Emaitzak: 7
2011 | ||
Hori gutxi balitz, elkarrizketatutako zenbait lagunek adierazi | dute talde horri zuzendutako sentsibilizazio eta prebentzio kanpainak ez direla eskuratzen errazak emakumeentzat, ez daudelako egokituta horien baldintzetara, hala nola gaztelaniarekiko duten gabeziara edo bizi duten hauskortasun egoerara. | |
2012 | ||
Menderatze prozesu horrek eragina izan dezan, eta dominazioa gauzatu dadin, jokoan dauden pertsona guztiek zentzu eta jardueren espazio bera partekatu behar dute. Mundu ikuskera horrekin batera, ohitura, aldez aurreko jarrera eta erresistentzia multzo jakin bat osatzen da, zeinekin besteekiko indarkeria eragiten den; pairatzen dutenek berberek ere sistema sinboliko bat osatzen | dute taldearen barnean, zeinaren arabera indarkeria naturalizatu egiten den. Fenomeno horri izena ematen dio «indarkeria sinbolikoaren» kontzeptuak: | |
edukiak «oso fidagarriak dira» (Itxaro Zubillaga). Horren harira, bildutakoek uste | dute taldeak lantzen duen informazioa izatea, besteak beste, gertu gertukoa eta, ondorioz, egiaztagarria, lagundu egiten duela emaitzen zuzentasunean. | |
2014 | ||
Aurrekoaren arrazoia hauxe da: gutxietsita (estigmatizaturik) daudelako sentimendua | dute taldeok, eta ez dira gizarteak baloratutako domeinuetan engaiatzen; izan ere, porrotaren beldur dira, bai eta haiei buruzko estereotipazioa egiaztatzearen beldur ere (Mamontoff, 2010, 2011). | |
2017 | ||
Latinoamerikako populazioa aztertzean ikusten da gizonen eta emakumeen baldintzak parekoak eta positiboagoak direla. Gehienek oinarrizko beharrak asetuak dituzte, babesa jasotzen dute eta kontaktua | dute talde desberdinekin, ez dute diskriminaziorik hautematen eta bertako gizartearekin identifikatzen dira, batez ere emakumeak. | |
2022 | ||
Era berean, gure emaitzek agerian uzten | dute taldean jokabide berritzailea sustatzeko ekintzen plangintzak duen garrantzia. Ekintzen plangintza informazioa bilatuz eta ondoren transmitituz osatzen da; informazio hori partekatzea beharrezkoa da helburu komunak eta hauek inplementatzeko estrategia egokia sortu ahal izateko. | |
Familia. Hauek ere ez | dute talde homogeneorik osatzen, askotariko taldeetan antolatuta agertzen direlako, baina giro ideologiko orokorra baldintzatzeko adina dinamismo erakusten dute. Gainera, azken 15 urteetan, herrigintza estatugileeuskaldunak utzitako hutsunea bete dute," herrigintza" eurekin identifikatzeraino ia esklusiboki. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan talde | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan talde desberdin | 1 (0,01) |
ukan talde homogeneo | 1 (0,01) |
ukan talde landu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |