Emaitzak: 3
2014 | ||
Egoerakomunikatiboa kontuan hartzen eta hartzailearen araberako diskurtsoa aukeratzeneta sortzen ere jakin behar dute, eta horretan ere lagunduko die bi diskurtso motahauen prestaketa lanak, eremu eta erregistro formalak direlako unibertsitatearenaeta lan arloarena eta horietan eskarmentu gutxirekin heltzen dira graduko ikasketakegitera. Ahozko diskurtso akademikoen artean, lehen esan bezala, jendaurrekodebatea aukeratu dugu, ahozko genero dialogikoa da, eta izaera plurigestionatuhorrek konplexutasuna ematen dio eztabaidari, ekoizpen eta harrera jarduerakerabili behar ditu eta komunikatzaile bakoitzak, elkarreraginezkoekin batera.Argudiatzen ikasiko dute diskurtso mota honekin, «ikuspuntu bat eraikitzen, hauindartuko | duten arrazoiak ematen, elkarreragiten, hots, besteei entzuten eta haiekesandakoa norberaren diskurtsoan sartzen, eta zalantza egiten» (Plantin, 2004: 124). | |
2019 | ||
Beraz, garatu gabeko motibazio bat bada ere, aurrerantzean motibazio sinbolikoarekin batera hizkuntza hautua bideratzeko eragile izan daitezke bi motibazio hauek. eta en tol Sarmientoren kasuan bezala, eremu erdaldunetan izan dezake bide horrek arrakasta handiagoa. Azken batean, euskaraz kantatzeak gazteleraz egiteak baino plaza gehiagotarako bidea zabaltzen duela ikusarazten baldin badu, horrek hizkuntza hautuan eragina eduki ahal izango du erdal eremuan. horregatik guztiagatik, 2010eko hamarkadako abeslariek euskaraz kantatzerakoan identitatearekin lotura | duten arrazoiak eman dituztela esan daiteke. hala ere, hizkuntza hautu artistiko gisa hartzen duenik bada, eta horrek aldaketa bat ekarri du berarekin. dena den, aurreko belaunaldiekin alderatuz gero, testuinguru euskaldunetako egungo musikarien ezberdintasun nagusiena egindako hautuaren kontzientzia eza litzateke. Jakitun dira euskararen egoera zein den, eta kezka azaltzen dute; badakite aurreko belaunaldietako musikariek euskaraz kantatzeko zein ahalegin egin zuten, eta horrek eurei bidea zabaldu diela badakite. | |
2023 | ||
Horren aldean, bere ustez azken hilabeteetako joera aldaketa eragin | duten arrazoiak eman ditu: «Hobera egin behar zuen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan arrazoi | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arrazoi eman | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |