Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2013
‎Iaz, azokaren lehenengo eguna jai eguna izanik, ezin izan zuten egun hau antolatu. Aurten, azokako standetan bisitaldia egiteaz gainera, edukiz betetako programazioa aurkituko dute ikasleek azokako gune guztietan. Antolatzaileek azaldu dutenez, ikastetxeen aldetik erantzun “oso ona” izan dute.
‎Aurreratu dute 40 ikastetxek baino gehiagok eman dutela izena, nahiz eta, 22rentzako lekua izan. Guztira, 950 gaztek parte hartuko dute Ikasleen eguneko ekintzaren batean.
‎Talde lana egin dute ikasleek, eta kanpainarekin dibertitu ere egin direla azaldu dute. Ritxar Garcia Jauregi tutoreak eta eskolako Agenda 21eko koordinatzaileak ere pozik jaso du saria.
2014
‎Ahotsenea, sortzaileen plaza, barru barrutik ezagutzeko aukera izango dute ikasleek, eta bertan parte hartuko duten sortzaile bi elkarrizketatzeko tartea izango dute: Revolta Permanent musika taldea eta John Andueza idazlea.
‎Areto Nagusian, hitzaren plazan, Fernando Morillo idazlearen eskutik editoreek liburu baten argitalpenaren abenturan zer lan egiten duten ezagutuko dute ikasleek.
‎Haur eta gurasoentzako Saguganbara gunea ere kudeatzen duen Berbaro elkarteak, 30 saiotik gora antolatu ditu egun horretarako. 36 ikastetxetako 1.170 ikaslek hartuko dute Ikasle Eguneko tailerretan parte.
2016
‎" Nire asmoa komikiak edo narrazio grafikoak dituen tresnekin jolastea izango da, horrek erabiltzen ikastea", esan du iurretarrak. Praktika egingo dute ikasleek. " Aldizkari ugari eramango ditut, eta collage moduan planteatuko dut tailerra", dio Aiartzaguenak.
‎Antolatzaileek azaldu dutenez, Ikasleen Eguna laneguna izan beharrak eragin du Azokaren data aurreratzea. Aurreratu dutenez, gainera, inoizko izen emate kopuru handiena izan dute Ikasle Egunerako, aurten: 6000 ikaslek egingo dute, abenduaren 2an, Durangoko Azokara bisita.
2018
‎2014an sortutako Gallanda proiektuaren jarraipena da, Ana Barturen ikastetxeko ordezkariak azaldu duenez. Proiektu hura “hobetzen” lan egin dute ikasleek.
‎Barturenen berbetan, “ikasleek erronken bitartez lan egitea da proiektuaren helburua, eta arlo desberdinen arteko erlazioa erakustea”. Lantaldean ikasten dute ikasleek. “Helburu, proiektu edota erronka bat jartzen zaie, eta hori lortu behar dute elkarregaz lan eginez, euren trebetasuna eta abileziak erabilita”, adierazi du Barturenek.
2020
‎Ikasleek beraiek Boc' n Roll zorroak egin zituzten ikasgelan, eta egunerokotasunerako oso baliagarriak zirela ikusi zuten. “Oso ondo etorriko dira eta guztiok erabiltzen baditugu milaka kilo plastiko aurreztuko ditugu, proposamen paregabea da", azaldu dute ikasleek.
2023
‎" Batzuek fruta eta patatak pisatzen dituzte, eta beste batzuk arrautzak banatzeaz arduratzen dira, adibidez", azaldu du Estibaliz Zurikarai elkarteko boluntario eta presidenteak. Elkartean pozik hartu dute ikasleen parte hartzea. " Beste lan erritmo bat da, baina oso ondo gaude.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia