Emaitzak: 5
2004 | ||
Hala ere, A ereduko umeen aita amek proposamenarekin ados egotera baldintzatu zuen Jaurlaritzak egitasmoa gauzatzea. Ezezkoa emateaz gain," Hezkuntza Sailak ideia behin betiko bazter dezan eskatzeko", komisioa sortuko | dute guraso horiek. Hauen ustez, hezkuntza arduradunen" prebisio faltak" eragin ditu, gaur egun, ereduan eta 2 urteko haurrekin dauden toki arazoak. | |
2010 | ||
Horren guztiaren oinarrian dagoena ez da ingeles hizkuntzarekiko zaletasun anglofilo neurrigabea, oso bestelako mekanismo soziala baizik. Etorkizuneko gizartean ingelesa beharrezkoa (edo oso komenigarria) izango dela uste | dute guraso horiek, eta beren seme alabak begiz jotako etorkizun horretarako ahalik eta ongien ekipatzen saiatzen dira. Mekanismo horren parekoak (xede hizkuntza euskara izanik) bere pisua izan du EAEn, ene ustez, mende laurden honetan. | |
2013 | ||
Jarrera horrek are zailtasun gehiago dakartza gurasoentzat. Une horretan parte hartzen duten profesionalen keinuak eta hitzak gogoratzeko, urte batzuk igaro ere egin daitezke, eta oso eragin handia | dute guraso horietan eta inguruan; beraz, beharrezkoa da zer esan edo egin jakitea, duin ez patologikoa bultzatzeko. Alba Payàs psikoterapeutak adierazi du «ospitaleek heriotza horiek gurasoekiko duten eragina gutxitzeko joera dutela». | |
2017 | ||
Identitatea eta hizkuntza hautua euskal identitatearekiko atxikimendua seme alabak euskaraz heztearen erabakiaren atzean dago, kontakizunetan biziki presente dago. alabaina, euskal nortasun horrekiko identifikazioa heterogeneoa da, batzuentzat erdigune da eta bertzeentzat gehigarri. Funtsean, euskara eta euskal kultura jarraitzearen aldeko borondatearekin bat egiten | dute guraso horiek, eta engaiamendu horren emaitza da euskarazko irakaskuntzaren aldeko hautua. arestian aipaturiko identitate performatiboren ildotik, hizkuntza aukeratzen eta ikasten ahal da, eta aukera eta jardun horrek egiten gaitu nor. azken buruan, gurasoen hautua lotua dago komunitate (linguistiko) arekin eta bere balioekin bat egiteko eta bertakotzeko nahiarekin.... | |
Jaiotzetik bertatik hizkuntzaren bitartez sozializatzen gara eta kultura barneratzen dugu. baina hizkuntza hautatu eta ikasten ahal dugu bizitzan zehar, eta, beraz, hizkuntzak berezkoaren eta ikasitakoaren arteko muga gainditzen du (urla, 2012: 67). beraz, hizkuntza identitate esentzialista baten logika baino, identitate performatibo batena bere egiten | dute guraso horiek, bizitzan zehar eraiki eta eskuratzen ahal dena (hernández 2007: 448; kasares 2014: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan guraso | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan guraso horiek | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |