Emaitzak: 4
2002 | ||
Horregatik, Unicef en ustez abian jarri behar den premiazko neurrietako bat hezkuntzan inbertitzeko beharra da. Oro har, 120 milioi haurrek ez | dute lehen mailako ikasketarik jasotzen; horietatik %53 neskak dira. Nahiz eta, Unicef en arabera, aurrerapenak lortu diren, adin txikikoen egoerak datu izugarriak ematen ditu mundu osoan: | |
2009 | ||
Bestalde, WWF/ Adenak dio aurreko hamarkadan baso naturalak suntsitu zirela, nekazaritza eta baso landaketetan eraldatzeko, urtean 16,1 milioi hektareako erritmoan, eremu tropikaletan %94 World Watcheko arduradunek gogorarazten dute, halaber, eskualde tropikal lehorretan egurraren kontsumoak eragin handia duela. Zuraren presioaz gain, gizakiak zuzenean edo zeharka eragindako mehatxuek arriskuan jartzen | dute lehen mailako basoen etorkizuna: meatze eta petrolio ustiapenak, urtegien eta errepideen eraikuntza, nekazaritza eta abeltzaintza hedapena, espezie inbaditzaileak, baso suteak, agroerregaietarako laboreak, ekosistemen zatiketa eta airearen kutsadura. | |
“Gero eta seguruagoak dira estaldura modulu batzuk bakarrik kontratatzeko eta benetan behar diren zerbitzuak ordaintzeko” Bezeroaren egoeraren, bizi den eremu geografikoaren edo medikuntza publikoaz duen pertzepzioaren araberakoa da, besteak beste. Erabiltzaile batzuek uste | dute lehen mailako laguntza ondo estalia dutela, herri txikietan bizi direlako, eta herri horietan mediku orokorrarekiko hurbiltasun handia dagoelako eta, beraz, espezialistak eta ospitaleratzea besterik ez dutelako nahi. Beste batzuek kontrakoa pentsa dezakete. | |
2022 | ||
“Horiek garatzeko, zenbait faktore genetiko eta ingurumen faktore konbinatzen dituen jarrera izan behar da”, dio Ana Camachok, SENEPeko lehendakariak. Gaur egungo azterketek 10 aldiz lehentasun handiagoa ezartzen | dute lehen mailako senideen artean; ingurumen faktoreetan, berriz, eragin autoimmunea, neurobiologikoa eta psikologikoa aipatzen dira. Tikak fonikoak eta motorrak artikuluan azaltzen dugun moduan Tikak dituzten haurrak, eta haurtzaroko sintoma eta nahaste espezifiko eta isolatu gisa sor daitezke, nahiz eta beste nahaste batzuetan ere ager daitezkeen, hala nola, arreta defizitak eta hiperaktibitateak eragindako asaldura duten haur hiperaktiboetan (TDAH), nahaste obsesibo konpultsiboa (TOC), espektro autistaren nahastea edo Tourette ren sindromea (IT). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lehen | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lehen maila | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |