Emaitzak: 7
2008 | ||
Pitzadura horrek okerrera egiten du denborarekin, Segurtasun Nuklearreko Kontseiluak (CSN) onartu duen bezala. Bestalde, Greenpeaceren ekintza babesten duen Ekologistak Martxanek adierazi du “zentraleko arduradunek aurreikusitako inbertsioek ezin | dutela arazo hori inola ere konpondu, horrek lehen mailako berria eraikitzea ekarriko bailuke, hau da, zentral berria eraikitzea”. Haren iritziz, Garoña irekita edukitzeko arrazoi bakarra ekonomikoa da. | |
2009 | ||
Eritasun ezindua Munduko Osasun Erakundearen (OME) arabera, nahaste bipolarra da munduko hamar ezgaitasun kausa nagusietako bat. Eduard Vietak, aipatutako ikerketetan parte hartu duen Bartzelonako Hospital Clinic eko psikiatrak, azpimarratu du gogo aldartearen, pentsamenduaren eta portaeraren bat bateko aldaketek eragiten | dutela arazo hori. “Terapia farmakologiko eraginkorrak izan arren, sintomei bakarrik eragiten diete, eta gaixoaren sendatze funtzionalak beste esku hartze mota bat eskatzen du”. | |
Alemaniarrek, adibidez, ez | dutela arazo hori zehaztu du Azurmendik: –Koloniako eliza batean entzun nuen mezan, hala esan zuen apaizak: | |
2010 | ||
Ibaietako sedimentazioak, era berean, urtegien edukiera errealaren murrizketa handia eragin du, kasu batzuetan %50erainokoa. Presen aldekoek diote Espainian izan diren azken uholde euriteek frogatu dutela azpiegitura horiek garrantzia | dutela arazo hori arintzeko. Ibaien ur goraldien erregulazioan duen eraginari esker, azaltzen dute, kalte material handiak saihestu dira eta herritarrentzako arriskua murriztu da. | |
2012 | ||
Gero eta ur gutxiago dago planetan. NBEk uste du 2025 aldera munduko populazioaren bi herenek jasango | dutela arazo hori. Horri aurre egiteko proposatutako sistemen artean, lainoaren ur kaptadoreak nabarmentzen dira. | |
2021 | ||
Haurren obesitatearen bilakaera gero eta handiagoa da gure herrialdean, eta joera orokorra nabari da munduko ia eskualde guztietan. Munduko Osasun Erakundeak (OME) uste du 380 milioi haur eta nerabek baino gehiagok | dutela arazo hori, eta 41 milioi haur direla 5 urtetik beherakoak, eta datu hori bikoiztu egin daiteke 2025erako, orain arte bezala jarraitzen badute. Zer egin konpontzeko? | |
2023 | ||
Eta, jakina, landu beharra dago baita hezkuntza arloan ere. Halere, uste dugu Hezkuntza Sailak hartutako neurriek ez | dutela arazo hori konpontzen; are gehiago, planteaturiko aldaketa apurrek inpaktu minimoa edukiko dute segregazioan. Eta aipaturiko neurri horiek gauzatzeko ukatu egiten zaigu absolutuki gurasooi gure seme alaben eskolatzeari buruz erabakitzeko eskubidea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dutela | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan arazo | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arazo hori | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |