2001
|
|
muga hauetan? Hauek izango dira hemendikaurrera gure gogoeta norabidetuko
|
duten
galderak. Has gaitezen lehenarekin.
|
|
Aipatutako bi ideia hauek ondo lotu eta adierazten dira Bourhis eta Leyens (1996) ikerlariek. Hautemateak eta taldearteko harremanak: bi bakardade?? 1izeneko lanean egiten
|
duten
galderan eta baita honi erantzutean ere. Hau da, autorehorientzat, hautemateak?
|
2002
|
|
Izan ere, jarrera baten efektibitate erreala neurtzen den kasuetan, gauzak aldatu egiten dira balorazio hutsa eskatzen
|
duten
galderekiko. Hala ere, egia da horrek guztiak, hein handi batean, bereizgarri soziologikoa duela:
|
|
Esfera pribatuaren botere politikoa gauzak beste modu batean egitean datza, neurri handi batean emakumeek hain ondo ezagutzen
|
duten
galderatik eratortzen dena: nor da hemen, ni?
|
2004
|
|
Enigma horri buruzko diskurtso ulcrgarri bat osatubehar du erlijioarcn fiiosofiak.Gure autore horiek K. Rahner teologo katolikoaren honako definizio hau onartzendutc. nolabait teologiarekin parekatuz, beste era bateko pentsamcndua izanik ere, razionala, cta ez fedezkoa: Jainkoarekiko, Absolntuarekiko gizakiak duen harreman zuzenaz! or dezakcen ezagutza daerlijioaren filosofia.Dena dela, ondoko puntu hauetan ados daude: Erlijioaren Filosofiak eginkizun askoditu, baina sakon eskatzen zaiona erantzunik ez
|
duten
galderei erantzutea da: Jainkoa ba alda?
|
2007
|
|
Gatazkei buruzko informazioa lortzeko, ikasleekgaldetegi bat prestatuko dute denen artean. Behin galderak erabaki eta gero, ikasleek galdetegia osatzen
|
duten
galderak koadernoaren 2 fitxan idatziko dituzte.
|
2010
|
|
> Bai/ ez erantzuna
|
duten
galderak egin.
|
|
^ Alzheimer motako dementzia duen gaixoaren komunikazio gaitasuna gutxitzen den heinean, besteak beste, esaldi motzak erabiltzea eta erantzun dikotomikoa (Bai/ Ez) eskatzen
|
duten
galderak egitea gomendagarria da.
|
2011
|
|
Gurasoak ere pozik agertu dira eta iruzkin onak egin dizkiote irakasleari komunikazio gaitasunak era kritikoan lantzen ote
|
duten
galderari, hauxe Tomas Etxeandiaren erantzuna:
|
2014
|
|
Ahal izanez gero, grabatu egingo da, gero pertsona bakoitzaren erantzunak idatzi ahal izateko. Honako hauek izan daitezke elkarrizketa osatzen
|
duten
galderak:
|
2015
|
|
Oso zabaldua den ideia du oinarri lan ildo honek, hau da, unibertsoa gaztea zenean eta oso energia altukoprozesuak gertatzen zirenean gaur egungo fisikaren zutabe diren teoria nagusienak, kuantikoa eta erlatibitate orokorra, teoria orokorrago baten bilduta zeudela. Beraz erlatibitate orokorrak azal ditzazkenprozesu kosmologikoen oinarri mikroskopikoa ulertzea lortzen badugu energia altuko teorien bitartez, egun erantzunik ez
|
duten
galderak erantzuteko gai izan gintezke.
|
2017
|
|
Azterketa egiterakoan, galderei egoki erantzun ahal izateko ikasleek izan behar duten ezagutza mailabereizteko, (Swart, 2010) artikuluan proposatutako sailkapena jarraitu genuen: maila altuko (HOqingeleseko Higher Order question etik) eta maila baxuko (LOq ingeleseko Lower Order question etik) ezagutzabehar
|
duten
galderak bereizi genituen.
|