Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2002
‎Zer liburu edo aldizkari nahiago duten, edo zein den inoiz erabiltzen ez denmateriala, eta zer ariketa duten gustukoen, eta egiteko orduan izan dituztenzailtasunak. Ariketak egin bezain pronto karpetaratzen ditugu eta horiizaten da gure kontrol proba.
2009
‎Izan ere, ikusleek etxetik parte hartu ahal izango dute. SMS bidez erabaki ahal izango dute zein abesbatza duten gustukoena. Saiotik pasatu diren ahots talde guztien artean aukeratu ahal izango dute.
2013
‎Aldiz beste bi dimentsioak, hizkuntzari buruzko irudikapen sinesmenena (3) eta hizkuntza ezagutzena (4) kontuan izan ditugu egindako analisietan. Esate baterako, ikasleen hizkuntzekiko gogo lehentasuna berariaz neurtu izan dugu (ikasleek euskara, gaztelania eta ingelesa zein neurritan duten gustuko galdetuta, adibidez), edo ikasleen hizkuntza irudikapenak (egoera jakinei zein hizkuntza doakien hobeto galdetuz). Gaitasunari eta hizkuntza jabekuntzari dagokienez ere, aldagai aske modura txertatu izan ditugu ikasleen gaitasunak hizkuntza erabilerei buruzko analisietan, Pablo Suberbiola, Iñaki Mart� nez de Luna etaMikel Zalbide – EAEko ikasleen eskola giroko hizkuntza erabilera aztertzen:
2014
‎80ko hamarkadako Bartzelonako Código Neurótico taldearen bertsioak joko ditu B.E.K. (Beti Etxetik Kanpo) taldeak. Betidanik entzun duten gustuko musika delako, eurak bezala hiru musikarik osatzen zutelako, eta “antzeko soinua” daukatelako aukeratu dute Código Neurótico.
2015
‎2 Gazte talde bateko kideei zer garraiobide duten gustuko galdetu zaie, eta emaitza hauek lortu dira:
‎Modu berean, oligarkek ez dute zertan biolentzia erabili jendetzak mendean nahi bezala hartzeko. Errealitatearen pertzepzioa determinatzen duten narrazioak egokitu baino ez dute, gizabanakoek zer izan behar duten gustuko eta zer ez argitu, zer dagoen ondo eta zer ez, beti ere gizabanakoak berak askatasunean aukeratzen duela sinestarazten zaion bitartean.
2016
‎2 Gazte talde bateko kideei zer garraiobide duten gustuko galdetu zaie, eta emaitza hauek lortu dira:
‎2 Gazte talde bateko kideei zer garraiobide duten gustuko galdetu zaie, eta emaitza hauek lortu dira:
2018
‎Gure gakoetako bat metodologian dagoelakoan nago. Ebaluazio garaian, ikasleei galdetzean zer duten gustuko, erantzuna ikaskideek zer pentsatzen duten jakitea izan ohi da. Hitza ematean datza gure metodologiak, atentzio osoa gazteei bideratzea eztabaidarako aukera emanez, taldetan lan eginez...
2020
‎Hortaz, beharrezkoa da erosle potentzial horien ezaugarriak ezagutzea: zein artelan mota duten gustuko, noiz erosten duten, zer salmenta kanal erabiltzen dituzten produktua aurkitzeko eta erosteko, zenbat ordaintzeko prest dauden eta abar. Horretarako, merkatua ezagutu beharra dago eta eskaintza kontsumitzaileen nahien arabera egokitu, horiek artistaren lana eros dezaten.
2021
‎Eta, ikasleekiko jarrera litzateke, NE1 ren ustetan, horren erakusgarri nagusietakoa. Dioenez, gazteei ez zaie galdetzen zer nahi duten, zer duten gustuko edo zer behar duten, eta egiten diren proposamenak hori kontuan hartu gabe edota izan daitekeenaren susmo hutsarekin gelaratzen dira zenbait kasutan. Galdetu behar zaiela aldarrikatzen du, ezagutzera iristeko, baita euren lekuan jartzera iristeko ere.
‎«Erabiltzaileek gero eta eduki pertsonalizatuagoak behar dituzte. Eduki horiek ondo sailkatuta baldin badituzte, hitz gakoak aterata baldin badaude, eta baldin badakigu erabiltzaile horiek zer duten gustuko eta zergatik sartu diren eduki horretan, pista asko emango dizkio komunikabideari. Bai proiektu berriak diseinatzeko, bai gehien kontsultatzen diren edukiak zein diren jakiteko.
‎Inoiz ez didate esan argazkiak era batera edo bestera ateratzeko. Jakina, badakizu non lan egiten duzun, zer duten gustuko, eta autozentsura pixka bat badago. Badakizu zerk funtzionatzen duen batean eta bestean.
‎haurrak garelarik, gorputza aztertzen dugu eta mina saihesten ahalegintzen gara. Plazeraren bilaketa horretan gorputzek erregistratu egiten dute zer duten gustuko eta zer ez. Haurtzaroko bide horri eutsiko bagenio adinean aurrera egin ahala, ziur aski, harreman osasuntsuagoak izango genituzke.
2023
‎Hiritik At eko kideek prozesua definituko dutela esan du Retegik, eta, horretarako, haurrei emango dietela ahotsa: " Haurrak izango dira protagonista, eta haiek esango dute zer eremu erabiltzen dituzten, zer duten gustuko, edo zer ikusten duten beharrezko aldatzea".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia