Emaitzak: 7
2008 | ||
5 Ezagutzaren kudeaketa justifikatzen | duten arrazoiak | |
2009 | ||
Konfiantza eza, bereziki, auzi funtzionalek eta prozedura mailakoek eragiten dute. Agi denez, konfiantza eza eragiten | duten arrazoiei buru egitea lehen eginkizun funtsezko bat da. | |
2012 | ||
Depresioa eragiten | duten arrazoiak kontuan izaten badira, depresioak exogenoak edo endogenoak izan daitezke. Depresio exogenoaren kasuan, kanpo gertaera negatiboek eragiten dute nahastea (adibidez, pertsona batek bere bikotearekin zuen harremana apurtzea). | |
2020 | ||
Hala ere, ez da hori izan eman | duten arrazoi bakarra eta izan da irakasle ikertzaile funtzioetan gaitzeko aurkeztu dela esan duenik. Zentzu horretako erantzunetan, bi ildo nagusi bereiz daitezke. | |
Emakumezkoek eta emakumezkoei hika egiteko ohiturak izan duen beherakadaren atzean egon litezkeen arrazoiak arakatzen ahalegindu gara bai atal teorikoan eta bai gure ikerketaren emaitzen atalean. Orokorrean, nabari da teorian ikusi ditugun autoreek sakontasun gehiagoko analisiak egin izan dituztela gure UZTARO 115, Bilbo, 2020ko urria abendua ikerketako subjektuek baino, baina parean jotzen | duten arrazoiak ere hauteman ditugu. Esate baterako, teorian aipatu dugu transmisioan egon den etena hitanoaren baitako nokako formek izan duten ospe txarrarekin lotu izan dutela zenbait autorek (Echeverria, 2003; Beitia, 2017; Legorburu, 2018). | |
2022 | ||
2008ko krisi ekonomikoa dela eta, Euskal Herrian egondako fenomeno migrante jakina dugu Europar Batasuneko (EB) beste herrialde batzuetara emigratzea. Mugikortasuna bultzatzen | duten arrazoien artean, lana aurkitzeko aukera berriak eta aintzatespen profesional eta sozial hobeak edukitzea daude, nahiz eta mugikortasuna egiteak ez duen beti igurikimen horiek betetzea bermatzen. Euskal Herriko eta Espainiako migrazio mugimendu hori ez da dramatikotzat jotzen, inplikatutako migranteek hezkuntza eta kulturarteko trebetasun handiagoak dituztelako (Elgorriaga, Ibabe eta Arnoso, 2019), eta komunikabide modernoek familiarekin eta lagunekin etengabeko harremana izatea errazten dutelako (Alaminos eta Santacreu, 2010). | |
2023 | ||
Parte hartzaileen ahotsek erakutsi dute Ocean i3 proiektuan enplegagarritasu nerako zehar konpetentzien garapenaren helburua inplizituagoa edo bigarren mailakoa dela. Hala ere, elkarrizketatuak ados daude konpetentzia horiek goi mailako hezkuntzan garatu behar direla, ondorengo irudian agertzen diren bost arrazoiak izanik ikuspegi hori babesten | duten arrazoiak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |