Emaitzak: 4
2008 | ||
Ikasleek irakasgai desberdinetan espezializatutako irakasleen aholkularitza eta laguntza dute. Baina arreta galarazteko elementu horiek saihesteaz gain, ordutegi eta diziplina zorrotzen bidez, udako barnetegietan ikasleek behar den laguntza akademikoa aurkitzen | dute eskola porrota eragin ahal izan duten ikasteko zailtasunak edo zailtasun kognitiboak gainditzeko. Izan ere, barnetegi horien helburua ez da ikasleak gainditu dituen irakasgaiak gainditzea soilik," ikasleek ikasteko behar diren teknikak eta ohiturak har ditzaten nahi dugu, behin kanpoan, beren prestakuntzarekin jarraitzeko gai izan daitezen", adierazi dute Sigüenzako Sagrada Familia Eskolak (SAFA), Guadalajaran, 52 urte baitaramatza Espainiako geografiako 100 ikastaro horiek ematen. | |
2010 | ||
Baina infradiagnostikoa handia da oraindik, eta kasu ezagunak baino arazo gehiago dago ikaskuntzan diagnostikatu gabe. Hori gertatzen denean, kaltetuek arrisku handia | dute eskolan porrot egiteko eta, TDAHen kasuan, mendekotasun jarreretan erortzeko, bai eta familian eta lanean ezegonkortasuna izateko ere. Oinarri neurobiologikoa Gaur egungo ezagutza zientifikoek erakutsi dutenez, ezin zaie “gandule” esan haur horiei; aitzitik, zergatik ez diren saiatzen eta zergatik ez dauden motibatuta bilatu behar da. | |
2012 | ||
Biek diotenez, “eskola porrotari aurrea hartzeko, onartu behar da aldea ez dela ezgaitasunaren berdina”, eta azpimarratu dute “eskola porrota ikuspegi globaletik hartu behar dela kontuan”. Escamilla eta Gamazo doktoreek adierazi | dute eskola porrotaren terminoa “ez dagoela argi eta garbi definituta”; izan ere, “estatistikek adierazten dute lehen edo bigarren hezkuntzako ikasketak amaitu ezin dituzten haurren ehunekoa dela”. Baina, egia esan, liburuaren lehen kapituluan Nafarroako Unibertsitateko Hezkuntza Fakultateko irakasle Charo Repárazek azaltzen duenez, “hezkuntza porrotaz hitz egin litzateke, eskolaz kanpoko porrotaz, ikasleari, familiari, eskolari eta gizarteari eragiten dion zerbait bezala”. | |
Antonio Jiménez Alonso Gurasoak eskola porrotaren aurrean Gurasoek ez dakite beti seme alaben etenaldiaren aurrean erreakzionatzen. Gehiegi edo gutxiegi izateagatik, gaizki erantzuten | dute eskola porrotaren aurrean edo nahastu egiten dute. Gerta daiteke seme alabek ikaskuntza nahaste bat izatea, eta hori konponduz gero, ikasketen arrakasta bermatuko litzateke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eskola | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eskola porrot | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |