2008
|
|
Kualifikatutako lanpostu bat lortzea oso zaila dute legearengatik, titulazioa homologatzeko beharrarengatik eta baita profesionalki birziklatzeko beharrarengatik ere. Zentzu horretan, duten ikasketa maila edozein dela ere, halako edo bestelako kualifikazio profesionala izan, lan merkatuan sartzeko zailtasun ugari izango dituzte (Ekialdeko europarrek nahiz eta ikasketa maila altua izan, erdia langabezian dago), eta aurkituko
|
duten
jarduera profesionalen multzoa oso txikia izango da. Betetzen zailak diren lanbideen katalogo bati lotuta lan egitera behartuta daude.
|
2009
|
|
Neurrion aplikazioa derrigorrezkoa da estatu kideentzat, EBko 1257/ 1999 Araudiaren arabera, nahiz eta hautazkoa gertatu nekazarientzat. Oinarrian dagoen ideia da nekazariek ingurumena kaltetzen ez
|
duten
jarduerak egitearen truke diru ordainketa konpentsatorioak (uko egiten zaion errentagarritasuna berreskuratzearren) jasotzea 5 urtetarako sinatzen den kontratupean. Oro har, denboraldian onartutako eskakizun kopurua hazi zen, nahiz eta 2005 eta 2006 urteetan kontratu berrien kopuruak nabarmenki behera egin zuen aurreko urteetakoekin alderatuta (EJ, 2008b:
|
2010
|
|
Horregatik, heziketak jendarteaz gain, talde zehatz batzuk ere hartu behar ditu kontuan, eta hauen behar zehatzei moldatutako mezua erabili. Egun, normalizatuta dauden jarreren aurrean eskolatuta dauden haurrengan ere jarrera kritikoa izan dezaten lagunduko
|
duten
jarduerak bultzatu behar dira.
|
2014
|
|
Italiako eskoletan milioi bat otordu ekologiko zerbitzatzen dira urtero, eskola otordu guztien laurden bat gutxi gorabehera. Erromako eskoletan jangeletako otorduetan elikadura ekologikoa eskainiz, nekazaritza ekologikoa, elikadura segurtasuna eta dieta orekatuak bermatzeaz gain, egungo eta etorkizuneko hornitzaileak ingurumena babesten
|
duten
jardueratara bideratu nahi dira. Zentzu horretan, Erroman «Alla hor Quality food» programa 2001 urtean indarrean jarri zen eta 2010 urtean ingurumen irizpideak barneratzea erabaki zen elikagaiak erosi eta jangela zerbitzuak kudeatzerakoan.
|
2020
|
|
7 Errealitatearen eta fantasiaren artean bereizteko zailtasuna. Kreatibitatea estimulatzen
|
duten
jarduerak sustatu. Kontsultarako materiala eskainiz interesa piztu.
|
2021
|
|
I11: Ikasleen arteko komunikazioa eskatzen
|
duten
jarduera kolektiboak bideratzea.
|
|
Formakuntza behar handia adierazi dute, baita ere, ikasleen arteko komunikazioa eskatzen
|
duten
jarduera kolektiboak bideratzeko (I11), erantzunen% 76,6 biltzen baita 3(% 46,9) eta 4(% 29,7) balorazioetan. Kontrara, formakuntza behar gutxiena sumatu dute ikasleei grabatutako kontaketak egiteari (I2), norbere sentimenduak adierazteari (I7) eta lankideekin bilerak egiteari (I10) dagokienetan.
|