Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2012
‎Hornitzailez aldatzen dute egiten dituzten erosketen errentagarritasun ekonomikoaren arabera. Merkatu industrialetan ohikoak dira.
‎bidalketaren hartzaileak ordaintzen du horren prezioa. Enpresentzat, bezeroei bidalitako komunikazioen erantzuna ziurtatzeko modua da; izan ere, erantzun kupoia bete besterik ez dute egin behar, bidalketa kosturik ez dute-eta izango.
‎8 BALORAZIOA Zertan erantzun dute haurrek arretaz? ................................................................................ Zer ezin izan dute egin? ..................................................................................................... Nolakoa izan da jarduera?
‎– Anomalia. Ezin dute egin lehen egiten zutena edo inguruan dituztenek egiten dutena. Beraz, anormal sentitzen dira.
‎Hori oinarri hartuta, adierazi zer den zuzena eta zer den okerra: a) Plangintza osasuneko teorialariek edo adituek besterik ez dute egingo, horiek baitira jakitunak. b) Ez dira beharrezkoak ikaskuntzari buruzko ezagupenak. c) Garrantzitsuena jardutea da; horregatik, denbora gutxi emango da plangintzan. d) Programazioa oso zeregin zaila da. e) Programazioak elementu hauek bilduko ditu: zer, nola, nork, non, noiz egin eta ebaluatu. f) Jardunak zehazten direnean, beti kontuan izaten dira lortu nahi diren helburuak.
‎Okerrekoak badira, alda itzazu zuzenak izan daitezen: a) Osasun hezkuntza gaixotasunik ez duten pertsonei soilik zuzentzen da. b) Osasun hezkuntzan, adituek esaten dutena besterik ez dute egin behar gizabanakoek; erabakiak beste batzuek hartzen dituzte haien ordez. c) Osasunerako jokabide kaltegarri bat ezabatzeko, horren ordez, osasungarriagoa izango den beste bat hartu behar da. d) Osasun hezkuntzaren helburuak gizabanakoan oinarritzen dira soilik. e) Osasun hezkuntzak gizabanakoa bere osasunaren erantzule egiten du, beste erantzukizun orokorrago batzuk saihestuta. f) Osasun hez...
‎Hori guztiz aplikatzekoa zaie zaharrei. Izan ere, zahartzaroan, pertsonek jarduera gutxiago dute egiteko, erretiroa hartzeko garaia iristen ari delako, seme alabak etxetik doazelako eta etxeko andreak ere lan gutxiago duelako, gizarte harremanak galtzen direlako, etab. Zahartzaro gogobetegarria dutenek eurentzat interesgarriak diren jarduerak egiten dituzte, bai produktiboak, bai aisiakoak edo, baita ere, ariketa fisikokoak. Jarduerak gogobetetzea sortzen du berez; eta, gainera, lagunak egiteko eta autoestimua hobetzeko aukerak ematen ditu.
‎Aitzitik, aurre egite pasiboetan, beste batzuk ondorio ezatseginak saihestera mugatzen dira, bere aldetik ezer jarri gabe. Adibidez, obeso batzuek dieta kontrolatu eta ariketa egiten dute; beste batzuek, aldiz, argaltzeko pilulak hartu besterik ez dute egiten.
‎Garapen turistikoaren agenteek, sektore horretan diharduten profesionalek, batez ere? onartu egin behar dute egiten dituzten jarduerei mugak jartzea, jarduera horiek eremu kalteberetan egiten direnean. Eremu kalteberak dira, besteak beste, hauek:
2013
‎Horrenbestez, eskari motatan banatu behar dugu turismo eskariaren azterketa. Izan ere, atzerritarrek ez dute erabiltzen herrialde horretako bisitariek erabiltzen duten garraiobide edo ostatu bera, eta gastu bera ere ez dute egiten, ez kantitatean, ez banaketan; beraz, aintzat hartu behar dira alderdi horiek guztiak. Eskari mota horien zenbaketa eta analisia 9 Unitatean landuko ditugu.
2015
‎Garrantzitsua da aipatzea HNETek ez dutela esku hartze zerbitzurik eskaintzen: beste talde batzuen esku hartzeen jarraipena baino ez dute egiten. Honako hau egiten dute:
‎Beste batzuek, aldiz, berariazkoakdeiturikoek, hainbat espezieren aurka baino ez dute egiten, fauna erabilgarria errespetatuta.
2016
‎Gaitasun profesionalak. Trebakuntza eta esperientziaren bidez lortzen dira, eta lotura zuzena dute egin behar den lanarekin. Animatzaile soziokulturalek gaitasun hauek izan behar dituzte: Konpetentzia teknikoa eta metodologikoa.
‎Lagundu besterik ez du egiten, ez ditu presta­kuntza, hezkuntza edo garapen pertsonala lantzen, eta banakoak eta taldeak subjektu pasiboak dira, ematen dietena onartu eta eskertu besterik ez dute egiten.
2018
‎– Dentistak zein Higienistak dute egin bere betebeharretatik kanpo dagoen jarduerarik araudian agertzen dira betebehar horiek, ezta Odontologoen eta Higienisten izen ona kaltetu dezakeen ekintzarik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia