2001
|
|
Edonola ere, bost urteko bizitzan bide luzea egin
|
dute
programa horiek.
|
2002
|
|
Gazte jendearen lanabes peto petoa izatetik, lanerako tresna apropos ere izan daitezkeela frogatu
|
dute
programa horiek.
|
2007
|
|
Egiaztatu ahal izan denez, herrialde garatuetan, haur eta nerabeek egunean bi telebista ordu edo gehiago ikusten dituzte, batez beste, eta denboraren %90 entretenimendu programetan eta programa orokorretan ematen dute. Ikertzaileek iradokitzen
|
dute
programa horiek irakaskuntza arazoei lagun diezaieketela, etxeko lanak egiten eta irakurtzen eman litzatekeen denbora lapurtzen dutelako, adimen ahalegin txikia eskatzen dutelako, arreta arazoak sortzen dituztelako eta eskolarekiko interesik eza areagotzen dutelako. 14 urtetik beherako haurretan ere egon dira aurreko ikasketak, bereziki 2004koan, eta antzeko ondorioak atera dituzte, baina nerabeetan hori da lehen eta ondoriorik handienetako bat.
|
2009
|
|
Web orrietatik funtzionatzen duten irakurgailuekin alderatuta, desabantaila handi samarra
|
dute
programa horiek: gure ordenagailuan ari garenean soilik irakur ditzakegu feed ak, eta hori oztopo izan daiteke.
|
2010
|
|
Nahiz eta mugikorretarako aplikazioen lasterbidean terminaltelefonikotik sartzen den, oro har, sistema eragilean lehenetsitako zuzeneko sarbide baten bidez, azken hilabeteetan, “smartphone” sistemetarako sistema eragile diren teknologia enpresa nagusien joera izan da web ean duten aplikazioen eskaintza iraultzea, nabigatzaile batetik erraz eta deskargatzeko moduan. Erabiltzaileek beste modu bat dute aplikazioetan sartzeko eta bilatzaileen bidez errazago aurkitzeko Horrela, erabiltzaileek beste modu bat
|
dute
programa horietara iristeko eta bilatzaileen bidez zuhurtasuna errazteko, haien edukia indizatzean. Erabiltzaile asko erosoago sentitzen dira aplikazio horiek ordenagailu batetik aurkituz gero terminaletik bertatik baino, plataforma horietan dagoen eskaintza handiegia dela eta:
|
2011
|
|
Osasuna, elikadura, sukaldaritza eta horiekin lotutako alderdiak (elikagaiak erosi eta kontserbatzea, etab.).), ariketa, jarrera, motibazioa, terapia alternatiboen eginkizuna (yoga, estresa tratatzeko beste modu batzuk…) eta beste hezkuntza gai batzuk dira esku hartzearen ildo nagusia, eta eztabaidan jartzen dira. Oro har, coaching aren antzeko ikuspegitik aztertzen
|
dute
programa horiek gehiegizko pisuaren gaia. Horietan, parte hartzaileek hainbat aditu talderen aholkularitza eta aholkua jasotzen dute (dietista nutrizionistak, entrenatzaile pertsonalak, medikuak eta abar). helburuak lortzeko.
|
2012
|
|
Ikasleak “sarbide pasaporte oso bat jasotzen du kultura berri bat aurkitu eta aztertzeko”. Aurten 13.000 gazte inguruk izango
|
dute
programa horietan parte hartzeko aukera. Esperientzia honetako parte hartzaileak eskoletara joaten diren bitartean hartzen dituzten familiekin bizi dira.
|
2016
|
|
haurdunaldian, amagandiko edoskitzaroan, Pediatriako Espainiako Elkartean eta haurren artean hortz higienea bultzatzeko. Apps, osasun paziente eta profesionalentzat tresna erabilgarria App gehienak ongizatean oinarritzen diren arren, osasun profesionalek eta elkarte zientifikoek gero eta interes handiagoa
|
dute
programa horiekiko, batez ere, gaixotasun kronikoen kontrolari eta tratamenduari dagokienez. Baina kontuan izan behar da, balio erantsia duten arren, inoiz ez dutela ordezten osasunaren arloko profesionalen zeregina.
|