Emaitzak: 6
2007 | ||
Zientziak eta teknologiak bere aldetik funtzio ekintzaile izandezakete, beraz. Horrekin batera, bigarrenik, printzipio, balio eta oniritzi ugarik ereparte hartzen | dute berrikuntzaren antzeztokian. Horiek ere funtsezkoak dira zientzia eta teknologiaren objektibatzean ez eze, teorien formulazioan nahiz munduenbilakatzean ere. | |
EBren ustez, Estatu Batuek inork baino eraginkorrago garatu | dute berrikuntza sistema. Uste zabal baten arabera, bertako unibertsitatearen eta industriarenarteko harremana bereziki estua da 1980ko Bayh Dole Act delakoari esker. | |
2008 | ||
Trebakuntza horren ardatza, gure kasuan, curriculuma kudeatzeko gaitasuna da. Bestetik, curriculumak eta hausnarketaren ikuspuntutik egiten den curriculumaren garapenak hezkuntza ahalmen handiena | dute berrikuntza praktikari loturik bultzatu eta sustatzeko, norbanakoaren nahiz taldearen eremuan, eta, hori dela-eta, programa horretan, irakasleen prestakuntzaren muintzat hartu litzateke, eta, halaber, unibertsitate irakaskuntzaren kalitatea hobetzea helburu duen jarduera ororen arretagune nagusia izan luke. Ikuspuntu horretatik, norberaren irakaste praktikari buruzko hausnarketa eta hausnarketa horren ondorioz curriculuma hobetzeko atera daitezkeen proposamenak lanbidean hobetzeko eta hezkuntza aldaketa gertatzeko eragile bihurtuko dira. | |
2010 | ||
Industri sektoreko arazoak. Adibidez, monopolioek eta gogorregia den lehian dauden sektoreek ere zaildu egiten | dute berrikuntza. Edo derrigorrezkoak diren enpresen arteko osagarritasunak betetzeko gaitasuna ez dagoenean ere, horretarako beharrezkoa den enpresa falta delako edo honen antzeko beste arrazoi batzuengatik. | |
Klusterren esku utzirik, askoz malgutasun eta bizkortasun handiagoak lortzen ari dira baliabide horien kudeaketan. Bestaldetik, interes handia izan | dute berrikuntza klusterrek industria sektore berriak martxan jarri ahal izateko. | |
Berrikuntza sustatzeko politikek ezin dute ahaztu epe ertain eta luzera enpresen jabetzan gertatu diren aldaketa horien funtsezko eragina, eta horren ondoriozko enpresa kulturaren atzerapauso nabarmenak. Berrikuntza politikek, beraz, oso kontuan hartu behar | dute berrikuntzaren aurrean enpresa bakoitzak dituen jokabideetan enpresaren jabetzak (publikoa/ pribatua, finantza arlokoa/ industria arlokoa, herrialdekoa bertakoa/ atzerrikoa, diru ezarleena/ langileena, etab.) duen garrantzia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan berrikuntza | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan berrikuntza enpresa | 1 (0,01) |
ukan berrikuntza praktika | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |