Emaitzak: 6
2020 | ||
Programaren fase bakoitzean mentoreek txosten bat igortzen dute; bertan, balorazioa positiboa edo negatiboa izan den adieraziz. Fase guztietan balorazio positiboa jasoz gero, 8 ECTS kredituko ziurtagiria jasotzen | dute parte hartzaileek. | |
Galde sortako itemeko erantzun itxien artean emandako aukera bat" nokaren prestigio txarra" izan zen eta parte hartzaileen% 13,6k aukeratu zuen erantzun hori, baina galdera irekietan ere beste 36 erantzunetan esaten da nokaren prestigio txarra dela bere beherakadaren arrazoia. Noka hitz egitea errespetu faltarekin lotu izan dela aipatu | dute parte hartzaile batzuek, esate baterako erantzun honetan: | |
Noka hitz egitea zakartzat edo itsusitzat hartu izan dela esan | dute parte hartzaile batzuek: | |
2021 | ||
Artearen, adierazpen kulturalaren eta dimentsio politikoaren arteko harremanaz hausnartu | dute parte hartzaileek. Beren sormen lanetan, modu zuzenagoan edo zeharkakoagoan, edo esplizituago edo inplizituago, egiten dituzten adierazpen kulturalak (bizitzan eta egunerokotasunean hartzen dituzten beste hainbat erabaki bezala) dimentsio politikoek eta ideologikoek zeharkatzen dituzte (posizionamendu politikoa, n= 13;% 100). | |
2023 | ||
Ikasle bakoitzak erronka erreal bati erantzun behar izan baitio profesional bat izango bailitzan, gainera, batzuek gizarte eragileekin praktikak egiteko aukera izan dute eta baita soldatapeko lana egiteko ere. Honenbestez, esperientzia profesionalean eragina izan duela uste | dute parte hartzaileek. | |
Emaitzetan ikus daitekeenez, Ocean I3 proiektuan testuinguru errealak ahalbidetzeari esker, arazo errealei erantzuna emateko saiakera egiten da benetako gizarte eragileekin lan eginez eta, horrela, konpetentziak garatuz, testuinguru eleaniztun eta diziplinartekoan. Honenbestez, Jelonek eta Urbaniec (2019) autoreek azpimarratzen dituzten lan merkatuan jarduteko beharrezkoak diren jasangarritasunerako zehar konpetentziak garatzen direla pentsatzen | dute parte hartzaileek, hala nola konpetentzia sistemikoa, konpetentzia normatiboa, konpetentzia estrategikoa, pertsonen arteko konpetentzia, aniztasuna eta dizipli nartekotasunaren konpetentzia eta aurrea hartzeko konpetentzia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan parte | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan parte hartzaile | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |