatuko luketelako hizkuntzaren marko ez diskurtsiboa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan praktika | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan praktika elkar | 2 (0,01) |
ukan praktika bat | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |