Emaitzak: 8
2006 | ||
Erle melifero edo ezti erleak dira intsektu garrantzitsuenak ingurumenerako eta gizakiarentzat. Izan ere, eztia, argizaria edo erregina jelea ekoizteaz gain, funtsezkoa da fruta, barazki eta landare labore nagusiak polinizatzeko, baita lurzoruaren higadura eragozten | duten landu gabeko landareak ere. Landare eta fruitu horien polena astunegia eta itsaskorregia da haizeak sakabanatzeko, zerealen eta belarkien kasuan bezala. | |
2008 | ||
Bergès eta Lézineren keinuen imitazioaren testa (1972): 5 urteko haurrek gorputz eskema nola | duten landuta aztertzeko. Keinu sinpleen imitazioa, keinu konplexuen imitazioa eta antzeko probak egiten ditu. | |
2014 | ||
Baduzu proiektu berririk esku artean. Udaberrian liburu bat argitaratzeko asmoa dut. Hilak mundu honetara bisitan etortzen direnean zelan agertzen diren, zelako agerpenak dituzten eta beste izaki mitikoekin zelako hartu emana | duten landuko dut, adibidez. AEKn urte askoan ibilitakoa zara. | |
2015 | ||
" Konturatu ginen horrelako prozesuak ez direla batere errazak, herritarrei aurrekontuetan parte hartzeko gaitasuna dutela azaldu behar zaie, eta tabu asko hautsi behar dira. Guk herritartasun eskola bezala planteatu izan ditugu partaidetzazko aurrekontuak; urtero landu behar direnez, erakundeek nola funtzionatzen | duten lantzen delako herritarrekin". | |
2016 | ||
Aurreko jardueran, fosilak nola eratzen diren eta zer garrantzia | duten landu duzu. Jarrai dezagun | |
2017 | ||
Gurpil aulki batean eserita zegoela ere gaineratu zuen. Ideia oso polita iruditu zitzaidan, eta baietz erantzun nion.Zein gaitasun landu nahi zenituen. Gorputzek espazioan zein posizio hartzen | duten landu genuen lehenik, oso simetrikoa baita aurreskua. Gorputzak zein norabidetan eta nola mugi daitezkeen ikus zezaten nahi nuen. | |
Aurreko jardueran, fosilak nola eratzen diren eta zer garrantzia | duten landu duzu. Jarrai dezagun fosilen gaia aztertzen. | |
Alde batetik, istripu bati lotutako testigantzek emozionalki nola eragiten | duten landu nahi dute ikastetxeetan. Bestetik, genero rolak landuko dituzte, eta modu horretan' ausart izatea' eta' abiadura' kontzeptuak lotzen dituzten maskulinitate ereduak aztertuko dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan landu | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan landu aztertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |