Emaitzak: 5
2001 | ||
Euskararen hizkuntz komunitatearen eraketan eraikitako tresnak komunitatean bertan daukate iraun ahal izateko bermerik eraginkorrena. Hala ere, euskaraz" normaltasunez" diharduten erakunde, elkarte eta ekimen pribatuek ez | dute jarduera errazik eta ez dirudi erraztuko zaienik ere. Abiatuta dauden proiektuak mantsoago garatu behar izango dira, proiektu berriak abiatzea nekosoagoa izango da eta, oroha r, jardueran jarriko zaizkion oztopoak direla eta, normalkuntzaren abiada moteldu egingo da. | |
2002 | ||
Asentamendu horiek herrialde garatu bati dagozkion erosotasun guztiak dituzte. Aitzitik, eskualde horietan bizi direnpalestinarrek ez dute inolako estatu mailako zerbitzurik, ezin | dute jarduera ekonomiko arruntik egin eta, jakina, ez dute botoa emateko eskubiderik4 Emaitza argi dago: miseria eta sumindura injustiziaren aurrean. | |
2010 | ||
Izan ere, Platonen eta Aristotelesen garaian jakituria hausnarketa kontenplatibo eta teoretikoarekin loturik zegoen; garai helenistikoan, berriz, jakituria bizimodu zuzenarekin lotuko da. Eskola guztiek antzeko eran ulertuko | dute jarduera filosofikoaren zeregina; izan ere, denen ustez filosofiaren helburua arimaren bakea lortzea izan behar da; filosofiaren zeregina, beraz, terapeutikoa da, eta bizitza arruntak dakartzan mota guztietako kezkak eta sufrimenduak arintzeko baliabidea izan behar da. Argi adierazten du Epikuro filosofo hedonistak: | |
2021 | ||
Batetik, norbanakoari dagokionez, esperientzia aktibista, hau da, dagoen errealitatearen irakurketa kritikoa egiteko eta errealitate berriak eraikitzeko gaitasuna sortzen dituen jarduera, berez, jarduera kognitiboa da, batik bat instituzionalki gutxi araututako esparruetan. Bestetik, gizarteari dagokionez, testuinguru soziopolitiko partikularreko aukerek modu erabakigarrian baldintzatzen | dute jarduera horretarako baliabideak eskuratzea. Horregatik, uste dugu bi faktore horien eragina kontuan hartu behar dela herritartasun praktika berrien sorreraren azterketan, egiturazko beste baliabide batzuen maila berean. | |
Aitzitik, pixkanaka indibidualizatutako kultura testuinguru batean, nagusiki kontraboterea, autonomia eta kontrola garatzeko aukera duten guneetan sustraitzen da horien parte hartze politikoa. Izan ere, gazteek beren burujabetza gauza dezaketen esparruetara zuzentzen | dute jarduera; eremu horietan espazio sozial eta bizimodu alternatiboak eraikitzen saiatzen dira. Hori dela eta, egiten duten herritartasunaren eraikuntza funtsezko balio batzuen aldarrikapenean oinarritzen da, hain zuzen ere, autonomian eta burujabetzan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Jakin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan jarduera | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan jarduera ekonomiko | 1 (0,01) |
ukan jarduera erraz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |