2003
|
|
2 Gizabanako egotziaren edo biktimaren intereserako, epaileak erabaki dezake bilerak publikoak ez izatea; inoiz ere ez da onartuko gizarte komunikabideek adingabearen irudiak lortu edo zabaltzea, ezta hura identifikatzeko balio
|
duten
datuak lortu edo zabaltzea ere.
|
2004
|
|
3 Artikulu honen lehenengo paragrafoan xedatutakoaren arabera, auzitegiak betearazpenaren xedearekin zerikusirik ez
|
duten
datuak jasotzen baditu, behar besteko neurriak hartuko ditu, datuon isil gordea bermatzeko.
|
2006
|
|
Hortaz, sumarioaren sekretuak badirau iraun, baina zenbait helburu betetzeko beharrezkoa den neurrian bakarrik. Halako helburuak dira, kasurako, delituaren aztarnak ez desagertzea, delitua badela egiaztatzen
|
duten
datuak jaso eta horien inbentarioa egitea, eta, halaber, gerogarrenean aurkakotasunean erabili eta zurituko diren osagai guztiak biltzea, ahozko eta jendaurreko epaikera arrakastatsua zenean. Alabaina, gaur egun, hori onartzeak akusazio sistematetan eztabaida solemneak gerta daitezen.
|
2007
|
|
h) Interesdunaren adostasuna: interesdunaren borondate adierazpen aske, zalantzagabe, zehatz eta informatua; adierazpen horren bidez interesdunak adostasuna ematen du bera ukitzen
|
duten
datu pertsonalak tratatzeari dagokionez.
|
|
Diruzaintza Nagusiak baja ofizioz gauzatuko du, lanari, jarduerari edo kasuan kasuko egoerari utzi zaiola dakienean, Laneko eta Gizarte Segurantzako Ikuskatzailetzaren jardueraren ondorioz, Diruzaintza Nagusian bertan, edo erakunde kudeatzaile batean dauden datuengatik edo beste edozein prozedurarengatik. Kotizatzeko betebeharra azkenduko da, Ikuskatzailetzaren jarduera gauzatu den egunetik aurrera, edo Diruzaintza Nagusiak zeinsuan kasuko egoerari utzi zaiola egiaz egunetan jaso inorentzat egindako lanari, beregaineko jarduerari edo katatzen
|
duten
datuak edo agiriak eta egun horretatik aurrera.
|
|
Erregelamendu honen 35 artikuluan xedatutakoak arautuko ditu kotizazioan eragina
|
duten
datu aldaketak.
|
|
Aurreko idatz zatietako jardun eta idatzoharrek ondoreak sortuko dituzte, ikuskatze jarduna gauzatu den egunetik, edo azkentzea, bertan beheratik. Edozelan ere, interesdunek egiazta dezakete egitate horiek beste data bate uztea edo langileen baja egiaztatu
|
duten
datuak nahiz agiriak jaso diren egunean gertatu direla; hori egiaztatuz gero, egitate horiek bidezko ondoreak sortuko dituzte data horretatik aurrera. Bajei dagokienez, kontuan hartuko da erregelamendu honen 35 artikuluaren 2 idatz zatiak xedatutakoa.
|
|
Gizarte Segurantzaren osasun laguntzaren kudeaketan eskumena duten osasun agintariekin egindako hitzarmenen ondorioz, erabaki daiteke agiri bakarra luzatzea, osasun prestazioak emateari buruzko agiria eta erregelamendu honen 22 artikuluko agiria biltzen dituena. Hori erabakiz gero, agiriren antolaketa eta kudeaketarekin zerikusia
|
duten
datuak, datu horiek izango dira aipatu hitzarmenetan ezarritakoak horretan jaso badira osasun laguntza
|
|
Datuak izaera pertsonalekoak izateak ez du esan nahi pertsonaren bizitza pribatuari dagozkionak soilik babesten direnik. Gizabanakoa identifikatzeko balio
|
duten
datu guztiak, bere ideologia, arraza, sexua, ekonomia, etab. identifikatzeko erabil daitezkeen guztiak ere babestu egiten dira. Horrez gain, datuak babesteko eskubidea eta intimitaterako eskubidea beste alderdi bati dagokionez ere bereizten dira:
|
2008
|
|
Erregistratzaile horrek sukurtsala ukitzen
|
duten
datuak bidaliko dizkio merkataritzako erregistratzaile nagusiari.
|
|
Zuzenbidearen ikuspegitik, prozedura berezia erabiltzen da egiaztapena egiteko, likidazio prozedurari begira lokabea dena; prozedura horretan, Administrazioari zenbait ahalmen eratxikitzen zaizkio, eta norbanakoek, berebat, eginbehar zehatzak dituzte. Tributu betebeharpekoaren egoera juridikoa zehaztean, TLOren 29 art.ak ikuskapen eta egiaztapenak jasateko eginbehar orokorra ezartzen du, baita tributu betebeharrarekin zerikusia
|
duten
datuak eta ziurtagiriak Administrazioari emateko eginbeharra ere. Egiaztapen prozeduraren amaierako egintza likidazio prozedurara biltzen da, datu horiekin behin betiko likidazioa burutzeko.
|
|
Azkenik, Konstituzioak lanbide sekretua babesten du, auzitegiei begira (24 art.); hortaz, are arrazoi gogorragoak daude sekretu hori Administrazioari dagokionez babesteko. Sekretu horien menpe sartzen dira, batetik, ondare izaera ez
|
duten
datu pribatuak, baldin eta datuok profesionalen bezeroen ohore eta intimitatea ukitzen badituzte; bestetik, aholkularitza eta defentsa eginkizunak egikaritzean, profesionalek jakin ahal dituzten datu isilpekoak. Haatik, ez daude sekretupean, bezeroaren eta profesionalaren arteko harreman ekonomikoak (ordainsariak?).
|
|
Salaketa publikoa ezin daiteke kokatu Administrazioari laguntzeko eginbeharraren barruan. Pertsona fisiko zein juridikoek egin dezakete salaketa, tributu arau hausteei buruzko edota tributuen aplikazioan garrantzia
|
duten
datu zein egitateak ezagutarazten badituzte. Salatzailea ez da prozeduraren alderdia izango, salatzaileari ez zaio emaitzaren berri emango, bestalde ere, salatzaile horrek ez du parterik izango salatuari ezarritako zehapenean.
|
2012
|
|
3 Artikulu honen ondoreetarako, prozedura zein pertsonaren aurka bideratzen den eta pertsona hori behar bezala zehaztuta gelditu da ebazpen judizialean, nahiz horren zuzeneko identifikazioaren bidez, nahiz egitatea egozten zitzaien antolakunde edo pertsona taldearen barruan identifikazio hori geroago zehazteko aukera ematen
|
duten
datuen bidez.
|