2011
|
|
Kontuan hartuta ikus entzunezko edukien kontsumo paradigma berri baten aurrean dagoela gizartea (eta, kasu honetan, nerabea), beharra ikusten da ikertzeko zein den gaztetxo horiek egiten
|
duten
ikus entzunezko kontsumoa eta zeintzuk diren beraien motibazioak ikus entzunezkoak kontsumitzeko. Horrekin batera, interesgarria da ikustea euskarazko produkzioak zein leku duen kontsumo horretan.
|
|
Lan honetan aztertu da Leintz bailarako nerabeek egiten
|
duten
ikus entzunezko edukien kontsumoa. Ohiko telebista ikergai bakartzat hartu barik, Internetera eta mugikorretara ere zabaldu da kontsumoaren azterketa (ikerketatik kanpo utzi da, hori bai, zinema ekoizpena, aztergaiaren eremua zedarritze aldera).
|
2015
|
|
5a) Ondoko adibidean, ahozko elkarrekintzaren bidez ikasleek ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen
|
duten
ikusi ahal izango dugu.5b) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten.5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan. **
|
|
Informazio osagarritzat jotzen du Larrondok bideoan aurkezten den informazioa. Ikus entzunezkotasuneranzko joera nabarmena dela dio berak egunkari digital nagusien kasuan, behinik behin,. El Pais eta El Mundo aipatzen ditu berak?, eta nola lortu
|
duten
ikus entzunezko informazio hori berehala eskuratzea euren egunkari digitalen webguneetan erakusteko. Autoreak baieztatzen duenez, bideoa jada ez da idatzizko albistearen osagarri hutsa; modu autonomoan funtzionatzen hasi da eta geroz eta esangura handiagoa hartzen ari da idatzizko hedabide digitalean (Larrondo, 2009:
|
2017
|
|
Aisialdia zein espaziotan aurrera eramaten
|
duten
ikus daiteke 4 taulan.
|
2019
|
|
Ekonomia feministak analisiaren ardatza kapitalaren balorizazio prozesuetan jarri ordez, bizitzaren jasangarritasun prozesuan jartzen duela dio. Azken finean, soilik ekonomikoak izan daitezkeenak (ordainketen balantzaren garapena, berrikuntza teknologikoak, ekonomia librean oinarritutako tratatuak, makroproiektuak eta abar) egunerokotasunera ekartzean sortzen den analisia da, hots, horiek, subjektu bakoitzarengan nola eragiten
|
duten
ikustea, bizitzan zer eragin duten ikustea.
|
|
Ekonomia feministak analisiaren ardatza kapitalaren balorizazio prozesuetan jarri ordez, bizitzaren jasangarritasun prozesuan jartzen duela dio. Azken finean, soilik ekonomikoak izan daitezkeenak (ordainketen balantzaren garapena, berrikuntza teknologikoak, ekonomia librean oinarritutako tratatuak, makroproiektuak eta abar) egunerokotasunera ekartzean sortzen den analisia da, hots, horiek, subjektu bakoitzarengan nola eragiten duten ikustea, bizitzan zer eragin
|
duten
ikustea.
|
2020
|
|
Azpeitiko biztanleen artean hika zenbat egiten
|
duten
ikusi dugu lehenengo ikerketa galderan. Datu horietan ikusi dugu genero batetik bestera aldeak daudela hitanoaren erabileran eta hika egiteko joerak behera egin duela adin tarte altueneko subjektuetatik adin tarte baxueneko subjektuetara.
|