Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2004
‎Enigma horri buruzko diskurtso ulcrgarri bat osatubehar du erlijioarcn fiiosofiak.Gure autore horiek K. Rahner teologo katolikoaren honako definizio hau onartzendutc. nolabait teologiarekin parekatuz, beste era bateko pentsamcndua izanik ere, razionala, cta ez fedezkoa: Jainkoarekiko, Absolntuarekiko gizakiak duen harreman zuzenaz! or dezakcen ezagutza daerlijioaren filosofia.Dena dela, ondoko puntu hauetan ados daude: Erlijioaren Filosofiak eginkizun askoditu, baina sakon eskatzen zaiona erantzunik ez duten galderei erantzutea da: Jainkoa ba alda?
2008
‎Bestalde, Aralarrek adierazi du aztertzen dabilela mozioari emendakina edo zuzenketa aurkeztu ala ez. Joxe Etxeberria bozeramaileak aditzera emandakoaren arabera, osoko bilkuran bertan aurkez dezaketenez zuzenketa hori, ez dute azkeneko momentura arte erabakirik hartzeko asmorik. Alderdi politikoek zer bozkatuko duten galderari erantzunez, berriz, EB Zutik koalizioak aditzera eman du oraindik ez dakiela mozioaren alde egingo duen edo ez eta gaineratu du gaurko bilkuran adieraziko dutela euren iritzia. Horrekin batera, jakinarazi dute gaurko batzarrean emango dituztela alderdiko exekutibarekin izan dituzten tirabiren berri.EAko ordezkariak, berriz, atzo ziren alderdi sozialistakoekin batzartzekoak eta oraindik ez dute erabaki zehatzik hartu.
2010
‎Algak ere burdina asimilagarriaren iturri onak dira, batez ere gozamena (150 mg/ 100 g), 20 gramoko errazioa izan dezakeena. Ebidentzia ezagutzea Ernari begetarianoen nutrizio beharrei dagokienez, ADA txosten batean kokatu da, eta ebidentzia aztertzeko balio izan duten galderei erantzuten die. Haurdunaldi begetarianoen eta omniboroen artean energia eta mantenugai ingestuan alderik dagoen, mantenugaien bioerabilgarritasuna modalitate dietetikoaren arabera eta haurdunaldiaren bilakaeran, erditzean eta jaioberriaren pisuan eta tamainan dauden desberdintasunak.
2015
‎Oso zabaldua den ideia du oinarri lan ildo honek, hau da, unibertsoa gaztea zenean eta oso energia altukoprozesuak gertatzen zirenean gaur egungo fisikaren zutabe diren teoria nagusienak, kuantikoa eta erlatibitate orokorra, teoria orokorrago baten bilduta zeudela. Beraz erlatibitate orokorrak azal ditzazkenprozesu kosmologikoen oinarri mikroskopikoa ulertzea lortzen badugu energia altuko teorien bitartez, egun erantzunik ez duten galderak erantzuteko gai izan gintezke.
2016
‎Adimentsuagoak egin dizkiegu: lehen ezin zituzten eta gauzak ulertzeko gaitasun handiagoa duten galderei erantzun edo arrazoitzeko gai dira». Espezialistaren esanetan, «haurtzaroari garrantzi handiagoa ematen ikasi dugu eta haurrak gehiago estimulatu ditugu».
2017
‎Aisialdia zeinekin ematen duten galderari erantzunez, ikus daiteke gehiengoak familian pasatzen duela denbora,% 63,8k (n= 60),% 24,5ek lagunekin pasatzen du denbora (n= 23) eta gutxienekoa da bakarrik egoten dena,% 10,6 (n= 10) (5 taula).
2018
‎Ebaluazio bisitetan talde ebaluatzaileak elkarrizketatu egiten ditu ebaluatutako erakundeko zuzendari eta langileen lagin bat, ebaluatzaileek erabakitako agendaren arabera. Pertsona elkarrizketatuek euren jarduerarekin zerikusia duten galderei erantzuten diete, eta erakundearen tamaina, konplexutasuna edo bestelako aldagaien arabera, ebaluazio egunak bat edo bi izango dira, eta hiru egun salbuespenezko kasuetan.
2022
‎Osasun zentroan euskaraz artatzeko arazorik izan ote duten galderaren erantzunak 7.Grafikoan ageri dira, eta %34k inoiz ez duela arazorik izan erantzun du, %37k arazoak izan dituela, baina gutxitan. %22k, bestalde, euskarazko tratua jasotzeko batzuetan arazoak izan dituela erantzun du eta %7k, berriz, maiz edo ia beti izan dituela arazoak adierazi du (%3 eta %4, hurrenez hurren).
‎Arazoa litzateke, arazoetako bat behintzat, gustua zuzenean ulermenarekin lotzea. Sarritan dituzte gazteek honelako testuetan ageri diren elkarrizketa eta gogoeten haria ulertzeko arazoak, eta beraz, gogoko izan ote duten galderari erantzutean ezezko borobila ematen diote, ez baitute ulertzen. Ez dago horrelakoetan bigarren eginahalik, baina ezta ere, eta hori da etsigarriena, irakasle askoren aldetik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia