Emaitzak: 6
2009 | ||
Ondoren, bakoitzak bere esperientzian oinarrituta hitz egin du. Alde horretatik, saioko arduradunek argi utzi nahi | dute helburua ez dela azterketa soziologiko bat egitea. | |
2013 | ||
Roberto Jimenezek une oro dio aldaketa nahi duela, baina hor ez dela EH Bildu egongo», dio Asun Fernandez Garaialdek. Bakartxo Ruizen arabera, koalizioan argi | dute helburua ez dela botere aldaketa huts bat, baizik eta Nafarroak «aldaketa sakona» behar duela, eta horretarako prest dagoen «edonorekin lan egitea». «Buru belarri egiten ari gara, erantzukizunez». | |
2019 | ||
Bere ikerketaren arabera, ezberdintasunez hitz egiteak elkartu egiten du, ez adostasuna lortzen delako, baizik eta ezberdintasunean ere, elkarren arteko onarpen eta errespetua handitzea lortzen delako. Horrela, aipatzen | dute helburua ez dela ezberdintasun horiek zuzentzea, ezberdintasun horiek aukera bilakatzea baizik, norbere pentsamendu automatikoak eta jada ezarriak datozen normatiboak zalantzan jarriz. Bide batez, ezezaguna edo ezberdina den pertsonaren aurrean irekitzen da norbera, eta hori mehatxu bezala ikustetik aukera bezala ikustera pasa daiteke. | |
2020 | ||
«Gu mundu guztiarekin sartzen gara», adierazi dute @trapnaldo Bilbotarrek argi utzi nahi izan | dute helburua ez dela inondik inora iraintzea, Euskal Herriko egoeraz barre egitea baizik. @mc.eto kontuko memegileek ere jakinarazi dute umorea dela haien helburua, eta memeei ematen zaien garrantzia gehiegizkoa izan daitekeela: | |
2021 | ||
Bakotxak manera berezi bat aitzinatzen du, bainan helburua ez da beti aitzinean ezarria, edo helburu faltsu batek du zuzendaritza hartzen. Agertzen diren inkoherentziak eta ondorio txarrak jendeen bizian, erakusten | dute helburua ez zela gizartearen errespetua eta manerak ez direla jendetasunezkoak. Zenbat emazte eta gizon, adin hoberenean, leher eginak, lanean hertsatuak, jestu guziak ebaluatuak, denbora gutiz lana egin behar eta lan ona ezin egin. | |
2023 | ||
Jardun Antzerki Eskolako 8 eta 12 urte bitarteko 25 ikaslek eurek sortutako bi antzezlan interpretatuko dituzte arratsaldean Seminarixoan; Jardunek eta irakasleek argi utzi | dute helburua ez dela bukaerako lana, baizik eta prozesu osoan ikastea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan helburu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan helburu ez | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |