Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2007
‎Urtean bitan biltzen dira eta helburuak jartzen dituzte. Jendea bere arduradunarekin hitz egiteko biltzen da baina ez dute eguneroko lanaz hitz egiten.Enpresa proiektuaren proiekzioaz baizik.
‎Emakumeak, egoera okerrenean Iraupen luzeko zainketen guztizko gastua zailagoa da emakumeen kasuan gizonen kasuan baino. Izan ere, emakumeek minusbaliotasun tasa handiagoa dute eta mendekotasun handiagoa dute eguneroko lanak egiteko. Hala ere, argitu behar da ezen, gizonei dagokienez, emakumeek zailtasun txikiagoak dituztela, eta haien bizitza luzera handiak denboran arreta handiagoa eskatzen duela.
2010
‎• Gure ikasleek hizkuntza konpetentziak lantzeari buruz dituzten aurreiritziak eta sinesmenak aldatu beharra ikusten dugu; izan ere, gehienentzat, hizkuntza lanketa ez doa lanketa gramatikaletik baino askoz haratago eta nekez ulertzen dute eguneroko lanerako testugintzaren eta hizkuntza pragmatikaren bidez hizkuntza konpetentziak lantzen ari direnik. Beraz, gure hizkuntza didaktikaren imaginarioa bateratzea lehentasuntzat dugu, eta ez bakarrik ikasleekiko ditugun aldeak adosteko, baita irakasleon artean ditugun aldeak adosteko ere.
‎“Loatzo musika eskolako irakasleak aipatu nahi nituzke. Klaseak emateko kilometro asko egin dituzte herriz herri; deseroso aritu behar izan dute eguneroko lanean, baina apustua egin dute gurekin batera eta horregatik txalo batzuk eskatu nahi genituzke. Bestetik, Loatzo musika eskolako ikasleak zoriondu nahi ditugu, ikasitakoak gure herriko etxe eta kaleetan zabal ditzatela eskatuz”.
2013
‎«Egunerokotasunarekin lotuak dira, azkarrak», diote. Bi astean behin dute eguneroko lanaren zurrunbilotik at beste elkarrizketa motak garatzeko aukera, «sakon, luze, eta lasai». Gaztañagaren aurretik Alaia Martin bertsolaria eta Naroa Iturri kazetaria hartu zituzten irratian.
2018
‎Finlandiako ikastetxe guztiak elkarren antzekoak direla esaten da, eta guztiek egiten dute eguneroko lana baliabide ekonomiko antzekoekin, baina noski, salbuespenak ere badaude. %100ean pribatuak diren ikastetxe gutxi batzuk izan, badira, eta estatuak ez du parte hartzen horien finantzazioan.
2019
‎Nolakoa izan da Udal Gobernuaren azken urteetako lana. Ez dute eguneroko lanik egin eta antolakuntza falta izan da. Horrek ondorio zuzenak ditu udaletxean; hain zuzen, proiekturik ez egotea edota proiektuek aurrera ez egitea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia