Emaitzak: 6
2010 | ||
Kontuan hartu behar da, Cohen-en arabera, aldakortasunaren% 10 baino gutxiago azaltzen duten eraginek tamaina txikia dutela,% 25en inguruan azaltzen dutenek tamaina ertaina dutela eta% 40ren inguruan azaltzen dutenek tamaina handia dutela. Bertsio laburraren emaitzetan, mutikoek eta neskatoek ulertzen | dute hitz kopuru antzekoa (F (1,462)= 0,13; p= 0,14). Beraz, aldagai honetan ez da kontuan hartzekoa generoaren eragina. | |
Aztertzeko zer erlazio dagoen hitz konbinazioaren (zeinetan neurtzen den haurrek zenbatean konbinatzen dituzten hitzak hiru aukeraren arabera: oraindik ez, batzuetan edo sarritan) eta generoaren artean, kontingentzia taulak erabili ziren, eta erlazioa esanguratsua izan zen, bai bertsio luzean(? 2= 6,14, a.g.= 2, p< 0,05) baita laburrean ere(? 2= 7,18, a.g.= 2, p< 0,05); kasu bietan neskatoek joera azaltzen | dute hitzak gehiago konbinatzeko (ikusi 8 taula). Dena den, analisiak errepikatzean adin tarte bakoitzean, ez zen erlazioa esanguratsua izan. | |
2015 | ||
Biktimek indarkeria jasan gabekoek baino hizketa behar handiagoa izan dute, eta haiek baino gehiago jorratu dute indarkeriaren gaia. Ideologia kontuan harturik, ezkertiarrek, zentrokoek eta eskuindarrek baino gehiago sentitu | dute hitz egiteko premia eta hizketa maila altuagoa izan dute. | |
Izan ere, IGBko emakumezkoak pasiboak dira, ez | dute hitz egiten, Bestea dira, edo ama/ amona onbera edo maite edo puta itxurako izaki sexualizatua. Izena eta istorioren bat duten emakumezkoak, ez dira Sarrionandiak sortuak, mitologiatik eratorriak dira eta dakigun bezala, pertsonaia mitologiko horiek, errepikatzearen eta erabiltzearen poderioz estereotipo gisa funtzionatzen dute (Gobulov, 2012: | |
2021 | ||
Ni, adibidez, eee Gasteizen, eeee, eske ezin dut hitz egin inorekin euskeraz ze nire gurasoek ez dakite, ta nere lagunak joan dira kanpora ikastera ta orduan ha ez dute erabiltzen eta galdu | dute hitz egiteko joera ta fazilidadea edo. (Ikasle 6, Erd Ele, Gasteiz, E) | |
Nire gurasoak adibidez ez | dute hitz egiten euskara eta azken finean baaa, e ohitura dut nire lagunekin gazteleraz hitz egiteko, orduan ez naiz orain hasiko euskaraz hitz egiten, azken finean, eske ez.. ez dut ezer hitz egiten euskeraz; bakarrik unibertsitatean, eta batzuekin. (Ikasle 7, Erd Ele, Gasteiz, E) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |