Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 40

2011
‎Familia unitatearen barruan dagozkien zereginak betetzeko gai ez izatea, ezta familia bizitzaren garapen funtzional eta emozionala ziurtatzen duten jarduerak aurrera ateratzeko ere.
‎Arrisku sozialean dauden familiak eta adingabeak baloratzea eta diagnostikatzea.Familiarentzako eta adingabearentzako hobekuntza planak egitea beharrezko proposamen tekniko eta administratiboak zehaztu ondoren, betiere adingabearen mesedetan.Familiari eta adingabeari segimendua egitea, bai jatorrizko familian, bai erakundeek esleitutako beste familia batean (familia zabalean edo kanpoko familia batean). Esku hartzen duten talde eta zerbitzuekin lankidetzan aritzea.Haur gaietan oinarrizko arreta ematen duten gizarte zerbitzuei aholkua ematea.Erabiltzailearen oso gertuko maila batean, beste pertsona batzuk ere baditu, hala nola haurrei arreta emateko delegatuak; haur eta nerabeei arreta emateko talde teknikoen proposamenen bidez esku hartzen dute, eta haien segimenduaz arduratzen dira. ...atzuk: Familiari eta adingabeari laguntzea haien arazoak ezagutzen eta haietaz jabetzen.Gatazka egoeretan, irtenbideak bilatzen laguntzea.Elkarreragina sustatzea; jarraibideen bidez, familiaren dinamikan elkarbizitza bultzatzea; eta, harremanei eta jokabideei dagokienez, orientazioak eta arauak sustatzea.Adingabearen garapen egokian eragina duten prozesuak azpimarratzea, eta garapen hori erraztuko duten jarduerak egitera bultzatzea.
2012
‎– Egiten duten jarduerari dagozkion alderdiak: zeregin bakoitzaren erabilgarritasuna, jarduteko jarraibideak, organigraman duen posizioa, etab.
‎Aurreko unitatean, bezeroaren arreta lortzeko bezeroa enpresarekin lotzen duten jardueren multzo gisa definitu dugu bezeroaren arreta. Zerbitzu hori ezartzeak bezeroren arretarako departamentu espezifikoa izateko aukera dakar.
‎Enpresek elkarrekiko lotura duten jarduerek osatzen dute bezeroari emandako zerbitzua. Jarduera horien helburua da bezeroak bere premiak une eta toki egokian asetzeko behar dituen produktuak lortzea.
‎Iraupenari dagokionez, txokoak luzarorako muntatu behar dira (hiruhilekorako); beraz, argi izan behar dugu zer helburu lortu nahi diren haurrek eremu horietan egingo duten edo egin duten jarduera piloaren bidez.
‎Kontuan harturik materialak bereziki prestatzea eta hezitzaileek zehazki horretan aritzea eskatzen duten jarduera zehatzak direla, tailerrak egiteko adin egokia 12 hilabetetik gorakoa da.
‎Jolasteko eta mugitzeko gunea. Bertan egingo dira atsedenarekin, garbiketarekin edo jatearekin zerikusirik ez duten jarduera guztiak.
‎komunikazioa eta adierazpena. 2 Eremu bakoitzean proposatzen diren edukiak haurrentzat interesa eta esanahia duten jarduera globalizatuen bidez landuko dira. EAEko Haur Hezkuntzako curriculuma zehaztu eta ezartzen duen 12/ 2009 dekretuaren eranskina Edukiak 1 zikloa 2 zikloa ESPERIENTZIA EREMUAK Norberaren ezagutza eta autonomia pertsonala 1 blokea Nortasun pertsonala sortzea Gorputza eta norberaren irudia 2 blokea Ongizate pertsonala eta egunerokotasuna Jolasa eta mugimendua 3 blokea Jarduera eta egunerokotasuna 4 blokea Norberaren zaintza eta osasuna Ingurunearen ezaguera 1 blokea Ingurune fisiko eta naturalarekiko interakzioa Ingurune fisikoa:
‎Printzipio horiei jarraituta, haur eskolako jarduerak, jarduera isolatu izatetik, hezkuntza helburu integrala duten jarduerak izatera igarotzen dira; beraz, egokiago deritzogu haiei hezkuntza proposamen deitzeari.
‎Adin horietan, ez dago jolas jardueren eta ikaste jardueren arteko alderik: egiten duten jarduera ororekin ikasten dute haurrek, eta jarduera horiek, batik bat, jolasak izaten dira.
‎6 hilabete, 12 hilabete, 18 hilabete eta 24 hilabete. Aukeratu duzuen taldearentzat erabaki duzuen gaiari lotutako jarduera multzoa osatuko duten jarduera guztien fitxak prestatu dituzue. Nahi duzuen formatua eta fitxa mota aukeratu dezakezue.
‎Lekua dagozkion eginkizunei erantzuteko diseinatu behar da: jolasteko, atseden hartzeko, plastikako jarduerak egiteko, psikomotrizitate jarduerak egiteko, taldekako zein banakako jarduerak egiteko, jarduera isilak, zaratatsuak, musikalak egiteko, zikintzea eragiten duten edo garbitzea eskatzen duten jarduerak egiteko, etab.
‎Kontzentrazio handiagoa eskatzen duten jarduerak eta ludikoagoak diren jarduerak egunean zehar banatzea.
‎Banakako askatasun handiagoa behar duten jarduerak eta taldean lan egitea eskatzen duten eta bideratuagoak diren jarduerak egun osoan zehar banatzea.
‎Laugarren puntuan, hau zehazten da: , hezkuntza edukiak haurraren esperientziei eta garapenari dagozkien arloetan antolatuko dira, eta eduki horiek, haurrarentzat esanahia duten jarduera orokorren bidez emango dira?. Eta bosgarren puntuan, hau zehazten da:
‎Hezkuntza ez formala. Eskolatik kanpo egiten diren eta hezteko asmoa duten jarduerei dagokie. Hezkuntza formala bezala, sistematizatuta dago, hau da, aldez aurretik ezarritako helburuak lortzeko planifikatu diren jarduerak dira.
‎Horregatik guztiagatik, bereziki gizarte esparruan eta osasun sorospenaren esparruan eragozpenak dituzten edo arrisku sozialean dauden haur guztien egoerak edo baldintzak hobetzeko ekimenak erabiltzeko konpromisoa duten jardueren multzoa da gizarte laguntzako esku hartzea.
‎Hizkuntzaren garapena sustatzen duten jarduerak.
‎Programazioa, esan dugunez, aldez aurretik ezarritako jardueren segida bada, argi dago jarduerak programazioaren muina direla. Horregatik, jardueren ezaugarriak, eboluzio etapa bakoitzean lehentasuna duten jarduera motak eta jarduerok diseinatzeko prozesua zehatz mehatz aztertu beharra dago.
‎Hezitzaile onak jarduerak konbinatzen jakin behar du, haurrak, aldi berean, aktibo eta lasai mantentzeko. Haurrek atsedena hartu dutenean, kontzentrazioa eskatzen duten jarduerak egin behar dira (hizkuntza lanak, berariazko jolasa) eta, nekatuta daudenean, lasaitzeko jarduerak edo jolas jarduerak erabili behar dira (liburutegia edo beste txoko batzuk, kantak, jolas librea).
‎Norberaren ezagutza eta autonomia pertsonala. Haurrak garatzen eta heltzen den bitartean bere gorputza ezagutzeko eta kontrolatzeko erabiltzen dituen banako jarduera guztietan arlo hau aipatu behar da, ekintzak zehaztuta; halaber, haurrak egiten dituen ekintza guztietan autonomia sustatzen duten jarduerak ere (oinarrizkoenetatik hasita, laguntza eskatzeko gaitasuneraino) adierazi egin behar dira. Adibidez, haurraren ekimena edo gorputz atalen bat koordinatzea eskatzen duten jarduerak, hurrenez hurren, mantala esekitzea edo txalo egitea.
‎Haurrak garatzen eta heltzen den bitartean bere gorputza ezagutzeko eta kontrolatzeko erabiltzen dituen banako jarduera guztietan arlo hau aipatu behar da, ekintzak zehaztuta; halaber, haurrak egiten dituen ekintza guztietan autonomia sustatzen duten jarduerak ere (oinarrizkoenetatik hasita, laguntza eskatzeko gaitasuneraino) adierazi egin behar dira. Adibidez, haurraren ekimena edo gorputz atalen bat koordinatzea eskatzen duten jarduerak, hurrenez hurren, mantala esekitzea edo txalo egitea.
‎Arlo hau hizkuntza eta pentsamendua garatzeko erabiltzen diren jarduera guztietan aipatu behar da. Adibidez, haurrari ahoz erantzutea eskatzen dioten jardueretan (elkarrizketa, galderei erantzutea, soinuak imitatzea), edo ahozko zein mimikazko hizkuntza erabiltzea eskatzen duten jardueretan (kantatzea, pertsonaiak antzeztea).
‎– Gaixotasuna eragin duten jarduerek aipatu Errege Dekretuko zerrenda horretan egotea.
‎CPM (Critical Path Method) Bide kritikoaren metodo mota bat da, PERTaren antzekoa. Programa osatzen duten jarduerak planteatzen ditu, bakoitzak ustez iraungo duen denborarekin batera. Programa aldatu ahal izango da erabiltzen diren baliabideen kopurua aldatuta.
‎Gertaera traumatikoa gogora ekartzen duen guztia etengabe saihesteko joera dago: ahalegina egiten da gertaera traumatikoaren edota trauma gogorarazten duten jarduera, leku edo pertsonen inguruko pentsamenduak, sentimenduak edo elkarrizketak ez izateko. Gainera, traumaren alderdi garrantzitsuak gogoratzeko ezgaitasuna dago.
‎Naturarekin harreman zuzena sustatzen duten jarduera horiek bistan da aire zabalean egitekoak direla. Natura ingurunean egiten diren jarduerak, ingurunea zeinahi dela ere, hezten eta ikasten laguntzen dute, eta barnean egiten diren jarduerek ez bezalako aukerak eta emaitzak ematen dituzte, sustagarriagoak ere badira eta.
‎Animazio aktiboa. Jendearen parte hartzea behar duten jarduerak dira; jendeak, horretarako, dena delako arloari buruzko ezagutzaren bat izan behar du aldez aurretik, edo ezagutza hori egonaldian bertan jaso. Simulazioak, naturan egiten diren jolasak edota antzezpenak dira, eta aisia dute helburu, irakastea baino areago.
2013
‎Noiz ezin da sinatu langileak lagatzeko kontratua. Enpresa erabiltzailean gre­ban dauden langileak ordezkatzeko.Arrisku berezia duten jarduerak egiteko.Aurreko 12 hilabeteetan, bidegabeko kaleratzea­gatik, kaleratze kolektiboa­gatik, arrazoi objektiboen­gatik edota, enpresariaren kontratua urratu duelako langileak bere borondatez lana uzteagatik amortiza­tuak izan diren postuak betetzeko.Langileak aldi baterako laneko beste enpresa batzuei lagatzeko.WebguneaJobsite garrantzitsuenak:www.infojobs.netwww.miltrabajos.comwww.inf... Batetik, geroz eta profesional gehiagok eskaintzen dituzte beren zer­bitzuak sare horretan, eta, bestetik, gero eta enpresa gehiagok topatzen dituzte han behar dituzten profesionalak.
‎d) Produktuen eskaintza dibertsifikatzea. Apurka, helmugak turismo mota berriak eskaintzen hasi dira, urtarokotasunaren eragin handirik ez duten jardueretan indar eginez, hala nola kulturaturismoa (musika jaialdiak, antzerkia, azokak eta jardunaldi gastronomikoak), kirol turismoa (turismo aktiboko jarduerak eta kirol ekitaldiak), hiru turismoa (city break), osasun turismoa, landaturismoa, hizkuntza turismoa, kongresuen turismoa eta abar. Baina helmugak ez dira dibertsifikazio estrategia burutzen duten bakarrak, sektoreko enpresek ere berdin jokatzen baitute.
‎Orain arte, turistek destinoan egiten duten jarduera nagusiaren arabera sailkatu ditugu turismo tipologiak. Nolanahi ere, komeni da ezagutzea beste kontzeptu batzuk gizarteko zenbait kolektibok egiten dituzten bidaiei erreferentzia egiten dietenak eta izen espezifiko bat dutenak.
‎Erakunde horren titular bakarra Donostiako Udala da, eta, estatutuetan jasotzen duenez, helburu hau du: «Zuzenean edo zeharka Donostiako turismoa bultzatzen laguntzen duten jarduera ekonomiko eta sozialak sustatzea, garatzea eta indartzea».
duten jarduera ekonomikoetan
‎Turismo zerbitzuen bitartekotza, merkataritza edo antolaketa zerbitzuak soilik Internet bidez eskaintzen dituzten enpresek aurrez bidaiaagentzia edo erreserbazentral gisa, egiten duten jardueraren arabera, gaituta egon behar dute.
2015
‎Gizarte heziketako eginkizunak aurrera eramatea: Eduki hezigarria duten jarduerak bete behar dituzte; betiere, beren jendetasuna garatzea helburu dutenak.
2016
‎Enpresaren emaitzetan eragin handiena izango duten jarduerak identifikatzea eta haien gaineko kontrol zehatza ezartzea.
‎Etekinik emango ez duten jarduerak ekiditea.
2017
‎...a publikoaren gardentasuna zabaldu eta indartzea, jarduera horri buruzko informazioa eskuratzeko eskubidea arautu eta bermatzea, arduradun publikoek bete beha rreko gobernu onaren betebeharrak ezartzea eta horiek ez betetzearen ondoriozko ondorioak ezartzea.Beraz, legea betez, administrazio publikoek aldizka argitaratuko dute jarduera publikoaren funtzionamen duaren eta kontrolaren inguruan egiten duten jardueraren gardenta suna bermatzeko beharrezkoa den informazio eguneratua.
‎Laugarren sektoreaEgun, laugarren sektorea eratu dela esaten da, hain zuzen, eza gutza oinarri duten jarduerak bil tzen dituena eta izaera intelektua leko zerbitzuak ere barne hartzen dituena, hala nola teknologia zerbitzua, informazioa sortu eta trukatzekoa, aholkularitzakoa, eta ikerketarako eta garapenerakoa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia