2001
|
|
Eta azkenik, gure seme alaben heziketaz arduratuko diren irakasleei ikustaldi bat egiteak aukera emango digu haien jarrera didaktikoaz, eskarmentuaz eta pedagogikoki erabiltzen
|
duten
metodologiaz ohartzeko.
|
2002
|
|
Ikasleen artean lehia eta konpetitibitatea bultzatzen
|
duten
metodologiak baztertzea komeni da eta musika ulertzeko era desberdinak baloratzea.
|
2008
|
|
abokatuak, medikuak, katedradunak, irakasleak, funtzionarioak, saltzaileak, industrialariak, trenbidekoak, arte lizentziadunak, historian lizentziadunak, pilotuak, artistak, etxekoandreak eta are turismo gidak ere. Parte hartzaile asko, hasieran, museo bat erakutsi ahal izateko ezagutza egokiak dituzten edo erabiliko
|
duten
metodologia egokia den galdetzen dute, batzuetan hitz egiten duten gaiak konplexuak izan baitaitezke. Baina etorkizuneko gidak mesfidantza horiek gainditzeko eta bere prestakuntza amaitzeko prestakuntza osoa izateko moduan planifikatuta dago programa.
|
2009
|
|
Irakasgaiaren edukiak aurkezteko hainbat modu erabiltzea, hala nola irakurketak, bideoak, etab. Ikasleek monotonia saihesteko egin behar dituzten lanak aldatzea. Ikasleengan arreta maila handiena lortzen
|
duten
metodologiak zein diren antzematea eta, oro har, nekatuago daudenean, une garrantzitsuetan erabiltzea, ikasgelaren amaieran bezala. Bestalde, Isabel Orjalesek, Pedagogian doktore denak, “Hiperaktibitatezko arreta defizita” izenburuko eskuliburuan hainbat taktika aipatzen ditu, asaldura hori duten ikasleen banakako arreta mailari eusteko, baina gelan interes falta eta gehiegizko arreta adierazten duten ikasleekin erabil daitezke.
|
2016
|
|
lehen mailako arretako medikuak, gaixoak, endokrinoak, dietista nutrizionistak, etab. Pazienteen eskolak Espainian badira zenbait autonomia erkidego, programa honen erreferentziarekin, gaixotasun kronikoak dituzten gaixoentzako prestakuntza proiektuak martxan jarri dituztenak. Zehazki, Euskal Herriko Unibertsitateak baliozkotu zuen Andaluzian, Gaztela eta Leonen eta Asturiasen ere martxan jarri
|
duten
metodologia hori. Andaluziaren kasuan, Pazienteen Eskola, Andaluziako Juntako Osasun Sailaren mendekoa, Osasun Publikoko Andaluziako Eskolaren bidez koordinatzen dena.
|
2022
|
|
iStock Nola interpretatu behar ditugu ondorio horiek? Azterketa zientifiko bat egin aurretik, ikertzaileek nola egingo duten erabaki behar dute, hau da, diseinu esperimentala egin eta jarraituko
|
duten
metodologia zehaztu behar dute. Adibidez, elikagai gehigarri baten efektua aztertu nahi bada, pertsona talde jakin bati eman dakioke, kontrolpean, zer eragin izango duen jakiteko, konposatu hori ematen ez zaion kontrol talde batekin alderatuta.
|