Emaitzak: 7
2007 | ||
Urtean bitan biltzen dira eta helburuak jartzen dituzte. Jendea bere arduradunarekin hitz egiteko biltzen da baina ez | dute eguneroko lanaz hitz egiten.Enpresa proiektuaren proiekzioaz baizik. | |
Emakumeak, egoera okerrenean Iraupen luzeko zainketen guztizko gastua zailagoa da emakumeen kasuan gizonen kasuan baino. Izan ere, emakumeek minusbaliotasun tasa handiagoa dute eta mendekotasun handiagoa | dute eguneroko lanak egiteko. Hala ere, argitu behar da ezen, gizonei dagokienez, emakumeek zailtasun txikiagoak dituztela, eta haien bizitza luzera handiak denboran arreta handiagoa eskatzen duela. | |
2010 | ||
• Gure ikasleek hizkuntza konpetentziak lantzeari buruz dituzten aurreiritziak eta sinesmenak aldatu beharra ikusten dugu; izan ere, gehienentzat, hizkuntza lanketa ez doa lanketa gramatikaletik baino askoz haratago eta nekez ulertzen | dute eguneroko lanerako testugintzaren eta hizkuntza pragmatikaren bidez hizkuntza konpetentziak lantzen ari direnik. Beraz, gure hizkuntza didaktikaren imaginarioa bateratzea lehentasuntzat dugu, eta ez bakarrik ikasleekiko ditugun aldeak adosteko, baita irakasleon artean ditugun aldeak adosteko ere. | |
“Loatzo musika eskolako irakasleak aipatu nahi nituzke. Klaseak emateko kilometro asko egin dituzte herriz herri; deseroso aritu behar izan | dute eguneroko lanean, baina apustua egin dute gurekin batera eta horregatik txalo batzuk eskatu nahi genituzke. Bestetik, Loatzo musika eskolako ikasleak zoriondu nahi ditugu, ikasitakoak gure herriko etxe eta kaleetan zabal ditzatela eskatuz”. | |
2013 | ||
«Egunerokotasunarekin lotuak dira, azkarrak», diote. Bi astean behin | dute eguneroko lanaren zurrunbilotik at beste elkarrizketa motak garatzeko aukera, «sakon, luze, eta lasai». Gaztañagaren aurretik Alaia Martin bertsolaria eta Naroa Iturri kazetaria hartu zituzten irratian. | |
2018 | ||
Finlandiako ikastetxe guztiak elkarren antzekoak direla esaten da, eta guztiek egiten | dute eguneroko lana baliabide ekonomiko antzekoekin, baina noski, salbuespenak ere badaude. %100ean pribatuak diren ikastetxe gutxi batzuk izan, badira, eta estatuak ez du parte hartzen horien finantzazioan. | |
2019 | ||
Nolakoa izan da Udal Gobernuaren azken urteetako lana. Ez | dute eguneroko lanik egin eta antolakuntza falta izan da. Horrek ondorio zuzenak ditu udaletxean; hain zuzen, proiekturik ez egotea edota proiektuek aurrera ez egitea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Karkara | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eguneroko | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eguneroko lan | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |