Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2008
‎Kualifikatutako lanpostu bat lortzea oso zaila dute legearengatik, titulazioa homologatzeko beharrarengatik eta baita profesionalki birziklatzeko beharrarengatik ere. Zentzu horretan, duten ikasketa maila edozein dela ere, halako edo bestelako kualifikazio profesionala izan, lan merkatuan sartzeko zailtasun ugari izango dituzte (Ekialdeko europarrek nahiz eta ikasketa maila altua izan, erdia langabezian dago), eta aurkituko duten jarduera profesionalen multzoa oso txikia izango da. Betetzen zailak diren lanbideen katalogo bati lotuta lan egitera behartuta daude.
2009
‎Neurrion aplikazioa derrigorrezkoa da estatu kideentzat, EBko 1257/ 1999 Araudiaren arabera, nahiz eta hautazkoa gertatu nekazarientzat. Oinarrian dagoen ideia da nekazariek ingurumena kaltetzen ez duten jarduerak egitearen truke diru ordainketa konpentsatorioak (uko egiten zaion errentagarritasuna berreskuratzearren) jasotzea 5 urtetarako sinatzen den kontratupean. Oro har, denboraldian onartutako eskakizun kopurua hazi zen, nahiz eta 2005 eta 2006 urteetan kontratu berrien kopuruak nabarmenki behera egin zuen aurreko urteetakoekin alderatuta (EJ, 2008b:
2010
‎Horregatik, heziketak jendarteaz gain, talde zehatz batzuk ere hartu behar ditu kontuan, eta hauen behar zehatzei moldatutako mezua erabili. Egun, normalizatuta dauden jarreren aurrean eskolatuta dauden haurrengan ere jarrera kritikoa izan dezaten lagunduko duten jarduerak bultzatu behar dira.
2014
‎Italiako eskoletan milioi bat otordu ekologiko zerbitzatzen dira urtero, eskola otordu guztien laurden bat gutxi gorabehera. Erromako eskoletan jangeletako otorduetan elikadura ekologikoa eskainiz, nekazaritza ekologikoa, elikadura segurtasuna eta dieta orekatuak bermatzeaz gain, egungo eta etorkizuneko hornitzaileak ingurumena babesten duten jardueratara bideratu nahi dira. Zentzu horretan, Erroman «Alla hor Quality food» programa 2001 urtean indarrean jarri zen eta 2010 urtean ingurumen irizpideak barneratzea erabaki zen elikagaiak erosi eta jangela zerbitzuak kudeatzerakoan.
2020
‎7 Errealitatearen eta fantasiaren artean bereizteko zailtasuna. Kreatibitatea estimulatzen duten jarduerak sustatu. Kontsultarako materiala eskainiz interesa piztu.
2021
‎I11: Ikasleen arteko komunikazioa eskatzen duten jarduera kolektiboak bideratzea.
‎Formakuntza behar handia adierazi dute, baita ere, ikasleen arteko komunikazioa eskatzen duten jarduera kolektiboak bideratzeko (I11), erantzunen% 76,6 biltzen baita 3(% 46,9) eta 4(% 29,7) balorazioetan. Kontrara, formakuntza behar gutxiena sumatu dute ikasleei grabatutako kontaketak egiteari (I2), norbere sentimenduak adierazteari (I7) eta lankideekin bilerak egiteari (I10) dagokienetan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia