Emaitzak: 6
2008 | ||
Guztiak ereduan zebiltzan baina bi aldagai nagusik ezberdintzen zituzten: hauetako 12k euskara | dute lehen hizkuntza eta familiako hizkuntza nagusia eta, besteek, ordea, gaztelania. Gainera, 3 hizkuntza adin ezberdinetan hasi ziren ikasten; hauetariko 12 bost urterekin hasi ziren ingelesa ikasten eta beste 12ak zortzi urterekin. | |
2011 | ||
% 53,1 eta% 56, hurrenez hurren. Guraso gehienek euskara izan | dute lehen hizkuntzatzat: aiten% 57,9k eta% 68,4k, hurrenez hurren, eta amen% 66,9k eta% 75ek, hurrenez hurren. | |
2016 | ||
Hala ere, politika sozialari erreparatuta, ikuspuntua berria da populazioaren atal batzuei bideratuta daudelako bakarrik, ez | dute lehen zuten desmerkantilizazio boterea, hau da, herritarrak merkatuaren bidegabekerietatik babesteko ahalmena. Horrez gain, estrategia horrek eduki ditzakeen emaitza positiboak epe luzean bakarrik ikus daitezke. | |
Enpresa baten inbertsioetatik gizartera itzultzen den dirua kalkulatzeak ere enpresa batek sortzen duen balioa neurtzea ahalbidetzen du. Tasubinsa eta Grupo Gureak enpresek, Nafarroako Enplegu Zentroen Elkartearen (Acemna) laguntzaz, SROI (Social Return on Investments) metodologia praktikan jarri | dute lehen aldiz. Metodologia horren bidez, gizarte integrazioa ardatz duten bi enpresa horiek beren inpaktu orokorra neurtu nahi izan dute; soziala, laborala nahiz ekonomikoa. | |
2020 | ||
Halaxe, Llobet eta Valls-ek (2003) ere, ondarearen ikasketa dela-eta, beharrezkotzat jotzen | dute Lehen Hezkuntzako haurrek ingurunearekin harreman zuzenak izatea, horren bitartez beren formazioarekin lotuta bi helburu garrantzitsu lortu ahal izateko: (1) iraganaren eta orainaren ezagutza, eta (2) ondarearekin loturiko lekukoak baloratzea. | |
2023 | ||
Ezin dugu ahaztu gaztetxo horien guztien hastapen politikoak adin goiztiarretan gertatu direla, identitatea eta subjektibotasuna osatzeko erabakigarriak diren urteetan. Hala, taldean integratzeko eta onartuak izateko grinak, batetik, eta ideologiazko nahiz emoziozko identifikazioak, bestetik, oztopatu egin | dute lehen urteetan haien gaitasun kritikoa edo disidentea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lehen | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lehen hizkuntza | 1 (0,01) |
ukan lehen ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |